*Δικαίωση Γρηγόρη Στογιαννίδη, "μουδιασμένοι" οι ΑΝΕΛ μετά το σημερινό περιστατικό στο Εσκί Τζαμί Κομοτηνής...!
Πριν αλέκτωρ λαλήσει, δικαίωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης Γρηγόρη Στογιαννίδη και στα όσα δήλωσε πριν λίγες μέρες για "εκλογή" πλέον των Μουφτήδων της Θράκης, κάτι που ενδεχομένως ανοίγει το δρόμο κιαι για την νομιμοποίηση των "Ψευτομουφτήδων" Ξάνθης και Ροδόπης! Μάλιστα τις παραπάνω εξελίξεις εμβρόντητοι και "μουδιασμένοι" παρακολουθούν και οι ΑΝΕΛ, κάτι που δείχνει οτι μάλλον δεν περίμεναν μια τέτοια εξέλιξη....
Συγκεκριμένα σήμερα το πρωί (Τρίτη 21 Αυγούστου),
στο Εσκί Τζαμί Κομοτηνής, στην μεγαλύτερη προσευχή που γίνεται στο Κουρμπάν
Μπαιράμι πρωτοστάτησε ο ψευδομουφτής
Ιμπράημ Σερίφ έχοντας δίπλα του (με το μαύρο κουστούμι) τον υποπρόξενο Ιμπραήμ Σακλί.
Ωστόσο η είδηση βγήκε αλλού....Στο οτι σε αυτήν την προσευχή σύμφωνα με τον Κώστα Καραϊσκο και τα ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΝΕΑ, παρέστη ως μουεζζίνης (κάτι σαν
ψάλτης) και ο διορισμένος από την
προηγούμενη Παρασκευή ως τοποτηρητής της
μουφτείας Κομοτηνής κ. Τζιχάτ ! Δηλαδή ο νόμιμος τοποτηρητής παρέστη στην
προσευχή ως βοηθός του ψευδομουφτή Ροδόπης που όλοι γνωρίζουμε βέβαια τι εκπροσωπεί και τι εκφράζει!
Μάλστα τα ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΝΕΑ προχωράνε κι ένα βήμα παραπέρα, σχολιάζοντας τα παρακάτω:
"Αν αυτό δεν είναι ντε φάκτο
αναγνώριση τότε τι είναι ; Δεν ξέρουμε αν ο κ. Τζιχάτ το έκανε λόγω
τουρκοφρονήματος η όχι και λίγο μας
ενδιαφέρει. Το αποτέλεσμα μετράει.
Και για το αποτέλεσμα αυτό φέρουν
βαριά ευθύνη οι κύριοι Καλαντζής, Γαβρόγλου, Τσίπρας και Καμμένος. Όπως και οι
Θρακιώτες συνεργάτες τους βεβαίως…
Μάλιστα ο Τζιχάτ το έκανε αυτό
πριν ακόμη αναλάβει επίσημα !
Σε μια κανονική κυβέρνηση, αυτό
και μόνο θα ήταν επαρκές για την ανάκληση του διορισμού του. Χρόνος υπάρχει, βούληση ανάκλησης υπάρχει;
Περιμένουμε τις αντιδράσεις αυτών
στήριξαν αυτή την ντροπιαστική διαδικασία της υποχρεωτικής συνταξιοδότησης των
απερχόμενων μουφτήδων…
-Περιμένουμε τις αντιδράσεις των ΑΝΕΛ Ξάνθης και Ροδόπης....αφού λίγο πολύ ο ΣΥΡΙΖΑ ανέμενε την συγκεκριμένη εξέλιξη...
-Περιμένουμε τις αντιδράσεις των ΑΝΕΛ Ξάνθης και Ροδόπης....αφού λίγο πολύ ο ΣΥΡΙΖΑ ανέμενε την συγκεκριμένη εξέλιξη...



