Βρε Ιορδάνη δεν στο είπε ο Γιάννης;
Ότι όποιος φωτογραφίζεται με τον
Δάγκα, τον τρώει η… μαρμάγκα;
…………………………….
ΑΚΟΥΣΟΝ! ΑΚΟΥΣΟΝ!
*Εις την ελληνική
γλώσσα κι όχι στα…Τουρκικά όπως άλλες χρονιές, έστειλε τις ευχές του στους
μουσουλμάνους ο Manolis Fanourakis για το Κουρμπάν Μπαϊράμ.
Ιδού το σχόλιό του:
«Στους φίλους και συμπολίτες μου
μουσουλμάνους, για τη γιορτή του Κουρμπάν Μπαϊράμ, εύχομαι χρόνια πολλά με
υγεία, ευημερία, σεβασμό και αγάπη για όλους εσάς και τις οικογένειες σας….»
……
*Προς τον Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης Κώστα Ζαγναφέρη
Όταν σε παίρνουν τηλέφωνο, μάθε να είσαι ευγενής και να μην κλείνεις το
ακουστικό με ασέβεια και αγένεια…γιατί έτσι, όχι Περιφερειάρχης δεν θα
εκλεγείς, ούτε όμως και απλός δημοτικός
σύμβουλος, αν κατέβαινες κάπου με σταυρό…
-Ανεκτή βέβαια από τους άλλους η αγένειά σου, στη δική μας όπως
περίπτωση η απάντηση είναι μόνο μία…
-Το ίδιο θα κάνουμε κι εμείς, όταν ΕΣΥ μας παίρνεις στο κινητό!
Μερικά πράγματα είναι άλλωστε τόσο μα τόσο απλά
……
*Επίσης… Η Ε.Γ. του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Ξάνθης εύχεται σε όλους τους συναδέρφους
μουσουλμάνους συμπολίτες μας για την γιορτή του Κουρμπάν Μπαϊράμ, χρόνια πολλά
γεμάτα με υγεία, ευτυχία κι αγάπη.
Για την Ε.Γ. του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Χαράλαμπος Ευστρατίου
Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Εριφύλη Παπαδοπούλου
……
*Δεν νομίζω ότι της πάνε τα ΑΣΠΡΑ (σ.σ. Ούτε για νύφη να ξαναπήγαινε…),
της γοητευτικής και λαμπερής κατά τα άλλα ειδικής συμβούλου του Δημάρχου Ξάνθης
Δέσποινας Χατζογλίδου…!
-Όχι μόνο γιατί παχαίνουν, αλλά γιατί το κόκκινο του πάθους και των
έντονων στιγμών μάλλον της ταιριάζει περισσότερο…
(σ.σ. Να τέτοια γράφω και σε λίγο θα λανσάρω και μόδα…πλην της
Φλωρινοκλαρινιώτικης κουλτούρας μου!).
…….
*Πυρκαγιά βρίσκεται ξέσπασε το
βράδυ της Δευτέρας, σε δασική έκταση
στην περιοχή Καβυσός, στον δήμο Αλεξανδρούπολης.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική
Υπηρεσία η πυρκαγιά είναι σε δυσπρόσιτη πλαγιά λόφου και δεν απειλεί
κατοικημένες περιοχές.
Για την κατάσβεση της έχουν
κινητοποιηθεί 40 πυροσβέστες με 17 οχήματα και 36 άτομα πεζοπόρο τμήμα, ενώ όσο
υπήρχε φως της ημέρες επιχειρούσε και ένα ελικόπτερο.
H Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης
αδειοδότησε άμεσα τα Σφαγεία Εχίνου,
ώστε οι μουσουλμάνοι συμπολίτες μας να
προβούν σε σφαγή ζώων
Μετά από οδηγίες του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και
τροφίμων αλλά και την Ευρωπαϊκής Ένωσης, η Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης
αδειοδότησε άμεσα τα Σφαγεία Εχίνου, ώστε οι μουσουλμάνοι συμπολίτες μας να
προβούν σε σφαγή ζώων, για οποιοδήποτε λόγο νόμιμα. Οι υπηρεσίες κτηνιατρικής
είναι σε ετοιμότητα ώστε να υποστηριχθούν οι αυξημένες ανάγκες λόγω του
Κουρμπάν Μπαΐράμ, στα συνολικά 3 σφαγεία που λειτουργούν στο Νομό Ξάνθης
Η Περιφερειακή
Ενότητα Ξάνθης, ενημερώνει ότι από την Τετάρτη 22 Αυγούστου θα
πραγματοποιούνται έλεγχοι, σε όσους σφάζουν ζώα εκτός των προβλεπόμενων
εγκαταστάσεων.
Από το Γραφείο Τύπου
Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης
Πήρε ΦΕΚ η παράταση ως 30/8
στις εισφορές ΕΛΓΑ
Στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης δημοσιεύθηκε η απόφαση για την
παράταση στην καταβολή της ειδικής ασφαλιστικής εισφοράς του 2017, έως και τις
31 Αυγούστου.
Δείτε εδώ το ΦΕΚ για την παράταση στις ασφαλιστικές εισφορές
του ΕΛΓΑ
Με δεδομένο ότι η παράταση αυτή είναι η δεύτερη που δίνεται,
όσοι παραγωγοί δεν έχουν καταβάλει την ασφαλιστική εισφορά του 2017 θα πρέπει
εντός της προθεσμίας αυτής να την εξοφλήσουν, διότι σε αντίθετη περίπτωση δεν
θα μπορέσουν να αποζημιωθούν.
Επιστολή για την
«Σιδηροδρομική Εγνατία» έστειλε
ο Δήμαρχος Δράμας στον Υπουργό Μεταφορών
Να μην μείνει η Δράμα
έξω από την «Σιδηροδρομική Εγνατία» ζητά ο Δήμαρχος Δράμας Χρ. Μαμσάκος, σε
επιστολή του προς τον Χρήστο Σπίρτζη.
Στην επιστολή του ο
Δήμαρχος Δράμας
Η επιστολή στον
Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών μεταξύ των άλλων αναφέρει τα παρακάτω:
Επί σειρά ετών οι Δραμινοί βιώνουμε από την πολιτεία την
εγκατάλειψη του Σιδηροδρομικού Δικτύου που χρήζει αναβάθμισης και που μπορεί να
αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης για την περιοχή μας.
Είμαστε από τις ελάχιστες περιοχές που δεν διέρχεται από τον
Νομό μας ο αυτοκινητόδρομος «Εγνατία Οδός».
Η παρουσία του Σιδηροδρόμου στη Δράμα είναι μια εξαιρετική
ευκαιρία που μπορεί να βγάλει τη Δράμα από την απομόνωση.
Ευελπιστώ ότι η φημολογούμενη μελέτη που αφήνει εκτός
δικτύου την περιοχή μας και που έχει προκαλέσει αναταραχή στην κοινωνία της
Δράμας, δεν ισχύει.
Εξάλλου, στη δύσκολη οικονομική περίοδο για όλους, ο
σιδηρόδρομος και η αναβάθμισή του υφιστάμενου δικτύου μπορεί να αποτελέσει
πυλώνα ανάπτυξης και προόδου για την τοπική μας κοινωνία και για ολόκληρη τη χώρα.
Ο στρατηγικός σχεδιασμός δεν πρέπει να παραμελήσει την
ακριτική Δράμα.
ΕΦΚΑ Εισφορές: Έρχονται
αυξήσεις για τους ελεύθερους επαγγελματίες
Νέες επιβαρύνσεις έρχονται σε λιγότερο από πέντε μήνες, το
2019, για 1,4 εκατομμύριο ελεύθερους επαγγελματίες αφού θα υπάρξει αύξηση
εισφορών έως και 18% τον μήνα. Από 1/1/2019 οι εισφορές όλων των μη μισθωτών
(επαγγελματιών, αγροτών) θα υπολογίζονται με βάση το 100% του
ασφαλιστέου εισοδήματος
. Έτσι καταργείται η έκπτωση 15% που ισχύει φέτος. Η βάση
υπολογισμού των εισφορών από 1/1/2019 θα είναι το άθροισμα του καθαρού δηλωτέου
εισοδήματος συν τις καταβλητέες εισφορές.
Το υπουργείο Εργασίας επιχειρεί τώρα, κατόπιν της ψήφισης
των μέτρων, να περιορίσει τις αντιδράσεις δίνοντας υποσχέσεις για τη μείωση των
εισφορών σε επαγγελματίες με εισοδήματα άνω των 31.000 ευρώ οι οποίες ωστόσο,
εφόσον εφαρμοσθούν, δεν αρκούν για να αντισταθμίσουν τις μεγάλες επιβαρύνσεις
που έχουν επιβληθεί ή έχουν δρομολογηθεί με το τρίτο Μνημόνιο. Επίσης από
1/1/2019 αυξάνεται κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες η εισφορά κύριας ασφάλισης για
τους ασφαλισμένους του τέως ΟΓΑ (από 16% στο 18%).
Τονίζεται ότι ο ένας στους δύο ελεύθερους επαγγελματίες θα
κληθεί να καταβάλει επιπλέον ασφαλιστικές εισφορές από αυτόν τον μήνα. Ο λόγος
για πάνω από 500.000 αυτοαπασχολούμενους και αγρότες για τους οποίους ο ΕΦΚΑ
(efka.gov.gr) καταλογίζει χρεωστικό υπόλοιπο στα ειδοποιητήρια τα οποία έχει
ήδη αναρτήσει, μετά την εκκαθάριση των εισφορών του 2017.
ΚΕΕΛΠΝΟ: Ο Δήμος Κομοτηνής «μολύνθηκε»
από τον ιό του Δυτικού Νείλου
Στη λίστα με τους 39 επηρεαζόμενους από τον ιό του Δυτικού
Νείλου Δήμους πανελλαδικά, βρίσκεται ο Δήμος Κομοτηνής, μετά τον θάνατο
ηλικιωμένης γυναίκας από τον ιό. Την σχετική λίστα δημοσιοποίησε χθες 20
Αυγούστου το ΚΕΕΛΠΝΟ, εντάσσοντας περισσότερους Δήμους ανά την χώρα στη λίστα
των επηρεαζόμενων από τον ιό περιοχών.
Ο ιός του Δυτικού Νείλου, που μεταδίδεται από τα κουνούπια,
προκάλεσε τον θάνατο της ηλικιωμένης γυναίκας από το νομό Ροδόπης. Η γυναίκα
ηλικίας 79 ετών απεβίωσε το περασμένο Σάββατο 18 Αυγούστου στο Σισμανόγλειο
Νοσοκομείο Κομοτηνής, όπου νοσηλεύτηκε για μικρό χρονικό διάστημα.
Η γυναίκα ήταν κάτοικος Κοσμίου του Δήμου Κομοτηνής. Στον
ίδιο οικισμό εμφανίστηκε κρούσμα εγκεφαλίτιδας και σε 86χρονο κάτοικο του
Κοσμίου αλλά δεν επιβεβαιώθηκε εργαστηριακά ότι ο άνδρας έχει προσβληθεί από
τον ιό του Δυτικού Νείλου.
Από την πρώτη στιγμή πάντως που έγινε γνωστή η εμφάνιση του
ιού, ο οικισμός του Κοσμίου τέθηκε σε στενή επιτήρηση. Εκεί διενεργούνται ήδη
απολυμαντικές ακμαιοκτονίες για τα κουνούπια κυρίως σε σημεία με λύματα
(βόθροι), ενώ εφόσον κριθεί απαραίτητο θα γίνει εφαρμογή ULV από εδάφους.







