Κόσμος πολύς, χορός, διασκέδαση και πολλές παρουσίες της
πολιτικής ζωής της Ξάνθης τίμησαν με την παρουσία τους την φιλανθρωπική
εκδήλωση.
Μία ιδιαίτερη φιλανθρωπική βραδιά στον αύλειο χώρο του
Ιδρύματος με την συνοδεία μουσικής, χορού, τραγουδιού και φαγητού, πραγματοποιήθηκε
το βράδυ της Πέμπτης 23 Αυγούστου.
Συμμετείχε σε αυτήν και
το μουσικό συγκρότημα ΝΤΙΡΙΝΤΑΧΤΑ, ενώ τραγούδησαν δημοφιλείς
καλλιτέχνες της Ξάνθης.
Την γιορτή τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιπεριφερειάρχης
Ξάνθης Κώστας Ζαγναφέρης, ο Δήμαρχος Ξάνθης Χαράλαμπος Δημαρχόπουλος, ο
Αντιδήμαρχος Ξάνθης Θωμάς Ηλιάδης, ο πρώην Αντιδήμαρχος Ξάνθης Ιορδάνης
Χατσηευφραιμίδης, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης Χουσεΐν Ζεϊμπέκ με τον
Συντονιστή της ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης Γιώργο Χατζηθεοδώρου, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΞ
Μαρίνος Σδρέβανος, ο Πρόεδρος του ΕΒΕ Ξάνθης Στέλιος Μωραϊτης με μέλη της
διοίκησής του, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Νέα Εποχή Ιπποκράτης
Καμαρίδης, ο δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής της Δημοτικής παράταξης «Λαϊκή
Συσπείρωση» Γιώργος Κολλάρος, ο Δημοτικός Σύμβουλος Ξάνθης Κώστας
Τριανταφυλλίδης, ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Ξάνθης Νίκος Κιατίπης με τον πρώην
Γραμματέα της ΝΟΔΕ Μιχάλη Πατεράκη και πλήθος κόσμου, ενώ τη βραδιά στήριξαν
πολλοί εθελοντές, ψήνοντας τα εδέσματα και μοιράζοντας τα στους καλεσμένους.
Σε μια στιγμή του γλεντιού μάλιστα, το μικρόφωνο πήρε και
τραγούδησε και ο ίδιος ο Πρόεδρος του Γηροκομείου Ξάνθης Γιάννης Παπαχρόνης
καταχειροκροτούμενος.
Μπράβο εκτός από το Γηροκομείο Ξάνθης και στον κόσμο που
συμμετείχε αλλά και στους Συλλόγους που βοήθησαν εθελοντικά στην μεγάλη επιτυχία της βραδιάς. Και του χρόνου.



















