ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΥΤΕ
ΣΤΗΝ 3ΑΔΑ Ο ΜΠΕΝΗΣ!
Ούτε δημοσκόπηση, ούτε γκάλοπ, αλλά εκτίμηση κάνω με βάση
βέβαια και τα ονόματα που έδωσε ο ίδιος στην δημοσιότητα και τα ΣΗΜΕΡΙΝΑ
δεδομένα…
Ο συνδυασμός του Δημήτρη Μπένη λοιπόν θα πάει αυτή τη φορά
πολύ χειρότερα απ’ ότι πήγε στις εκλογές του 2002 και δεν θα είναι ούτε στην
3άδα!
Όχι μόνο γιατί έγινε ένα με το «σύστημα» που υποτίθεται
πολεμούσε, αλλά μέρος του συστήματος που φυσικά έχει να του καταμαρτυρήσει
πολλά κανείς…
Θα υπάρξουν εκπλήξεις στα αποτέλεσμα των δημοτικών εκλογών
του 2014 και στη παρούσα φάση τουλάχιστον, ο πλέον αποδυναμωμένος από κάθε
άποψη, εμφανίζεται ο αντ αυτού αντιδήμαρχος Ξάνθης…
-Ο οποίος θα έπρεπε να έχει το ήθος να παραιτηθεί και από
την θέση στην οποία βρίσκεται, από την ώρα που κατεβαίνει υποψήφιος δήμαρχος
Ξάνθης…
Αλλού που τέτοιες ευαισθησίες…
…..
ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΕ Ο
ΦΑΝΟΥΡΑΚΗΣ ΠΡΙΝ 2-3 ΜΗΝΕΣ
Και κάτι άλλο. Άλλα έλεγε ο Μανώλης Φανουράκης πριν 2-3 για
τους δελφίνους της δημαρχίας από την παράταξη του Δημάρχου Ξάνθης…
Και μεταξύ αυτών ότι όσοι κατέβουν υποψήφιοι Δήμαρχοι,
όφειλαν να παραιτηθούν από το αξίωμά τους!
Δηλώσεις που έκανε και στα ραδιόφωνα και στις εφημερίδες και
είναι καταγεγραμμένες.
Φυσικά τώρα ξεχάστηκαν όλα…
Ακόμη κι η περίφημη δήλωσή του, «σε όποιοι ψηφοδέλτιο θα
υπάρχει το όνομα Μπένης, δεν θα είμαι εγώ…».
Κι από την άλλη, ενώ επί 2-3 χρόνια ο αντ’ αυτού έσερνε τα
μύρια όσα στον Φανουράκη, τώρα τον
θέλει και στο… συνδυασμό του!!! (Σ.Σ. Για
«σημαία» προφανώς…).
……
ΟΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΒΑΛΕ ΣΕ
ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΤΗΝ ΣΕΚΑΠ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ… ΔΗΜΟ ΞΑΝΘΗΣ;
Λίγο πολύ όλοι ξέρουμε ο Ιβάν Σαββίδης τι κατάσταση
κληρονόμησε στην ΣΕΚΑΠ αλλά και τι ζημίες είχε η συγκεκριμένη κρατικοδίαιτη
εταιρεία, όπου γίνονταν μπάχαλο κι έπεφτε χοντρό φαγοπότι από τότε που ήταν
Συνεταιριστική…
Το περίεργο της υπόθεσης;
Υποψήφιος δήμαρχος και αυτός μάλιστα που ισχυρίζεται ότι θα
βάλει σε μια τάξη τον Δήμο Ξάνθης, κατεβαίνει για 3η φορά στον Δήμο
μας, ο επί σειρά ετών γενικός διευθυντής της ΣΕΚΑΠ (με τα δωρεάν αυτοκίνητα,
τις βενζίνες και τις κάρτες) Χρίστος Πούλιος, ο οποίος παράλληλα φυσικά
ασχολιόταν και με το εμπόριο και τις προσωπικές του επιχειρήσεις μέχρι και με
τα… φωτοβολταϊκά τα τελευταία 2-3 χρόνια!
Και γεννιέται λοιπόν το ερώτημα…
-Ο συγκεκριμένος κύριος δεν μπόρεσε να βάλει τάξη στα
οικονομικά της ΣΕΚΑΠ (που σημείωσε ρεκόρ ζημιών επί διοικήσεων ΠΑΣΟΚ
(2012-Αύγουστος 2013) και θα βάλει τάξη στον Δήμο Ξάνθης;;;




