Μολονότι μόλις χθες η Ξάνθη είχε ανακοινώσει ότι στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό
δικαίωμα εισόδου θα έχουν μόνο οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας εν τέλει η Διοίκηση με εντολές Πανόπουλου αποφάσισε να
εκδώσει κανονικά εισιτήρια για το ματς με τους «πράσινους».
Αναλυτικά η ανακοίνωση
«Ο Α.Ο. ΞΑΝΘΗ Π.Α.Ε., ενόψει του
αγώνα Πρωταθλήματος, Α.Ο. ΞΑΝΘΗ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, την Κυριακή 26/08/2018 και ώρα
19.15, ενημερώνει το φίλαθλο κοινό, για την πώληση μεμονωμένων εισιτηρίων ως
εξής:
Α) Μέσω internet (Viva.gr)
Β) Από τα γραφεία του Α.Ο. ΞΑΝΘΗ
Π.Α.Ε.
Η προπώληση από τα γραφεία της
ΠΑΕ θα γίνει ως εξής:
ΣΑΒΒΑΤΟ 25/08 από τις 10.00 –
18.00
ΚΥΡΙΑΚΗ 26/08 από τις 10.00 –
16.30 (Από τις 17.00 θα λειτουργεί εκδοτήριο στο γήπεδο).
Για τους φιλάθλους του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ πώληση για:
τη ΘΥΡΑ Δ (πέταλο), τιμή
εισιτηρίου 20 €
τη ΘΥΡΑ Γ1 τιμή εισιτηρίου 25 €
(χωρίς διακριτικά της ομάδας του
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ, π.χ. κασκόλ, μπλούζες κ.τ.λ.)
Στα παραπάνω μεμονωμένα εισιτήρια
δεν υπάρχει η κατηγορία των παιδικών εισιτηρίων.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την
έκδοση του εισιτηρίου είναι η προσκόμιση της Αστυνομικής Ταυτότητας και το
ΑΜΚΑ.
Επισημαίνεται, ότι σύμφωνα με
απόφαση του Υφυπουργού Αθλητισμού κ. Βασιλειάδη,
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ».


