*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

24 Αυγούστου

ΥΓΙΕΙΝΟ ή ΟΧΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΑ ΚΙΜΜΕΡΙΑ; Συμπτώματα γαστρεντερίτιδας κατήγγειλαν κάτοικοι!

24 Αυγούστου
Οι καταγγελίες στο fb αλλά κάποια στιγμή αναλαμβάνουν όλοι τις ευθύνες τους! Να πάρουν θέση Σδρέβανος και Διοίκηση της ΔΕΥΑΞ
Φαινόμενα γαστρεντερίτιδας εξ’ αιτίας του ακατάλληλου (;) νερού της ΔΕΥΑΞ, κατήγγειλαν κάτοικοι των Κιμμερίων και μάλιστα μέσα από το fb και την ομάδα «Στραβά κι ανάποδα» με μπόλικα μάλιστα… like από κάτω από γνωστά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης.
Δεν γνωρίζω τι στοιχεία διαθέτουν οι δυο καταγγέλλουσες Evagelia Fragaki και Dimitra Tzatzoglou γιατί κατά την άποψη μας, πολυτιμότερο αγαθό από το νερό δεν υπάρχει!
Αν ωστόσο αυτά που ισχυρίζονται είναι πράγματι ΑΛΗΘΗ και επιβεβαιώνονται και από το Υγειονομικό, τότε στη προκειμένη περίπτωση, άμεσα θα πρέπει να παρέμβουν οι Εισαγγελικές αρχές.
Αναλυτικά για το συγκεκριμένο θέμα καταγγέλθηκαν τα παρακάτω στο fb και τα θέτουμε υπόψη του Προέδρου της ΔΕΥΑΞ Μαρίνου Σδρέβανου και του Διοικητικού Συμβουλίου απαιτώντας μια ΞΕΚΑΘΑΡΗ απάντηση, για την ενημέρωση τόσο του αναγνωστικού μας κοινού, όσο και όλων των πολιτών του Νομού Ξάνθης.
ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟ FB (ΣΤΡΑΒΑ ΚΙ ΑΝΑΠΟΔΑ)
Evagelia Fragaki: Ευχαριστούμε πολύ τους αρμόδιους στα Κιμμερια για τα συμπτώματα γαστρεντεριτιδας με ποσοστό μεγαλύτερο του 60% σε μικρούς και ηλικιωμένους... Ελάτε να σας κερασουμε ένα ποτήρι κρύο νερό…
Christos Petrakis Και πόσο το πληρώνουμε αυτό το νερό. Λες και είναι από τον Όλυμπο
Ntina Pazilidu Σαν δεν ντρέπονται λέω εγώ... να πάτε στον εισαγγελέα, αυτά δεν πρέπει να τα αφήνουμε έτσι...παίζουνε με τις ζωές των πολιτών δλδ τις δικές μας...
Δημήτρης Εμμανουηλίδης Να ρωτήσω κάτι. Κάνατε κάποιες εξετάσεις και αποδείχτηκε ότι ήταν από το νερό??
Ευχαριστώ πολύ!!
Evagelia Fragaki Λες να έχουμε ιλαρά και να κολλάει ο ένας τον άλλον??
Δημήτρης Εμμανουηλίδης Evagelia Fragaki Κυρία μου δεν είπα ότι έχετε ιλαρά αλλά σας ρώτησα αν κανατε εξετάσεις και αποδείξατε ότι η γαστρεντερίτιδα προήλθε από το νερό.

Dimitra Tzatzoglou Διδάσκω χρόνια στα Κιμμέρια. Κάθε φορά που βρέχει λείπει το μισό σχολείο με γαστρεντερίτιδα. Λόγω νερού πάντα. Τραγικό!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »