*Τι
αναφέρει ο Φάνης Παπαδάκης για την ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ανάθεση ιστοσελίδας απο τη
ΔΕΥΑΞ του Ιπποκράτη Καμαρίδη στην τιμή των 18.500 ευρώ πλέον ΦΠΑ, στην
ίδια εταιρεία απο την οποία αγόρασε και το τηλεφωνικό κέντρο ύψους
19.600 ευρώ πλέων ΦΠΑ!
Λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές περιστάσεις που ζούμε
και τη λειτουργία των συλλογικών οργάνων θα ήθελα να κάνω μερικές επισημάνσεις,
οι οποίες παρακαλώ να καταγραφούν στο πρακτικό της συνεδρίασης του Δ.Σ. της
ΔΕΥΑΞ.
1 1) Στα δια περιφοράς συμβούλια, τα οποία ουσιαστικά πραγματοποιούνται κατ΄
εξαίρεση και κάτω από απολύτως έκτακτες και κατεπείγουσες συνθήκες (άρθρο 67
παρ. 5 του νόμου 3853/2010 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 184 του νόμου
4635/2019), θα έπρεπε να εισάγονται και να συζητούνται μόνο θέματα
κατεπείγοντος χαρακτήρα για τα οποία είναι αναγκαία η άμεση λήψη απόφασης και
βάσιμα πιθανολογείται κίνδυνος εκ της αναβολής. Όλα τα θέματα του σημερινού δια
περιφοράς Συμβουλίου δεν εμπίπτουν κατά τη γνώμη μου σε αυτήν την περίπτωση,
ενώ σε κάποια απ’ αυτά λόγω του χαρακτήρα της συνεδρίασης δεν μας δίνεται η
δυνατότητα να λάβουμε περαιτέρω
απαραίτητες διευκρινίσεις, προκειμένου να τοποθετηθούμε και να ψηφίσουμε.
2 2) Στην εγκύκλιο του ΥΠΕΣ με
αριθμ. 18318/13-3-2020 αναφέρεται ότι σε όσες περιπτώσεις δεν πραγματοποιηθεί
δια ζώσης συνεδρίαση των συλλογικών οργάνων η λήψη της απόφασής τους, κατά το
ίδιο χρονικό διάστημα, μπορεί να λαμβάνει χώρα: α) δια περιφοράς και β) δια
τηλεδιάσκεψης με κάθε πρόσφορο τηλεπικοινωνιακό μέσο όπως εφαρμογές κοινωνικής
δικτύωσης με δυνατότητα βιντεοκλήσης κλπ. Βεβαίως η πραγματοποίηση δια
περιφοράς συμβουλίου με τον τρόπο που πραγματοποιείται μας στερεί την
δυνατότητα συζήτησης, διευκρινιστικών ερωτήσεων, ενημέρωσης για τις θέσεις και
τις απόψεις όλων των μελών του συμβουλίου και κυρίως εισαγωγής σε αυτά νέας
διαφορετικής προς ψήφιση πρότασης. Για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι ακόμα και κάτω
από αυτές τις έκτακτες καταστάσεις τα δια περιφοράς συμβούλια αποτελούν το
έσχατο μέτρο λειτουργίας των Οργάνων, αφού οι τηλεδιασκέψεις και η «ζωντανή»
συζήτηση και επικοινωνία μέσω των Η/Υ προσφέρει απείρως περισσότερα
πλεονεκτήματα. Επιπρόσθετα θα ήθελα να επισημάνω πως σε ένα ολιγομελές
(11μελές) συμβούλιο, όπως αυτό της ΔΕΥΑ Ξάνθης, είναι πρόσφορο και πολύ εύκολο να
πραγματοποιούνται τα ΔΣ με τηλεδιάσκεψη και όχι διά περιφοράς.
3 3) Υπέπεσε στην αντίληψή μου, στα τοπικά ΜΜΕ,
ανακοίνωση του Προέδρου της ΔΕΥΑΞ, σύμφωνα με την οποία «λόγω της επικρατούσας
κατάστασης αναστέλλονται οι διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών έως τις 18/6/2020».
Θεωρώ πως η απόφαση, του απολύτως σωστού μέτρου το οποίο θα υπερψήφιζα σε κάθε
περίπτωση, θα έπρεπε να ληφθεί από το Δ.Σ. της επιχείρησης και όχι από τον
Πρόεδρό του, όπως εσφαλμένα έγινε, στερώντας ενδεχομένως και τη νομιμότητα μιας
τέτοιας απόφασης, αφού στον νόμο 1069/80 ρητώς αναφέρεται πως: «Το Διοικητικό
Συμβούλιο αποφασίζει για τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων των πελατών της
ΔΕΥΑ».
4) Με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα για την
αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου διασποράς του κορωναιού COVID-19, τη
στήριξη της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας και την διασφάλιση της ομαλής
λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης», δίνεται η δυνατότητα στους Δήμους και
ιδιαίτερα στα Δημοτικά Συμβούλια, με αποφάσεις τους να μπορούν να προχωρήσουν
άμεσα,στη λήψη μέτρων ανακούφισης των πολιτών και των επιχειρήσεων, λόγω των
αρνητικών συνεπειών που έχουν προκύψει.
Κατόπιν
τούτου προτείνω να εισαχθεί ως θέμα προ ημερησίας διάταξης και να προχωρήσουμε άμεσα
στην απόφαση για μείωση
κατά 35% των λογαριασμών ύδρευσης, όλων των
επιχειρήσεων του Δήμου μας για το 2020.
1.
Αποδοχή της 44/2020 απόφασης
του Δημοτικού Συμβουλίου.
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Από την
κείμενη νομοθεσία δεν προβλέπεται πουθενά ορισμός νέου μέλους στη ΔΕΥΑΞ,
πρόταση μάλιστα που καταψήφισαν 28 Δημοτικοί Σύμβουλοι Ξάνθης σε σύνολο 39
παρόντων στο Δημοτικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε στις 31/3/2020 και άρα ο
ορισμός νέου μέλους στη θέση της Δημοτικής Συμβούλου, κας Δημούδη Χρυσούλας,
σύμφωνα με την απόφαση 44/2020 του Δημοτικού Συμβουλίου Ξάνθης δεν συγκέντρωσε
την απόλυτη πλειοψηφία, όπως ρητά ορίζεται. Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία
«τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου
είναι δυνατόν να αντικαθίστανται για οποιονδήποτε λόγο κατά τη διάρκεια της
θητείας τους, με αιτιολογημένη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου το οποίο τα
όρισε, η οποία μάλιστα λαμβάνεται με απόλυτη πλειοψηφία του αριθμού των μελών
του».
Για τον
παραπάνω λόγο άλλωστε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης με την αρθμ.
πρωτ. 8725/28-8-2018 είχε ακυρώσει την με αρ. 218/2018 απόφαση του τότε
Δημοτικού Συμβουλίου Ξάνθης με θέμα «Αποδοχή παραίτησης και ορισμός μέλους στο
ΔΣ της ΔΕΥΑΞ Ξάνθης».
-
Κατά την πρώτη συνεδρίαση του
νέου ΔΣ της ΔΕΥΑΞ στις 25/10/2019 αναγραφόταν ως πρώτο θέμα της ημερήσιας
διάταξης «Αποδοχή απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου σχετική με τον ορισμό Προέδρου,
Μελών, αναπληρωτών τους – συγκρότηση σε Σώμα». Το θέμα αυτό αποσύρθηκε από τον
Πρόεδρο της ΔΕΥΑΞ, κ. Καμαρίδη Ιπποκράτη, με αποτέλεσμα να μην αποδεχτεί το ΔΣ
τον ορισμό του και να μη συγκροτηθεί σε σώμα, για πρώτη φορά από ιδρύσεώς του,
παρά την διαφορετική άποψη του Νομικού Συμβούλου της Επιχείρησης, σύμφωνα με τη
γνωμοδότηση του οποίου «Η αποδοχή του ορισμού των μελών του ΔΣ από το Δημοτικό
Συμβούλιο είναι καθοριστική και απαραίτητη πράξη και ανάγεται σε βασική
προϋπόθεση για τη λειτουργία τους ως όργανο. Το γεγονός της μη αποδοχής θέτει
ζητήματα εγκυρότητας των αποφάσεων του ΔΣ της επιχείρησης».
-
Στη συνεδρίαση του Δ.Σ.
της ΔΕΥΑΞ στις 29/11/2019 συμμετείχε ως τακτικό μέλος ο Δημοτικός Σύμβουλος, κ.
Αμβροσιάδης Παναγιώτης, σε εκτέλεση της με αρ.257 απόφασης του Δημοτικού
Συμβουλίου, η οποία στη συνέχεια κρίθηκε ως μη νόμιμη από την Ειδική Επιτροπή
του άρθρου 152 της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, καθότι δεν
ελήφθη με την απαραίτητη απόλυτη πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου.
-
Στη συγκεκριμένη συνεδρίαση της 29/11/2019 δεν
εισήχθη θέμα περί αποδοχής της απόφασης 257 του Δημοτικού Συμβουλίου για τη
συμμετοχή του κ.Αμβροσιάδη, κάτι που κάνετε τώρα και το οποίο έρχεται σε πλήρη
αντίθεση με το γεγονός ότι καλείται το ΔΣ να αποφασίσει για την αποδοχή ορισμού
του κου Αμβροσιάδη, ενώ εντελώς αντιφατικά και με ευθύνη του Προέδρου, δεν έχει
γίνει αποδοχή της απόφασης ορισμού του Προέδρου και των μελών του ΔΣ από το
Δημοτικό Συμβούλιο μέχρι σήμερα.
Το ερώτημα που θέτω είναι κρίσιμο. Σε ποια από τις 3 συνεδριάσεις ακολουθείται η σωστή διαδικασία περί αποδοχής ορισμού μέλους ή μελών του ΔΣ; Ποιες είναι οι επιπτώσεις από τους λανθασμένους χειρισμούς σας στις αποφάσεις της επιχείρησης;
- Καταλήγοντας θεωρώ πως το ΔΣ της επιχείρησης δεν πρέπει να αποδεχθεί την συγκεκριμένη απόφαση, διότι, σύμφωνα και με τη σχετική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου, «θα οδηγηθεί η επιχείρηση σε έναν υπηρεσιακό και δικαστικό Γολγοθά με ανυπολόγιστες συνέπειες για την επιχείρηση αναφορικά με την τυπική εγκυρότητα όλων των αποφάσεων του ΔΣ, χωρίς να έχουμε την πολυτέλεια απώλειας χρόνου και ευκαιριών».
-
Ο Δημοτικός Σύμβουλος, κ. Αμβροσιάδης
Παναγιώτης συμμετείχε σε 4 συνεδριάσεις του ΔΣ της ΔΕΥΑΞ (29/11/2019,
23/12/2019, 10/1/2020, 29/1/2020), στις οποίες έχουν ληφθεί σοβαρές αποφάσεις για
τη λειτουργία της επιχείρησης, οι οποίες λόγω των επιπόλαιων, λανθασμένων και
παράτυπων χειρισμών της Δημοτικής Αρχής και του Προέδρου της ΔΕΥΑΞ είναι έωλες.
Για το λόγο αυτό θα πρέπει να ζητηθεί άμεσα γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου
της επιχείρησης, ως προς την εγκυρότητά τους.
2.
Έγκριση 2ου Πρακτικού της Επιτροπής
Διαγωνισμού και Αξιολόγησης για την «Προμήθεια
υλικών Ύδρευσης – Αποχέτευσης και Υδρομέτρων έτους 2020».
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
3.
Έγκριση 2ου Πρακτικού της Επιτροπής
Διαγωνισμού και Αξιολόγησης για την «Προμήθεια
Υγρών Καυσίμων ετών 2020-2021».
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην
εισήγηση.
4.
Έγκριση
3ου Πρακτικού της
Επιτροπής Διαγωνισμού και Αξιολόγησης για την «Συντήρηση και επισκευή μεταφορικών μέσων έτους 2020» και έγκριση
κατακύρωσης.
Ψηφίζω
ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
5.
Έγκριση
προμήθειας, μελέτης και τευχών δημοπράτησης του ανοικτού διαγωνισμού για την
«ΑΝΕΛΚΥΣΗ -
ΚΑΘΕΛΚΥΣΗ, ΕΞΑΓΩΓΗ - ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΝΤΛΗΤΙΚΩΝ
ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΕΤΟΥΣ 2020».
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην
εισήγηση.
6.
Ορισμός Επιτροπής
Διενέργειας και Αξιολόγησης για την «ΑΝΕΛΚΥΣΗ - ΚΑΘΕΛΚΥΣΗ, ΕΞΑΓΩΓΗ - ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ,
ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΝΤΛΗΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΕΤΟΥΣ
2020».
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην
εισήγηση.
Έγκριση Πρακτικού Αξιολόγησης Προσφορών Σύνταξης οικονομικών
καταστάσεων, σύνταξης φορολογικής δήλωσης έτους 2019 και κατάρτισης και
παρακολούθησης ταμειακών ροών έτους 2020.
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Η επιχείρηση διαθέτει Οικονομικό
Διευθυντή και οικονομική υπηρεσία. Σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ. κεφ. Α άρθρο 8 παρ.
8.1 ζ, ο Δ/ντης Διοικητικής και Οικονομικής Υπηρεσίας είναι υπεύθυνος για τη
σύνταξη ισολογισμού και των λοιπών οικονομικών καταστάσεων ταμειακών ροών καθώς
και για τη σύνταξη της ετήσιας φορολογικής δήλωσης της επιχείρησης. Έτσι η
επιχείρηση θα εξοικονομούσε το ποσό των 9.210€ από τις, ούτως ή άλλως, υπέρογκες
αμοιβές τρίτων με τις οποίες επιβαρύνεται η επιχείρηση.
7.
Έγκριση Πρόσκλησης
Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την «ΕΠΙΣΚΕΥΗ
ΒΛΑΒΩΝ ΣΕ ΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ».
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Η καθυστέρηση στην πραγματοποίηση
του έργου που αναφέρεται στο θέμα 5ο της ίδιας συνεδρίασης θα στοιχίσει στην
επιχείρηση το ποσό των 11.100 ευρώ επιπλέον.
8.
Έγκριση
Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τον «ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ».
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Από τις εισηγήσεις δεν
τεκμηριώνεται η ανάγκη του συγκεκριμένου έργου. Κατατίθεται ένας ενδεικτικός
προϋπολογισμός για προμήθεια υλικών και
υπηρεσιών, τις οποίες, εφόσον το συμβούλιο γινόταν δια ζώσης ή με τηλεδιάσκεψη,
θα ζητούσα να ενημερωθεί το ΔΣ ποιος τον κατάρτισε, με ποιες γνώσεις και αν
αυτό είναι αποτέλεσμα έρευνας αγοράς από επαγγελματίες του Δήμου μας. Η
προσωπική μου άποψη είναι το κόστος των υλικών και των υπηρεσιών είναι
ιδιαίτερα υψηλό.
Το σημαντικό όμως είναι πως ο
«εκσυγχρονισμός και η ασφάλεια δικτύων πληροφορικής» (θέμα 9ο) και «η κατασκευή ιστοσελίδας» (θέμα 11ο)
ανήκουν σε ομοειδή κατηγορία και επομένως υπάρχει σαφέστατα τεχνητή κατάτμηση
για προμήθεια ομοειδών αγαθών ή υπηρεσιών.
9.
Έγκριση
Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την «Προμήθεια,
τοποθέτηση, επισκευή και συντήρηση των συστημάτων βιντεοεπιτήρησης και
συναγερμών για το έτος 2020».
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Καλείται το ΔΣ της επιχείρησης να
λάβει απόφαση για μία προμήθεια με προϋπολογισμό 4.500 ευρώ πλέον ΦΠΑ «εφόσον
προκύψει ανάγκη», όπως αναφέρεται στην εισήγηση, κάτι το οποίο μου προκαλεί
μεγάλη εντύπωση. Αυτό που είθισται, είναι να αποφασίζει το συμβούλιο για μία
προμήθεια ή ένα έργο όταν έχει προκύψει η ανάγκη και όχι εφόσον προκύψει ανάγκη,
δηλαδή σε μελλοντικό χρόνο.
10.
Έγκριση απ΄ ευθείας
ανάθεσης και υπογραφή σύμβασης με την εταιρεία Δ. ΒΕΖΕΡΗΣ & ΣΙΑ Ε.Ε. για
την κατασκευή ιστοσελίδας.
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Ο «εκσυγχρονισμός και η ασφάλεια
δικτύων πληροφορικής» (θέμα 9ο) και «η κατασκευή ιστοσελίδας» (θέμα 11ο)
ανήκουν σε ομοειδή κατηγορία και επομένως υπάρχει σαφέστατα τεχνητή κατάτμηση
για προμήθεια ομοειδών αγαθών ή υπηρεσιών.
Επιπρόσθετα έχω
δηλώσει και σε προηγούμενες συνεδριάσεις πως είμαι αντίθετος στη πρακτική των
απευθείας αναθέσεων και μάλιστα για προμήθειες ή υπηρεσίες, οι οποίες δεν έχουν
επείγον χαρακτήρα που να δικαιολογεί την απ’ ευθείας ανάθεση.
Η πρόσκληση
εκδήλωσης ενδιαφέροντος και μια διαδικασία πρόχειρου διαγωνισμού θα έδινε τη
δυνατότητα και σε άλλους επαγγελματίες της πόλης μας να συμμετέχουν και έτσι η
επιχείρηση να αποκομίσει οικονομικά οφέλη. Συμπληρωματικά αναφέρω πως στον
συγκεκριμένο επαγγελματία σε προηγούμενο συμβούλιο ανατέθηκε, επίσης με τη
διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, το έργο «Προμήθεια, εγκατάσταση και ρύθμιση
του νέου τηλεφωνικού κέντρου» αξίας 19.600 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Τέλος επισημαίνω
πως ο προϋπολογισμός για την κατασκευή ιστοσελίδας που ανέρχεται στο ποσό των
18.500 ευρώ πλέον ΦΠΑ είναι ιδιαίτερα υψηλός, κάτι που θα μπορούσατε να
διαπιστώσετε κάνοντας μία πρόχειρη έρευνα αγοράς σε επαγγελματίες της πόλης
μας.
11.
2η Ενημέρωση
για την Εκδήλωση Ενδιαφέροντος Διαφόρων Κατηγοριών.
Ψηφίζω
ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
12.
Έγκριση παράτασης
προθεσμίας εκτέλεσης του έργου «ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΔΙΚΤΥΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΞΑΝΘΗΣ».
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
13.
Τροποποίηση της με αριθμ.
32/2019 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α. Ξάνθης και κατ’
επέκταση της υπ’ αριθ. 2458/2019 σύμβασης, λόγω μετατροπής της εταιρικής μορφής
της αναδόχου εταιρείας (θέμα εξ αναβολής).
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Δεν προτίθεμαι να νομιμοποιήσω μία υπόθεση του παρελθόντος, για την οποία έχουμε
ενημερωθεί από σχετική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της Επιχείρησης και η
οποία ενδεχομένως να έχει βλάψει τη ΔΕΥΑΞ
και τους καταναλωτές με ποσό που εκτιμάται ότι υπερβαίνει τα 200.000
ευρώ. Θεωρώ πως είναι υποχρέωση του Προέδρου, εφόσον έχουν περιέλθει σε γνώση
του όλα τα σχετικά υπηρεσιακά έγγραφα και η σχετική γνωμοδότηση, και λόγω της
σοβαρότητας της υπόθεσης, να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου
να διαπιστωθεί εάν συντρέχουν πειθαρχικά παραπτώματα και εφόσον αυτά
προσωποποιηθούν να αναζητηθούν και τυχόν ποινικές ευθύνες.
14.
Έγκριση
παράτασης της σύμβασης «Προμήθεια χρωμάτων – μονωτικών
υλικών και παρεμφερών ειδών» με την εταιρεία ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ.
Ψηφίζω
ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
15.
Έγκριση
παράτασης της σύμβασης «Προμήθεια οικοδομικών υλικών»
με την εταιρεία ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ Θ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ &
ΣΙΑ Ο.Ε.
Ψηφίζω
ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
16.
Έγκριση
τευχών δημοπράτησης του έργου «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΝΕΑΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΠΕΤΡΟΧΩΡΊΟΥ».
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
17.
Έγκριση
τευχών δημοπράτησης του έργου «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΒΙ.ΠΕ. ΣΤΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΝΕΑΣ ΜΟΡΣΙΝΗΣ».
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
Μετά το τέλος της σημερινής δια
περιφοράς συνεδρίασης του Δ.Σ. της ΔΕΥΑ Ξάνθης, παρακαλώ να μας κοινοποιηθεί
ηλεκτρονικά η ψήφος και η αιτιολόγηση για κάθε θέμα, όλων των μελών της
Επιτροπής.
Με
εκτίμηση
ΘΕΟΦΑΝΗΣ
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΞΑΝΘΗΣ
ΜΕΛΟΣ
Δ.Σ. Δ.Ε.Υ.Α. ΞΑΝΘΗΣ