…η ανακοίνωση
υποψηφιότητας από το Σ. Τσιακίρογλου για το Δήμο. Μετά τις τρεις διαδοχικές
αρνήσεις του ΣΥΡΙΖΑ να συνεργαστεί (ουσιαστικά αρνήθηκε να συζητήσει καν) και
την αμφισβήτηση για την όποια δυναμική του, τελικά ανακοίνωσε 26 άτομα για το
ψηφοδέλτιό του. Ο στόχος δεν μπορεί να είναι άλλος από την εκλογή του ίδιου ως δημοτικού συμβούλου…
(Ο Γιάννης Σιδηρόπουλος στο ηλεκτρονικό του Μέσον)
-Νάτος ο εκπρόσωπος
του κυρίου…Πούλιου! Τον βρήκε με την πρώτη τον στόχο του…Τσιακίρογλου! Του Θεοχάρους τον
στόχο δεν μας είπε…
……
Από τη θητεία μου στα
κοινά κατανόησα την αξία της πειθαρχίας και της ομαδικότητας. Από την εμπειρία
μου στο χώρο του επιχειρείν, αποκόμισα την αξία της ευθύνης και του οράματος.
Από τη θέση του δημότη ένοιωσα τις προσδοκίες των πολιτών και κατανόησα τις
ανάγκες τους. Από τη θέση του πολίτη νοιώθω καθημερινά την ανάγκη για έναν άλλο
Δήμο,
(Από το μήνυμα του
υποψηφίου Δημάρχου Ξάνθης κ.Τσιακίρογλου)
-Άξιόόός!!
….
Σεμνά &
Ταπεινά
Ταπεινά
*Έγραψε στο face book
πάλι ο Thanassis, o μη ανίκανος, ο μη δοτός, ο
μη ψεύτης «ενημερωτής», ο μη έμπορος (επί 20ετία δημοτικός σύμβουλος) ψήφων…
“επειδή η ζωή είναι
δική μας και δεν πρέπει να την
καθορίζουν ανίκανοι δοτοί, ψεύτες "ενημερωτές" και έμποροι ψήφων, τα νέα παιδιά θα κάνουν το Δήμο Ξάνθης δική τους υπόθεση».
-Μα πώς να κάνουν τα νέα παιδιά δική τους υπόθεση τον Δήμο,
όταν κανείς από σας (Μπένης,
Τσέπελης κλπ συμπεριλαμβανομένου και εσού) δεν πάει… σπίτι του πρώην φίλε
Θανάση Ξυνλίδη;
-Σας τα είπε κι ο Γιάννη Παπαμαρκάκης, αλλά εσείς εκεί…
-Τόπο στους νέους,
αλλά πάντα υπό την εποπτεία των… παλιών, που έχουν κάνει τον Δήμο σαν το… «σπίτι
τους»
……
*Επίσης…
-Υπέρ της καθιέρωσης
8ετίας στους Αυτοδιοικητικούς ο Θανάσης (και συμφωνώ απόλυτα μαζί του..)
και μετά να μην έχει κανείς το δικαίωμα να δώσει υποψηφιότητα…
-Πρώτα όμως τα είπε και μετά… έθεσε εκ νέου υποψηφιότητα ο
ίδιος, πρώτος και καλύτερος!
Προκειμένου από την 20ετία να συμπληρώσει 25ετία και βλέπουμε!
-Κι όσο για τα νέα παιδιά; Θυμηθείτε ότι θα γίνουν και πάλι
(οι περισσότεροι τουλάχιστον…), «νεροκουβαλητές» των… παλιών που όχι μόνο
ξέρουν να κάνουν εκλογές!
-Αλλά ας μη ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι κατέχουν ακόμη και
αυτή τη στιγμή, όλους τους μηχανισμούς στα χέρια του!
…..
Με Γιώργο Τσιτιρίδη στις εκλογές του Δήμου Αβδήρων,
Σάκης Κριτσίνης και Μπιρόλ του Σελέρου!
Μετά τον Μπιρόλ του Σελέρου που οριστικά κατεβαίνει
υποψήφιος με το συνδυασμό του ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΣΙΤΙΡΙΔΗ στο Δήμο Αβδήρων και ο
πολιτευτής της Ν.Δ Σάκης Κριτσίνης βγήκε δημόσια υπέρ ΤΣΙΤΙΡΙΔΗ
κοινοποιώντας μάλιστα και την παραπάνω φωτογραφία στο Face book για να
εισπράξει το πρώτο... like απο τον Ανέστη Καραπαπάζογλου.
Τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ πλέον για τον υποψήφιο Δήμαρχο
του ΠΑΣΟΚ στο Δήμο Αβδήρων Βασίλη Τσολακίδη, καθώς όλα δείχνουν οτι το
ποτάμι, για...δεύτερη φορά δεν θα γυρίσει πίσω!
Ενώ απο την άλλη ο Γιώργος Τσιτιρίδης τονίζει ότι στόχος του
είναι να πάρει τον Δήμο Αβδήρων απο την πρώτη Κυριακή.
….
Γ. ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ: Στόχος του Σ. Τσιακίρογλου δεν μπορεί
να είναι άλλος. από το να εκλεγεί ο ίδιος δημοτικός σύμβουλος!
Πριν προλάβει να στεγνώσει η μελάνη για τον συνδυασμό του Σωτήρη Τσιακίρογλου που ανακοίνωσε τα
πρώτα ονόματα για τον συνδυασμό του, ήρθε όπως αναμένονταν το σχόλιο του
«εκπροσώπου τύπου» (;) του κυρίου
Πούλιου, δημοσιογράφου-εργολάβου Γιάννη
Σιδηρόπουλου ο οποίος έγραψε επί λέξει:
«Στα αξιοσημείωτα, η
ανακοίνωση υποψηφιότητας από το Σ. Τσιακίρογλου για το Δήμο. Μετά τις τρεις
διαδοχικές αρνήσεις του ΣΥΡΙΖΑ να συνεργαστεί (ουσιαστικά αρνήθηκε να συζητήσει
καν) και την αμφισβήτηση για την όποια δυναμική του, τελικά ανακοίνωσε 26 άτομα
για το ψηφοδέλτιό του. Ο στόχος δεν
μπορεί να είναι άλλος από την εκλογή του ίδιου ως δημοτικού συμβούλου τόσο
λόγω των ισορροπιών που έχουν διαμορφωθεί όσο και της σύνθεσης που αρκείται στα
τυπικά. Άλλωστε, 8 χρόνια προαναγγέλλει κάθοδο αλλά μόλις 88 μέρες πριν τις
εκλογές το ανακοίνωσε, έχοντας – ίσως- κάψει το πολιτικό του χαρτί με τη στάση
του στο ΕΒΕ. (όλα αυτά τα χρόνια αναζητούσε εναγωνίως, μέχρι και την τελευταία
στιγμή κάποιο χρίσμα, μάλλον έπρεπε να έχει πιστέψει στον εαυτό του αλλά είναι
αργά…)».
-Κι από μένα ουδέν σχόλιο… Κρίμα απλά για τον φίλο μου
Γιάννη Τσαγκάλα που θα τρέχει για να βγει μόνο ο… αρχηγός! Όπως και ο
Παναγιώτης Θεοχάρους… Κατά τα γραφόμενα του Σιδηρόπουλου…
……..
Μεγίστη η απώλεια και για την Ξάνθη αλλά και για το
Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, αφού έφυγε με εγκεφαλικό την Τρίτη ο αγωνιστής και αγαπητός Γιώργος Τοπτσίδης.
Ο συνταξιούχος της ΔΕΗ και πρώην ταμίας της ΕΠΣ Ξάνθης και στενός συνεργάτης του
Νίκου Σπυριδόπουλου Γιώργος Τοπτσίδης
έφυγε σε ηλικία 67 ετών, ενώ αγωνιούσε
για την πορεία της υγείας της συζύγου του.
Η κηδεία του έγινε
χθες το πρωί στον Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου
Πολυσίτου και στο τελευταίο αντίο τον αποχαιρέτισαν εκατοντάδες συγγενείς,
συγγενείς και φίλοι. Τα θερμά μας συλλυπητήρια.
…..
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΤΙΔΕΣ
ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΜΟΥ!
Στηρίζει και δυνατά Γιώργο Παυλίδη ο Σάκης Κριτσίνης,
έστω κι αν έχει… πικρίες!
Όχι μόνο διέψευσε για
μια ακόμη φορά τους ΑΝΕΛ Ξάνθης ο πολιτευτής της Ν.Δ. Σάκης Κριτσίνης σχετικά
με τις δηλώσεις στελεχών του για το ενδεχόμενο να κατέβει υποψήφιος
Αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης με το ψηφοδέλτιο των ΑΝΕΛ αλλά με δηλώσεις του ο
ίδιος στον Σταύρο Μωραϊτη της «Αδέσμευτης»,
ξεκαθάρισε απόλυτα ότι, «θα
ξαναστηρίξει και δυνατά μάλιστα τον Γιώργο Παυλίδη για τις Περιφερειακές
εκλογές 2014 ως υποψήφιο Περιφερειάρχη παρά τις… πικρίες του, αφού εκτός των
άλλων είχε εκλεγεί και ΠΡΩΤΟΣ σε σταυρούς Χριστιανός υποψήφιος Περιφερειακός
σύμβουλος στις εκλογές του 2010!!!
Κι όσο για την
«πρόταση» που κατέθεσαν οι ΑΝΕΛ στα κεντρικά γιατί ο θείος του και πολιτευτής
του κόμματος Γιάννης Πυριλής τους έπεισε ότι… αποδέχτηκε την υποψηφιότητά του,
η δήλωσή του ήταν επίσης ξεκαθάρισε…
-Δεν έχω παρτίδες με
τον θείο μου κ. Πυριλή…!


.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)