Άκουσον!
Άκουσον!
Άκουσον!
*Εδώ Ανταμπούφης, εκεί ο Ανταμπούφης, την μέθοδο του
«στρίψειν-στρίψειν» επέλεξε ο υποψήφιος Δήμαρχος του ΣΥΡΙΖΑ στη Ξάνθη, για να
αποφύγει να πάει στο δημοτικό συμβούλιο και να ψηφίσει κατά του Δημήτρη Μπένη
για το έργο της πλατείας και τον δυσαρεστήσει, λόγω των φιλικών τους σχέσεων..
……
*Το περίεργο της υπόθεσης; Ο Ανταμπούφης με επιστολή του
έθεσε ακόμη και το θέμα του ΚΑΖΙΝΟ στη συνεδρίαση προς συζήτηση στα εκτός
ημερήσιας διάταξης θέματα κι ενώ τον περίμενε πως και πως ακόμη κι ο κύριος
Στογιαννίδης…
-Αυτός ήταν ΑΠΟΝ!!!
……
*Γράφτηκαν και ειπώθηκαν κάποια πράγματα τον τελευταίο
καιρό, αλλά τελικά αποδείχτηκαν ψέματα. Ο Γιώργος Μαυρίδης παρά τις τελευταίες
φήμες, παραμένει και συνεχίσει σαν στενός συνεργάτης του Βαγγέλη Βασιλειάδη και
κακώς κάποιοι…έλεγαν τα «διάφορα».
Βεβαίως είναι και καθαρά προσωπικό τους θέμα και κακώς
κάποιοι το «βγάλαν» στα 7 παζάρια διαφημίζοντας τον… νέο «συνεργάτη» τους!
……
*Απόντες από την προχθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού
συμβουλίου το «τρίο» Τσέπελης, Μπεκτές και Φιλίππου.
Οι άνθρωποι δεν θα ήθελαν προφανώς να βρεθούν στα ξαφνικά… κατηγορούμενοι
για υποθέσεις άλλων!
Και ειδικά ο πρώτος που στο παρελθόν έχει ακούσει τα εξ’
αμάξης από τον Μπένη, για να είμαστε ακριβοδίκαιοι…
………..
Δωρεάν Ξενάγηση στην παλιά πόλη της Ξάνθης
Ο Σύνδεσμος Ξεναγών Θεσσαλονίκης (Βορείου Ελλάδος), με την
ευκαιρία του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Τουριστικού Ξεναγού, την 21η
Φεβρουαρίου, διοργανώνει δωρεάν ξενάγηση στην παλιά πόλη της Ξάνθης.
Η ξενάγηση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου
2014, στις 11 το πρωί.
Δηλώσεις συμμετοχής (έως 40 άτομα) ως Παρασκευή 21
Φεβρουαρίου, στο τηλέφωνο 6976478073
6976478073, Νατάσα Μιχαηλίδου.
6976478073, Νατάσα Μιχαηλίδου.
….
Ιστοσελίδα “ζωντανεύει” τους πεθαμένους!
Μία νέα υπηρεσία έκανε την εμφάνισή της, στο πλαίσιο του
προγράμματος επιχειρηματικότητας και ανάπτυξης του MIT η οποία υπόσχεται να
χαρίσει “αιώνια ζωή” και εικονική επικοινωνία με τον υπόλοιπο κόσμο μετά
θάνατον!
Η Eterni.me έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε οι πεθαμένοι
να μπορούν να “επικοινωνούν” με τους ζωντανούς…
Ο τρόπος λειτουργίας είναι σχετικά απλός μιας και οι χρήστες
αφού επιτρέψουν στην υπηρεσία να έχει πρόσβαση στις διαδικτυακές δραστηριότητές
τους, όπως για παράδειγμα τους λογαριασμούς τους στα κοινωνικά δίκτυα,
φωτογραφίες, email κλπ, απ’ όπου και αντλεί πληροφορίες και στη συνέχεια
δημιουργεί ένα ψηφιακό πορτρέτο του χρήστη σε περίπτωση που αυτός πεθάνει, για
να μπορούν οι φίλοι του να συνεχίσουν να επικοινωνούν μαζί του.
Για να μπορέσει η υπηρεσία να αναπαραστήσει τον πεθαμένο
χρήστη περνάει τα δεδομένα που έχει μαζέψει από αυτόν, μέσα από πολύπλοκους
αλγόριθμους ψηφιακής νοημοσύνης κι έτσι μπορεί και δημιουργεί ένα εικονικό
προφίλ που μιμείται την προσωπικότητα του χρήστη και μπορεί να αλληλεπιδράσει και
να προσφέρει πληροφορίες και συμβουλές σε φίλους και οικείους του.
Αν και αρκετά μακάβρια ιδέα όπως φαίνεται έχει πολύ θετική
ανταπόκριση από το κοινό αφού ήδη έχουν γραφτεί πάνω από 1.300 χρήστες μέσα σε
ένα 24ωρο.
……………..
Μικρά
Μικρά
Μικρά
*Τυχαίο ότι κάθε μέρα ο γιατρός Ιπποκράτης Καμαρίδης
ανεβαίνουν και περισσότερο στη συνείδηση του κόσμου;
Σίγουρα όχι, αφού μέχρι στιγμής, είτε συμφωνεί κανείς μαζί
τους, είτε διαφωνεί, είναι ο μοναδικός συνδυασμός που έχει κάτι να πει και έχει
ήδη διαφοροποιηθεί καθαρά με το θέμα της πλατείας.
……
*Πληροφορίες μου λένε μάλιστα οτι ο συνδυασμός παρουσιάζει
σήμερα και το λογότυπο της παράταξης, «Ξάνθη, Σταυρούπολη-ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ».
……
*Διαβάζω ότι στα του στατιστικού λάθους από τον πρώτο Γιώργο
Καμίνη , είναι ο Άρης Σπηλιωτόπουλος, στην τελευταία δημοσκόπηση που έφτασε
στην Συγγρού. Το βασικό είναι πως ο υποψήφιος για τον Δήμο της Αθήνας,
παρουσιάζει χαμηλή ακόμα συσπείρωση στο γαλάζιο κοινό, κάτι που δείχνει πως
έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μας μέχρι τις κάλπες. Στο στρατόπεδο του
Σπηλιωτόπουλου εκτιμούν πως το αμέσως επόμενο διάστημα ο Άρης θα είναι πρώτος.
……
Και η Μαγγίρα στο «Κάτω Παρτάλι». Θα κάνει guest
εμφάνιση στη δημοφιλή σειρά
Σε έναν μικρό αλλά χαρακτηριστικό ρόλο θα δούμε προσεχώς την
Ματθίλδη Μαγγίρα στην σαρωτική κωμωδία του Mega «Κάτω Παρτάλι». Η ηθοποιός θα
υποδυθεί μια πόρνη, με την οποία συναντιούνται ο Κωνσταντίνος-Γιάννης
Τσιμιτσέλης και η Βίβιαν-Νάντια Κοντογεώργη, στην προσπάθειά τους να φύγουν μια
για πάντα από το χωριό.
Όπως αναφέρει το tvzapping.gr τα δύο αδέλφια θα
χρησιμοποιήσουν κάθε μέσο για να αποδράσουν από το Κάτω Παρτάλι και γιαυτό δεν
θα διστάσουν να ανέβουν στην... καρότσα ενός φορτηγού, στην οποία όμως δεν θα
είναι μόνοι τους, καθώς ο ιδιοκτήτης μεταφέρει κορίτσια που κάνουν
το...αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου, ανάμεσα στα οποία και η ηρωίδα που θα
ενσαρκώσει η Μαγγίρα.
Στο ίδιο επεισόδιο σε μια, επίσης, έκτακτη εμφάνιση θα δούμε
και τον Γιώργο Κοψιδά, ο οποίος θα ενσαρκώσει έναν συγκρατούμενο του άνδρα της
Βίβιαν.
….
Με εισήγηση του Δημάρχου, ο Δήμος θα
στηρίξει την προσφυγή του Σωματείου εργαζομένων στο ΣτΕ για την ακύρωση της
μετεγκατάστασης του Καζίνο Θράκης στην Αλεξανδρούπολη.
Μετά από εισήγηση του Δημάρχου
Ξάνθης, τελικά και ο Δήμος Ξάνθης θα υποστηρίξει την προσφυγή των εργαζομένων
του Καζίνο Ξάνθης στο Συμβούλιο της Επικρατείας, παρέχοντας μάλιστα και νομική
κάλυψη, κάτι που σημαίνει φυσικά και μια δαπανηρή απόφαση, που ενδεχομένως
ανοίγει το δρόμο και για άλλους φορείς ή σωματεία της Ξάνθης που θέλουν να
προσφύγουν στο ΣτΕ
Όπως είναι γνωστό, ενώ ήδη οι
εργαζόμενοι πηγαινοέρχονται και δουλεύουν κανονικά πλέον στις νέες
εγκαταστάσεις της Αλεξανδρούπολης, το Σωματείο προσφεύγει στο ΣτΕ κατά της
μετεγκεταστάσης της εταιρίας από την Ξάνθη στην Αλεξανδρούπολη, αλλά και των
σχετικών αδειοδοτήσεων που έχει λάβει αυτή για να προβεί στη συγκεκριμένη
μεταφορά.
Κατά τον Πρόεδρο του Σωματείου
Γρηγόρη Στογιαννίδη, «η προσφυγή στο ΣτΕ γίνεται γιατί το σωματείο θεωρεί ότι
είναι παράνομη η μετεγκατάσταση και ο ίδιος θεωρεί ότι η απόσταση των 100 χιλιομέτρων (με
την επιστροφή 200
χιλιόμετρα), έχει στόχο να εξαναγκάσει τους εργαζόμενους
σε παραίτηση, ώστε να εξαναγκαστούν να παραιτηθούν…»
Στην προχθεσινή συνεδρίαση λοιπόν
ο Δήμαρχος Ξάνθης κ. Μιχάλης Στυλιανίδης, ανέφερε πως η Νομική Υπηρεσία του
Δήμου είναι στη διάθεση των εργαζομένων και πως ο Δήμος θα παραστεί στη
συζήτηση της υπόθεσης στο ΣτΕ, το παράβολο του οποίου ωστόσο είναι και κάποιες
χιλιάδες Ευρώ…
-Νόμιμη ή όχι η απόφαση, θα
κριθεί από το χρόνο….


.jpg)

.jpg)