*Στο παρκάκι θα
προστεθούν κι άλλα 3-4 παγκάκια, ενώ ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΞ θέλει να βάλει
και μια παραδοσιακή βρυσούλα!
Μαγεία, χρώματα, δροσιά…Μετά από 15
χρόνια κι αφού μετά την εγκατάλειψή του από το «δίδυμο» Τσέπελης-Λάκης Στυλιανίδης
είχε εγκαταληφθεί και είχε καλυφθεί από...μπάζα και χώματα, το ιστορικό μας συντριβάνι απέναντι από τον ΚΗΠΟ στη Ξάνθη,
στην πίσω είσοδο της Π. Πόλης, ξαναλειτούργησε το βραδάκι της Παρασκευης 24 Αυγούστου!
Δείτε αποκλειστικά από τον «Μαχητή»
το ιστορικό συντριβάνι χάρις στον ονειροπόλο Πρόεδρο της ΔΕΥΑΞ Μαρίνο Σδρέβανο
και τους άξιους εργαζόμενους πως μεταμόρφωσαν κυριολεκτικά όλο το παρκάκι και με πολύ δουλειά απο τον Ιούλιο, κατάφεραν σήμερα να το λειτουργήσουν κανονικά
Θετική η συνδρομή στο συγκεκριμένο έργο και του Αντιδήμαρχου Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Ξάνθης Θωμά Ηλιάδη ο οποίος έβγαλε και όλη τη "δουλειά" αφαιρώντας τα μπάζα και τα χώματα που είχαν καλύψει όλο το σιντριβάνι επί χρόνια....Μια επίμονη και δύσκολη δουλειά, προκειμένου σε κείνο το σημείο να δράσει η σύγχρονη τεχνολογία.
Θετική η συνδρομή στο συγκεκριμένο έργο και του Αντιδήμαρχου Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Ξάνθης Θωμά Ηλιάδη ο οποίος έβγαλε και όλη τη "δουλειά" αφαιρώντας τα μπάζα και τα χώματα που είχαν καλύψει όλο το σιντριβάνι επί χρόνια....Μια επίμονη και δύσκολη δουλειά, προκειμένου σε κείνο το σημείο να δράσει η σύγχρονη τεχνολογία.
Μάλιστα σύντομα
θα μπει κι άλλο πράσινο στο πάρκο, ενώ θα προστεθούν άλλα 3-4 παγκάκια στο χώρο για να
κάθεται και να απολαμβάνει εκεί τις μοναδικές αυτές στιγμές ο κόσμος.
Μάλιστα η Θρακική Σκηνή θα ζητήσει την άδεια απο το δημοτικό συμβούλιο για να διοργανώσει στο παρκάκι του συντριβανιού μια όμορφη δωρεάν μουσική εκδήλωση δρόμου με βιολιά και μουσικές.
Χίλια μπράβο στον Μαρίνο Σδρέβανο
που έκανε πράξη αυτό που επί χρόνια ζητούσαν οι Ξανθιώτες, πολλά μπράβο στον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Θωμά Ηλιάδη αλλά και στον Δήμαρχο Ξάνθης Χαράλαμπο Δημαρχόπουλο που συνετέλεσαν στο έργο και επισκέφθηκαν μαζί με πολίτες το βράδυ της Παρασκευής αλλά και τον επικεφαλής της Πολιτικής Προστασίας Παναγιώτη Ταρενίδη με την εγγονή του.
O Παναγιώτης Ταρενίδης με την εγγονή του Δέσποινα και τον Δήμαρχο Ξάνθης
Δείτε λοιπόν σε φωτογραφίες πως επαλειτουργεί πλέον από το βράδυ της Παρασκευής 24 Αυγούστου και πάλι -μετά από 15 χρόνια περίπου-το ιστορικό μας συντριβάνι!
Δείτε λοιπόν σε φωτογραφίες πως επαλειτουργεί πλέον από το βράδυ της Παρασκευής 24 Αυγούστου και πάλι -μετά από 15 χρόνια περίπου-το ιστορικό μας συντριβάνι!
Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΞ Μαρίνος Σδρέβανος, χαρούμενος ιδιαίτερα απο την ομορφιά του έργου...
Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Θωμάς Ηλιάδης μαζί με τον Δήμαρχο Ξάνθης Χαράλαμπο Δημαρχόπουλο που συνετέλεσαν σημαντικά στην επαναλειτουργία του συντριβανιού
Με φόντο το ιστορικό σιντριβάνι Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Δήμαρχος Ξάνθης
Ο Παναγιώτης Ταρενίδης με την εγγονή του και τον Δήμαρχο Ξάνθης στο συντριβανάκι













