«ΓΑΤΑ» Ο ΤΣΕΠΕΛΗΣ ΠΟΥ
ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ, ΕΞΕΤΕΘΗ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΕΝΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ
Πράγματι τελικά είναι «γάτα» ο Μανώλης Τσέπελης που μπροστά
στον κίνδυνο να μην ψηφίσει την έγκριση παραλαβής του έργου της πλατείας,
προτίμησε να απουσιάζει..
Κι επειδή το θέμα της πλατείας έχω την εντύπωση ότι θα έχει
και συνέχεια και αυτά που είπε στη
προχθεσινή συνεδρίαση ο Μπένης δεν έπεισαν κανέναν, οφείλω να ομολογήσω ότι ο
Τσέπελης απέδειξε για μια ακόμη φορά ότι ο παλιός τελικά είναι και ο πιο…έμπειρος!
Κι όσο για τη θέση του Μπένη ότι ο εργολάβος των Σερρών που
ανέλαβε το έργο είναι… θείος του και τον… βοηθούσε, όχι αδίκως οι περισσότεροι
μειδίασαν κι αν κάποιοι μπορούσαν, θα είχαν ξεκαρδιστεί δημόσια στα γέλια!
(Σ.Σ. Και φυσικά ήταν
πράγματι απίστευτη η ομολογία της Τεχνικής υπηρεσίας ότι ενώ το έργο δεν είχε
αποπερατωθεί και ολοκληρώθηκε το 2012, ο Μπένης από εργολάβος της πλατείας,
έγινε αντ’ αυτού αντιδήμαρχος κι επομένως σαν οικονομική υπηρεσία, πλήρωνε
τον…εργολάβο, δηλαδή την εταιρεία που εκτελούσε το έργο! ).
…..
ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ «ΣΚΙΕΣ» ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ…
Κι όσο για τον Δήμαρχο Ξάνθης Λάκη Στυλιανίδη, κατανοητός ο
εκνευρισμός του για τις έντονες διαφωνίες που υπήρξαν στην προχθεσινή
συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου από αρκετούς δημοτικούς συμβούλους για το
έργο της πλατείας (σημειώνω ότι ο πρώην αντιδήμαρχος Ξάνθης Νίκος Φωτιάδης
ψήφισε λευκό), ωστόσο θα φύγει από τον Δήμο κι οι δημότες ακόμη θα συζητάνε για
τα όσα έγιναν αλλά και τις κακοτεχνίες που έβγαζαν μάτια…
Θα φύγει δηλαδή από Δήμαρχος,
αλλά οι «σκιές» θα μείνουν για ένα έργο που σημειωτέων, έγινε χωρίς
κυκλοφοριακή μελέτη!
Κι όχι μόνο δεν ωφέλησε την πόλη,
αλλά χειροτέρεψε και το κυκλοφοριακό, αλλά και λειτούργησε αρνητικά και για την
ίδια την αγορά και τους πολίτες.
……
ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ
ΙΔΟΥ, ΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ…
Έχω αναφερθεί στη μηνυτήρια αναφορά του Σωκράτη Ξυνίδη για
τα 33 εκατ. της ΣΕΒΑΘ κι είναι γνωστή η θέση που εξέφραζα επί πολλά χρόνια για
την διοίκηση όχι μόνο του Γιάννη Ράπτη αλλά και του Μαρουφίδη αρκετά χρόνια
πριν…
Με μια διαφορά!
Ότι όταν εγώ τα έγραφα, ο Σωκράτης Ξυνίδης και το ΠΑΣΟΚ στη
Ξάνθη, δεν έπαιρνε καμία θέση..
Ξεκάθαρη λοιπόν και σήμερα η θέση μας, αφού αν έγινε
«φαγοπότι» στη ΣΕΒΑΘ υπάρχουν και κάποιοι τα… «φάγανε» και πρέπει να
λογοδοτήσουνε, αφού το ρεπορτάζ του Ντάσκα στην «Ελευθεροτυπία» καταλήγει στην
επισήμανση ότι και επί Σημίτη τα ίδια γίνονταν…
Το θέμα είναι ποιοι τα «φάγανε» κι αν λοιπόν ο Σωκράτης
Ξυνίδης έχει στοιχεία σε αυτά που καταγγέλλει περιμένουμε να μιλήσει με ονόματα
και ντοκουμέντα!




