*Είναι πραγματικά να γελάει κανείς που και σε ποιους
εναπόθεσαν υποψήφιοι Δήμαρχοι τις ελπίδες τους για την κατάρτιση των συνδυασμών
του…
Πάρτε για παράδειγμα τον συνδυασμό Δημαρχόπουλου.
-Κατά τον Σιδηρόπουλο λοιπόν -για να μην διαψεύδει ο υποψήφιος
Δήμαρχος θα είναι έτσι φαντάζομαι- καλά που ήρθε ο… Τσέπελης να συμμαζέψει (!)
τον συνδυασμό Δημαρχόπουλου…
Καθότι θα επικρατούσε το χάος φαντάζομαι!
-Και χθες νέο χτύπημα από τον ίδιο δημοσιογράφο που
συμπτωματικά βέβαια είναι ο πιο φανατικός οπαδός του Πούλιου, αυτή τη φορά για
τον συνδυασμό Μπένη…
-Όπου το ρόλο του Τσέπελη ανέλαβε για τον Μπένη ο… Τσεγγελίδης!
Πάντα κατά τον Γ. Σιδηρόπουλο βέβαια…
……
*Κι επειδή
ενδεχομένως κάποιοι γελάνε με αυτά τα καμώματα, διαβάστε τι έγραψε χθες ο Γ.
Σιδηρόπουλος αυτή τη φορά όμως για τον Μπένη:
«Στην παράταξη Μπένη,
εξάλλου, ο Γιάννης Τσεγγελίδης
είναι ιδιαίτερα κινητικός το τελευταίο διάστημα. Αν και είχε χαθεί από την
«πιάτσα» (μάλλον έκλεινε πρόσωπα για το συνδυασμό του Δημήτρη Μπένη) τώρα
εμφανίζεται αρκετά, δημοσίως, μαζί με
υποψήφιους και άλλους συνεργάτες.»
-Τσέπελη ο ένας, Τσεγγελίδη ο άλλος… αλλά ευτυχώς ο Πούλιος
διαθέτει Γαβριηλίδη! (Σ.Σ. Που φτάσαμε… Ο Μπένης να έχει «σημαία» και οργανωτή
του συνδυασμού του τον… Τσεγγελίδη! Ο οποίος όταν κάποτε μίλησε στο Γκορόγια
για τους «χοντρούς» της πόλης έγινε των… «χοντρών»! Μάλλον ο Μάκης ή ο Ντούτσης
θα του έπεφταν λίγοι …).
……
*Κι ένα κουίζ. Υπάρχει δημοτικός σύμβουλος της
αντιπολίτευσης που έχει πάρει απευθείας αναθέσεις από τον Τσέπελη;
Ο ίδιος το διαψεύδει βέβαια, είπε όμως παράλληλα και την
φράση «μακάρι να έπαιρνα…», όταν τον ρώτησε κοινός μας φίλος.
-Φυσικά την απευθείας ή τις απευθείας αναθέσεις μπορεί να
τις πήρε και σε άλλο όνομα.
-Καθότι άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, αλλά μην τον
καταδικάσουμε κι όλας τζάμπα…
……
*Διάβασα επίσης και την ανακοίνωση της ΟΣΥΓΟ (όπου μέλος της διοίκησης παραμένει ο Γαβριηλίδης, ανεξάρτητα
αν η ΣΕΚΑΠ δεν είναι πλέον συνεταιριστική και κρατικοδίαιτη) κατά του Ιβάν Σαββίδη και θα σας πω ποιός φταίει!
-Ο Γιαλάογλου!!!
-Γιατί είχε (και έχει) όλα τα χαρτιά και τα ντοκουμέντα στα
χέρια του με τους μισθούς, τα bonus
και το πώς δούλευαν αυτοί οι κύριοι κι όφειλε όπως άλλωστε ο ίδιος είχε
ανακοινώσει να τα έδινε στη δημοσιότητα...
-Ξεδοντιάζοντας και τους συνδικαλιστές αλλά και τους
«ανθρώπους» της Τουρκικής SEBA στην εταιρεία που λειτουργούσαν ως «Δούρειος Ίππος» επί
δεκαετίες και βάλε…
……
*Και για να το κάνω ακόμη πιο απλά. Περίπου 25.4 εκατ. Ευρώ
ζημίες είχε η ΣΕΚΑΠ μόνο για το 2012 και
πολλά εκατομμύρια ζημίες και το 2011 αλλά και το 2010, (περίπου 50 εκατ. Ευρώ
από την ημέρα που ανέλαβε η πράσινη διοίκηση Πράτσου).
-Έπρεπε λοιπόν να βγει ο
Ιβάν και να «ξεδοντιάσει» και συνδικαλιστές και διοικήσεις αλλά και διευθυντές…
Για να δούμε σήμερα τι θα έλεγαν και ο Γαβριηλίδης και η
ΟΣΥΓΟ και οι υπόλοιποι…
Καθότι τα λεφτά και το «πλιάτσικο» που γίνονταν στην ΣΕΚΑΠ
επί τόσα χρόνια, θα τα πληρώσουμε ΕΜΕΙΣ
και κανείς άλλος! (Ούτε καν ο Ιβάν…).
……
*Και το ερώτημα στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.
-Κάποιοι ρωτάνε για τα… 35 εκατ. Ευρώ της ΣΕΒΑΘ!
Για τα 50 περίπου εκατομμύρια μόνο μετά τον Οκτώβρη του 2009
επί διοίκησης ΠΑΣΟΚ στην ΣΕΚΑΠ (Πράτσος, Εγγλεζάκης, Μπίτος κλπ), δεν θα
λογοδοτήσει κανείς; Και τα λεφτά αυτά ποιος θα τα πληρώσει τελικά κύριε
Γαβριηλίδη και κύριοι της ΟΣΥΓΟ; Μπορείτε να μας πείτε; Περιμένουμε…

