*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

21 Φεβρουαρίου

Ω!ΤΙ ΚΟΣΜΟΣ ΜΠΑΜΠΑ...

21 Φεβρουαρίου


ΟΤΑΝ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΕΝΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ «ΠΕΙΣΕΙ» ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟYΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ, ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ;
Καθαρό ΟΧΙ από Χρίστο Πούλιο, Πατσίδου, Βορίδη και Καλογερή, ΛΕΥΚΟ από Νίκο Φωτιάδη, Γ. Κολλάρο και Απόστολο Αγκόρτσα, ΗΧΗΡΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ απο Θ. Ξυνίδη, Ανταμπούφη, Τσέπελη, Μπεκτές, Τσεγγελίδη, Φιλίππου, Μαζαράκης, το ΨΗΦΙΣΑΝ μόνο παράταξη Δημαρχόπουλου και... Φανουράκης!
*Αυξήθηκαν τα ερωτηματικά για την πλατεία, πολλές απουσίες, τρία λευκά, θείος μου ο εργολάβος, είπε απολογούμενος ο αντ' αυτού αντιδήμαρχος Δημήτρης Μπένης.
 Εκτός από θείος του  αντ’ αυτού αντιδημάρχου ο εργολάβος της πλατείας, από το 2004 υπήρχε ομόρρυθμος εταιρεία Κοινοπραξία Δ. Μπένης - Μ. Νάσκου - Ι. Παπαμαρκάκης! 
*Το έργο της πλατείας, σηκώνει πολύ συζήτηση. Και σηκώνει πολύ συζήτηση, όχι μόνο γιατί πρόκειται για ένα έργο που κατασκευάστηκε με χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και γιατί κατασκευάστηκε ΧΩΡΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ, έκανε "δύσκολη" την ζωή των Ξανθιωτών και παραδόθηκε (;) στην ουσία μόλις σήμερα (!), ενώ αν κανείς ανατρέξει στα δημοσιεύματα του τύπου, είχε στην ουσία αποπερατωθεί τον Μάιο του 2010, δηλαδή προεκλογικά και γι’ αυτό το λόγο άλλωστε για όσους δεν γνωρίζαμε, θεωρήθηκε και αρκετά θεμιτό τότε, ο εργολάβος του έργου (όπως ο ίδιος εμφανίζονταν δημόσια…) Δημήτρης Μπένης, από πολέμιος της παράταξης Στυλιανίδη ξαφνικά όχι μόνο να ενταχθεί στον συνδυασμό του Δημάρχου, αλλά και να προκύψει στην συνέχεια, βασικό στέλεχος του συνδυασμού και να "ξεχάσει" όλα όσα έλεγε για τους στενούς συνεργάτες του Τσέπελη κλπ με τους οποίους βρίσκονταν σε "εμπόλεμη" κατάσταση μέχρι τότε...
.....
*Καθαρές κουβέντες λοιπόν, γιατί είναι εμφανές οτι πολλοί θέλουν να "ξεχάσουν" αυτό που συνέβη στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο
Κανέναν σχεδόν δεν έπεισε το βράδυ της Τετάρτης ο Δημήτρης Μπένης απολογούμενος για το συγκεκριμένο έργο (πλην του κυρίου Δημαρχόπουλου και των υποψηφίων του) και το βασικότερο...
-Κανείς δεν πείστηκε οτι ο αντ' αυτού αντιδήμαρχος ήταν απλά συνεργάτης της εταιρεία του θείου του όπως επιχείρησε να πείσει το δημοτικό συμβούλιο, αφού υπάρχει στενή ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΗ σχέση με την εταιρεία ΝΑΣΚΟΥ που κρατάει μέχρι και σήμερα!
….
*Και με πιο απλά λόγια, αν ανατρέξει κανείς στο ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ του Αντιδημάρχου Δημήτρη Μπένη για το 2013 θα διαπιστώσει περίτρανα ότι εργολάβος της πλατείας, εκτός από θείος του, έχει και στενή εργολαβική-κατασκευαστική σχέση του μαζί του ακόμη και σήμερα
Συγκεκριμένα προΰπάρχει από το 2004 και διατηρείται κατά το έτος δήλωσής του (2013), Ομόρρυθμος Εταίρος (Κοινοπραξία Δ. Μπένης-Μ. Νάσκου-Ι. Παπαμαρκάκης) ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ
…..
*Το τραγελαφικό λοιπόν της όλης ιστορίας που αποκαλύφθηκε το βράδυ της Τετάρτης; Ενώ η συγκεκριμένη εταιρεία εξακολουθούσε να κάνει...έργα για την οριστική παράδοση, αντ' αυτού αντιδήμαρχος από 1/1/2011, ο ίδιος δηλαδή άνθρωπος που με κοινές συνεντεύξεις του με τον Δήμαρχο  και την εκπρόσωπο της εταιρείας..διαφήμιζε την εργολαβία της πλατείας και μάλιστα με ξεχωριστή υπερηφάνεια ισχυρίζονταν το χρονικό διάστημα που «χτύπησε» η ΝΑΣΚΟΣ και πήρε το έργο διότι «χτύπησε» το ενταύθα εργολαβικό κατεστημένο! Ήταν και παραμένει αντιδήμαρχος Ξάνθης και μάλσιτα αρμόδιος επί των Οικονομικών θεμάτων! 
.....
*Δεν γνωρίζω τι εξελίξεις θα έχουμε στο μέλλον για το συγκεκριμένο Ευρωπαϊκό έργο που και σήμερα ακόμη συζητείται τόσο πολύ ενώ οι "κακοτεχνίες του" βγάζουν "μάτια", από την στιγμή ωστόσο που η ΝΑΣΚΟΣ δεν το είχε καν παραδώσει το έργο (που όλοι σχεδόν θεωρούσαμε ότι πριν ο Μπένης κατέβει υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος είχε ήδη ολοκληρωθεί τον Μάιο του 2012), δεν ήταν πολιτικά τουλάχιστον ΗΘΙΚΟ ο "εργολάβος" του να είναι συμπωματικά και ο …..αρμόδιος αντιδήμαρχος της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου Ξάνθης! Και μάλιστα με έμμισθη θητεία 4 ετών.
-Μάλιστα εξ' όσων ακουστήκαν στην συνεδρίαση της Τετάρτης αποκαλύφθηκε επίσης οτι "η εταιρεία ΝΑΣΚΟΣ είχε...προπληρωθεί για έργα που παρέδωσε εκ των υστέρων!!"
Και μάλιστα σε μια εποχή έντονης οικονομικής δυσπραγίας στους Δήμους...
....
*Και στο ρεζουμέ της υπόθεσης.
Όταν ο Μπένης δεν μπορεί να "πείσει" να παραμείνουν στην συνεδρίαση και να ΨΗΦΙΣΟΥΝ την έγκριση παραλαβής του έργου ακόμη και συνάδελφοί του στην ΙΔΙΑ παράταξη ή ο υποψήφιός του, πως θα  πείσει την πλειοψηφία του Ξανθιώτικου λαού ότι η συγκεκριμένη υπόθεση είναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ και ΔΙΑΦΑΝΗΣ;
.....
*Το αποτέλεσμα και μόνο της προχθεσινής ψηφοφορίας λοιπόν σε συνδυασμό με τις ηχηρές ΑΠΟΥΣΙΕΣ  από μόνο του αποδυναμώνει την ίδια την επιχειρηματολογία του αντιδημάρχου και εργολάβου του έργου ενοποίησης πλατειών.
Είπαν λοιπόν  ΚΑΘΑΡΟ ΌΧΙ στο συγκεκριμένο έργο οι Χρίστος Πούλιος, Δημήτρης Βορίδης, Καλογερής  και Πατσίδου.
Ψήφισαν ΛΕΥΚΟ οι Γ. Κολλάρος, Απόστολος Αγκόρτσας και ο Στρατηγός Νίκος Φωτιάδης.
ΑΠΟΥΣΙΑΖΑΝ, δηλαδή ΔΕΝ ψήφισαν το συγκεκριμένο έργο οι: Ανταμπούφης, Μανώλης Τσέπελης, Θ. Ξυνίδης (αποχώρησε), Μπεκτές, Φιλίππου, Ηλίας Βασιλούδης, Γιάννης Τσεγγελίδης και Μαζαράκης.
ΨΗΦΙΣΑΝ υπέρ του έργου και ουσιαστικά υπέρ Μπένη οι: Χαράλαμπος Δημαρχόπουλος, Φανουράκης, Τάσος Θεοδωρίδης, Μούρκας, Αλέκος Κυριακίδης, Παπαδόπουλος Κυριάκος, Παναγιώτης Ταρενίδης κλπ δηλαδή στήριξαν Μπένη στην ουσία όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι που πρόσκεινται στον βουλευτή Ξάνθης Αλέκο Κοντό και κατεβαίνουν υποψήφιοι με τον Δημαρχόπουλο!
....
*Η Ξάνθη στέκεται ιδιαίτερα σε αυτούς που με το ΟΧΙ, το ΛΕΥΚΟ αλλά και με την ΑΠΟΥΣΙΑ τους, στην ουσία ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ όλη την λογική και διαδρομή του συγκεκριμένου έργου που ακόμη κι όταν αποχωρήσει ο Δήμαρχος θα τελεί υπό την αμφισβήτηση όλων, όχι μόνο για την πρακτική τους, αλλά και τον τρόπο εκτέλεσής του που ξεπερνάει κι αυτό ακόμη το...γιοφύρι της άρτας. .
Κι όσο για τον εργολάβο, αντ’ αυτού αντιδήμαρχο και Υποψήφιο Δήμαρχο Ξάνθης Δημήτρη Μπένη, που το βράδυ της Τετάρτης ομιλούσε και περί..."λάσπης" σε βάρος του, προφανώς παραγνωρίζοντας το γνωστό, "η γυναίκα του Καίσαρος, δεν πρέπει μόνο να είναι τίμια αλλά και να φαίνεται τίμια", θα έπρεπε ήδη να έχει παραιτηθεί από την ώρα που αποφάσισε να κατέβει υποψήφιος Δήμαρχος Ξάνθης, να είναι σίγουρος οτι ο Ξανθιώτικος λαός δεν ξεχνάει και θα τον κρίνει στις εκλογές της 18 Μαΐου! Ας κάνει λοιπόν λίγους μήνες υπομονή και θα πάρει την απάντηση που του πρέπει...

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »