*Σύνθημα ΣΥΡΙΖΑ
Ξάνθης και “Xanthi LEFT”!:
Ρουφάμε την Αυγή και στήνουμε αυτί Στο Κόκκινο
Τα μέσα Μας, μας χρειάζονται!
……
*Κι εμείς που δεν είμαστε ούτε Μέσα, ούτε Έξω δηλαδή…τι θα κάνουμε
σύντροφοι;
Θα…μεταμορφωθούμε σε νεόκοπους ΣΥΡΙΖΑίους ως …«γενναίοι» χαμαιλέοντες ή
θα γίνουμε οπαδοί του Χουσεΐν Ζεϊμπέκ;
….
*Απορία ψάλτου. Πως
και δεν βάλανε μέσα «στα τόοοσα
ρουφήγματα» και τα «αυτιά» και το Xanthi2 ή το Κανάλι 6, ειλικρινά απορώ…
-Άλλωστε από τη
στιγμή δημοσιεύουνε άλλωστε τα βαρύγδουπα άρθρα του Giannis Σιδηρόπουλου στην ιστοσελίδα
τους, γιατί όχι κι αυτό; (Άνθρωποι (Σιδηρόπουλοι) και Αμβρόσιοι-25 Ιουλίου 2018, να το διαβάσετε οπωσδήποτε…).
……
*Αφελής ερώτηση…Τι
εννοείς σύντροφε George με την μνημειώδη φράση, «Ρουφάμε την Αυγή…»; Διότι περί
«ωού» αποκλείεται να πρόκειται, για να πεί κανείς…Ρουφήξτε το…ωόν!
-Μήπως εννοείς να την
αγοράζουν από τα περίπτερα όπου σπανίως θυμάται κανείς την ύπαρξή τους;
-Καθότι οι
περισσότεροι «σύντροφοι» προτιμάνε τον Βαξεβάνη ή το «Έθνος» του Ιβάν;
…
*Επίσης η φράση
«στήνουμε αυτί Στο Κόκκινο»….!
Κι αυτήν δεν την
καταλαβαίνω…
-Καθότι με παραπέμπει
σε άλλα πράγματα…!
-Εκτός αν εννοείτε….Στήστε
«αυτί» για να δούμε «ποιοι είναι…δικοί μας και ποιοι δεν είναι δικοί μας»!
-Και οι ανήκοντες στο
πουθενά δηλαδή τι είναι…ΒΑΡΒΑΡΟΙ;!
…..
*Ηθικό δίδαγμα. Δύσκολο τελικά στην εποχή ΣΥΡΙΖΑ να επιβιώνεις αν δεν
ανήκεις πουθενά και λειτουργείς ελεύθερα! Πολύ δύσκολο, για να μην πω
ακατόρθωτο…Καθότι είσαι αποκλεισμένος από παντού. Δημοκρατικά βέβαια…
…..
*Κι ένα ωραίο των
τελευταίων καιρών; Μας προέκυψε λέει «οπαδός» του Γ. Σιδηρόπουλου ο Πρόεδρος
της ΝΟΔΕ…Νίκος Κιατίπης!
-Να γελάσω ή απλά να…
μειδιάσω!
(σ.σ. Τελικά κάτι παραπάνω φαίνεται ότι ήξερε ο πρώην Πρόεδρος της ΝΟΔΕ
Ν.Δ. Γιώργος Ιγνατιάδης που κομμουνιστή τον ανέβαζε τον Κιατίπη και κομμουνιστή
τον κατέβαζε…όταν σκέφτονταν σε τι «χέρια» παραδίδει το κόμμα!)
……
*Και επί της ουσίας. «Μπηχτές»
κατά πάντων ο χθεσινός (23/8) παραΣΥΡΙΖΑ! Με τον Γκαρμπούνη να ‘χει την
τιμητική του βέβαια, αλλά και οι Ανέστης Αντωνιάδης, Ιορδάνης Χασαπόπουλος,
Σάββας Μελισσόπουλος και Μαίρη Τσιακίρογλου να παίρνουν τις πρώτες δόσεις τους!
……
*Απολαύστε λοιπόν
(παρα)ΣΥΡΙΖΑ:
«Τώρα που ακούσαμε
και την άποψη μεγάλων πολιτικών ανδρών από ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ Ξάνθης, για την
έξοδο από τα μνημόνια καταλάβαμε γιατί μας έβαλαν. Αυτοί δεν κατάλαβαν ότι ο
λαός τους «έστειλε” στον πάγκο! Εκεί στη
β΄ εθνική!
Οι σωτήρες της Ξάνθης άρχισαν να καταφθάνουν. Υποψηφιότητες
μέσω facebook, δήμαρχοι, βουλευτάδες… στις επάλξεις. Πανικός ή αδιέξοδο;
Ο OEBE Ξάνθης
διαβάζει Όμηρο! Εξέφρασε ως θέση, τη
θέση της ΝΔ για τη θέση της υποψήφιας στη ΝΔ. Εντυπωσιακό. Νομίζαμε ότι μόνο από σουτζουκάκια ήξερε:).
-Κι ακόμη έχουμε Αύγουστο…!!!



