*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

03 Σεπτεμβρίου

Ο πορτιέρης - αντιδήμαρχος Πολιτισμού, οι "Αδέσποτοι Φίλοι" και οι ..."λίσταρχοι"...Λαγκάρντ!

03 Σεπτεμβρίου

ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ


Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί –ειδικά τον τελευταίο καιρό- μου μιλάνε όλοι για τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού Μ. Τσέπελη αλλά και τον ανεπαρκή (δυστυχώς...) σημερινό Πρόεδρο της ΔΕΥΑΞ Γιάννη Ζερενίδη.

Για τον πρώτο το έχω γράψει ήδη πολλές φορές (σ.σ. Από τον Γενάρη και τον Φλεβάρη 2024 ακόμη...), «δεν είναι ούτε ηθικό, ούτε νόμιμο» να είναι αντιδήμαρχος Πολιτισμού και αν έχει διαφορετική άποψη ο ειδικός συνεργάτης και δικηγόρος του Δημάρχου Ξάνθης Γιάννης Τσιλιγγίρης, εδώ είμαι...!

-Κι όσο για τον Γιάννη Ζερενίδη...

Φίλος μου ποτέ δεν υπήρξε, ο αδελφός του ο Πάνος ήταν φίλος μου... οπότε και στην περίπτωση αυτή η απάντησή μου είναι λιτή και απλή...

-Στον Δήμαρχο Ξάνθης Στράτο Κοντό. Αυτός τον επέλεξε για Πρόεδρο καυτός είναι και υπεύθυνος τόσο για τον πρώτο, όσο και για τον δεύτερο.

Άλλωστε το έγραψα ήδη...!

-Εγώ δεν έχω πατήσει το πόδι μου στο νέο Δημαρχείο Ξάνθης ούτε ως... τουρίστας! 

Κι αν στο φινάλε θέλω να "μαλώσω" με τον Στράτο, δεν χρειάζομαι τη συνδρομή ούτε των Ζερενίδηδων, ούτε τις Ελισάβετ και πόσο μάλλον του Φανουράκη και των...."παπαγάλων" του που προεκλογικά έφτασαν στο σημείο να τους βάλουν στη....«Λίστα Λαγκάρντ»! Τα καταφέρνω και μόνος μου.... ! (σ.σ,. Αυτά προς το παρόν..)

 

Αδέσποτοι Φίλοι Ξάνθης: Ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού
Μ. Τσέπελης έδωσε το στέκι μας στον σύλλογο Ιάσμου!

Και φυσικά μου προκάλεσε έντονη αίσθηση και απορία όταν πήρα την παρακάτω καταγγελία από τους ΑΔΕΣΠΟΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ, όχι  μόνο γιατί στη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου και επί μήνες δέχτηκε απίστευτη ΛΑΣΠΗ από τον έτερο φιλοζωικό σύλλογο της πόλης (ΑΔΕΣΠΟΤΟΥΛΙΑ) της πρώην κολλητής και φίλης μου Μαρίας Ζαφειριάδου, αλλά γιατί θεωρούσαν ότι κι αυτοί έβαλαν ένα λιθαράκι να εκλεγεί Δήμαρχος της πόλης ο Στράτος Κοντός, την παρακάτω καταγγελία:

«ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ Η ΕΚΠΛΗΞΗ!

Δυστυχώς, το στέκι μας στις γιορτές παλιάς πόλης το οποίο διατηρούσαμε επί 8 συνεχόμενα χρόνια και   μας το είχε παραχωρήσει το τότε κέντρο πολιτισμού , φέτος το έδωσαν  στον σύλλογο Ιάσμου λέγοντας τους ότι είναι κενός ο χώρος και μπορούν να στηθούν εκεί.

Αυτό που  μας είπαν μόλις τώρα  από τον σύλλογο Ιασμου είναι, ότι το κέντρο πολιτισμού τους υπέδειξε το σημείο διότι ήταν κενό.

Ας το διαψεύσουν από το κ.πολιτισμου εάν δεν ισχύει.

Το  δικό μας στέκι  το μετέφεραν στο τέρμα, προς την γέφυρα, τελείως τέρμα.

Δηλαδή  οι Αδέσποτοι Φίλοι δεν προσφέρουν τίποτα σε αυτήν την πόλη και κρινατε ότι πρέπει  να τους πάρετε τον χώρο?

Διακόσιοι σύλλογοι, εμάς βρήκατε ??

Μπράβο σας!!!

Του χρόνου κάτω από την γέφυρα να μας βάλετε.!!

ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΞΑΝΘΗΣ

Πολιτιστικός Περιβαλλοντικός Ζωοφιλικός Σύλλογος».

(σ.σ. Αλήθεια η δικηγόρος και γραμματέας του συλλόγου Μαριάνα Μαϊδάνογλου που εδρεύει και που βρίσκεται; Διότι αν δεν κάνω λάθος, ήταν υποψήφια δημοτική σύμβουλος Ξάνθης με τον Στράτο...).

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »