*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

15 Μαρτίου

ΚΑΤΣΑΡΙΚΑΣ ΖΗΣΗΣ: Ανοιχτή επιστολή προς ανησυχούντες και κακεντρεχείς -Η σχέση μου με τον Πάνο Παπαδόπουλο

15 Μαρτίου
Η σχέση μου με τον δημοσιογράφο Παναγιώτη Παπαδόπουλο είναι διαχρονική και έχει βασιστεί πάνω στον ορισμό της λέξης φίλος που είναι αφοσίωση και κατανόηση, χωρίς συμφέρον, η κίνητρο. Χωρίς δεύτερες σκέψεις.
"Φίλος είναι κάποιος που σου δίνει πλήρη ελευθερία να είσαι ο εαυτός σου" είπαν.
Ο Πάνος ήταν παρόν και στα καλά και στα κακά μου και στάθηκε δίπλα μου και σε προβλήματα και σε χαρές.
Προφανώς και κάνω και κάνει λάθη, αλλα αν η φιλία είναι πραγματικά δυνατή, ξεπερνάει όλα τα λάθη και τις διαφωνίες που θα έχεις με τον φίλο σου.
Η φιλία είναι ιερή, έλεγαν οι παλαιότεροι. Στις μέρες μας γίνεται όλο και πιο σπάνια και ίσως για αυτό μερικοί δεν μπορούν να κατανοήσουν κάποιες αλήθειες.
Ακούστε λοιπόν.
Ούτε μου τα χώνει, ούτε του τα χώνω. Ούτε με ξεσκίζει ούτε τον ξεσκίζω. Ούτε πήρα ανάποδες ούτε πήρε ανάποδες. Διαφωνούμε σε κάποια συμφωνούμε σε πολλά άλλα. Αλλα σέβεται ο καθένας την απόφαση του άλλου και ας διαφωνεί. Διαφωνώ με κάποιες επιλογές του (όπως και αυτός) αλλα συμφωνώ με την:
Ψυχή του, με την αρχαία έννοια του όρου, που δηλώνει, την πνοή, το θάρρος και το ήθος.
Με την καρδιά του που είναι πολλές φορές μικρού παιδιού γεμάτη συναισθήματα, πάθη, αλλα και άγραφους κανόνες ηθικής.
Με την τρέλα του που τον κάνει πολλές φορές να αψηφά τον κίνδυνο και άλλες φορές να επιλέγει τον δρόμο του μοναχικού καβαλάρη.
Με τον ρομαντισμό του στην θεώρηση κάποιον πραγμάτων που τον κάνει να ανεβαίνει ψηλά κάπου, να αγναντεύει την πόλη που ζει και να ουρλιάζει με την κατάντια της..
Με την αφέλεια του να πιστεύει σε κόσμους φανταστικούς που όλα λειτουργούν ρολόι και να θέλει να εφαρμοστούν επί της γης, και επί της Ξάνθης.
Ποτέ δεν μάσησα ούτε μάσησε τα λόγια του ακόμα και αν αυτά που του έλεγα η μου έλεγε κατάμουτρα ήταν αυτά που δεν ήθελε ή δεν ήθελα να ακούσω.
Οπότε μην ανησυχείτε ούτε μου τα χώνει ούτε του τα χώνω.
Αυτό είναι η φιλία, μπορεί να τσακωνόμαστε μεταξύ μας ακόμα και για απλά πράγματα αλλα κανείς δεν μπορεί να μας χωρίσει.
Αυτά προς λύση κάθε παρεξήγησης και αν δεν ικανοποιούν κάποιους,
Ξυδάκι.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »