Ο εργολάβος πληρώθηκε με την προσωρινή παραλαβή, ενώ το έργο
παραλήφθηκε οριστικά χθες... Αυτά είναι «πεπραγμένα» του απερχόμενου δημοτικού
συμβουλίου του Δήμου Ξάνθης, που κατά πλειοψηφία παρέλαβε οριστικά και τυπικά
πλέον το έργο της ενοποίησης πλατειών στο κέντρο της πόλης.
(Από την ανακοίνωση
του υποψηφίου Δημάρχου Ξάνθης Ιπποκράτη Καμαρίδη)
-Αυτοί που ψήφισαν
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ του συγκεκριμένου έργου,
αναλαμβάνουν και την ευθύνη της ψήφους τους!
…………………
Τους έκατσαν βαριά τα σουτζουκάκια του Τσιακίρογλου και από
εκεί που δεν τον έβλεπαν να φθάνει μέχρι το πρωτοδικείο, τώρα τον βλέπουν ως
τον μοναδικό εκλεγμένο από τον συνδυασμό του…!
(Ο Σταύρος
Βλαχόπουλος στη «ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ»)
-Μέχρι τις 18 Μαΐου πολλά ακόμη θα δεις που δεν πιστεύουν
ακόμη τα…μάτια σου!
……………
ΣΕΜΝΑ &
ΤΑΠΕΙΝΑ
ΤΑΠΕΙΝΑ
*Αποκλειστικό. Άλλη μια μεταγραφή
για τον συνδυασμό του Χαράλαμπου (και ουχί Μπάμπη…) Δημαρχόπουλου. Κατεβάζει
υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο με το ψηφοδέλτιό του τον οικονομολόγο Κώστα
Τριανταφυλλίδη που ωστόσο στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΟΔΕ δεν κατόρθωσε
να…εκλεγεί απλό μέλος!
-Μολονότι είχε καταθέσει μέχρι
και αίτηση υποψηφιότητας βουλευτή!
-«Σαρώνει» σε μεταγραφές ο
Δημαρχόπουλος… Άντε καλορίζικος κι αυτός.
……
*Και για να πω και το
κρίμα μου. Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε στους…ενθουσιώδεις οπαδούς του
Δημαρχόπουλου (και ιδίως στον Λύρατζη που τάχτηκε και κατά των… εργολάβων του
Δήμου), η στήριξη που παρείχε στον εργολάβου του έργου της Πλατείας Δημήτρη
Μπένη.
-Για να δούμε στο
τέλος, ο Χαράλαμπος (και ουχί Μπάμπης…) θα προσχωρήσει στο συνδυασμό του Μπένη
ή το αντίθετο!
….
*Σημειώνω με
ενδιαφέρον την προχθεσινή απουσία από την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
ακόμη και του στενού συνεργάτη του Δημήτρη Μπένη στη παρούσα φάση…
-Και αναφέρομαι φυσικά
στον Γιάννη Τσεγγελίδη!
……
*Και βέβαια δεν θα
αναφερθώ στην απουσία των Μανώλη Τσέπελη, Φιλίππου και Μπεκτές από την
προχθεσινή συνεδρίαση…
-Κάνω μάλιστα και
δημόσια ομολογία οτι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΓΑΤΑ από τον
Τσέπελη στον Δήμο Ξάνθης, δεν υπάρχει!!! Αυτά για σήμερα…
ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥΛΙΟΣ:
ΑΛΑΛΑΞΕ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΚΑΙ
ΟΝΟΜΑΣΙΑ
ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΗΜΟΤΩΝ!
Εμφανές ότι θέλει να
δείξει ότι άλλαξε… σελίδα αλλά και πολιτική φιλοσοφία!
Ο λόγος για τον
Χρίστο Πούλιο που μετά την προχθεσινή ΑΡΧΗΓΙΚΗ του εμφάνιση στο δημοτικό
συμβούλιο για το θέμα της πλατείας, χθες ανακοίνωσε επίσημα οτι αλλάζει και
λογότυπο ο συνδυασμός του και από «Πολίτες για την Αλλαγή», γίνεται πλέον
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΗΜΟΤΩΝ.
Ιδού και η σχετική
ανακοίνωση:
Πολίτες από διαφορετικούς δρόμους, ερχόμαστε όλοι μαζί να
συναντηθούμε σε ένα κρίσιμο για το τόπο μας σταυροδρόμι, που θα αποτελέσει την
πορεία της Προόδου και Ανάπτυξης!
Είμαστε όλοι ισότιμα μέλη αυτής της κοινωνίας. Μας ενώνει η
αγάπη για τον τόπο μας και η πεποίθηση ότι όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε
πολλά. Είμαστε η Κοινωνία των Δημοτών...!!!
*Σας επισυνάπτουμε στο λογότυπο της Δημοτική Παράταξης
Ευχαριστούμε για την συνεργασία
Χρίστος Πούλιος
Υποψήφιος Δήμαρχος
……
ΕΝΩ Ο ΛΥΡΑΤΖΗΣ
ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ!
Ο Δημαρχόπουλος στήριξε «φανατικά»… Μπένη
για το έργο της «πλατείας, χάνει (μόνος του) πλέον!
Δεν χρειάζεται όντως να κάνει κανείς αγώνα για να «στείλει»
στα τάρταρα τον Δημαρχόπουλο, αφού ήδη χάνει…μόνος
του και πανηγυρικά! Και δεν αναφέρομαι βέβαια στο θέμα της επιλογής των
υποψηφίων, αλλά και στην απεγνωσμένη προσπάθειά του να στηρίξει τόσο «φανατικά»
τον…Μπένη και το περίφημο έργο της πλατείας Του, δια της σιωπής και της
σύσσωμης ψήφους όλων των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων του συνδυασμού του!
-Προεξέχοντος μάλιστα του Μούρκα που εκτιμώ ότι θα είναι από
τους πρώτους που δεν θα εκλεγεί ούτε δημοτικός σύμβουλος από το συνδυασμό
Δημαρχόπουλου…
-Κατά τα άλλα ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ και ο Αλέκος Κυριακίδης που άλλα
λένε δημόσια και τελικά….πρώτοι υποκύπτουν!
………..
Το παρακάτω μήνυμα έστειλε
στους δημότες πριν λίγες μέρες ο υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος Ξάνθης με το
συνδυασμό Δημαρχόπουλου, κύριος Πασχάλης Λύρατζης. Μετά τα προχθεσινά τους το
αφιερώνω με αγάπη…
ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ
ΟΤΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ. ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ
ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ. ΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΘΑΡΟ
ΑΓΩΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ
-Χωρίς δεσμεύσεις και…εργολαβίες,
αλλά ΥΠΕΡ του εργολάβου σύσσωμοι!)
……………….
Βουλευτές της ΝΔ ζητούν
να δοθούν τα ονόματα των δημάρχων
Να δοθούν στη δημοσιότητα τα ονόματα όσων δημάρχων,
περιφερειαρχών και συμβούλων περιλαμβάνονται στην έκθεση της Αρχής
Καταπολέμησης Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες, ζητούν από
τους υπουργούς Δικαιοσύνης και Εσωτερικών, 20 βουλευτές της ΝΔ, με επικεφαλής
τον Κώστα Μαρκόπουλο.
Οι βουλευτές επισημαίνουν ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό το
γεγονός ότι γίνεται γνωστό το περιεχόμενο της έκθεσης στη δεδομένη χρονική
στιγμή και υπογραμμίζουν ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα του πολίτη πριν φτάσει
στην κάλπη να γνωρίζει κάθε στοιχείο που αφορά το ήθος, την ειλικρίνεια, την
πρότερη διαχείριση δημοσίου χρήματος και την εν γένει παράνομη δραστηριότητα
των υποψηφίων στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.





.jpg)