*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

31 Αυγούστου

Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ που ανατέλλει στο Δήμο Τσέπελη, ο… υπερήφανος ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ και ο… τρελός με περικεφαλαία! Πάντα να προοδεύεις Ιπποκράτη και προς… τη δόξα να τραβάς!

31 Αυγούστου
*Εγώ τον γιατρό Ιπποκράτη Καμαρίδη πάντα θα τον βλέπω με καλή διάθεση και ποιοτικό χιούμορ, όχι μόνο γιατί τον γνωρίζω 35 και πλέον χρόνια, οπότε ξέρω και τις κακές αλλά και τις καλές πλευρές της ψυχής του…
……
*Βέβαια μεταξύ των προτερημάτων του, δεν είναι ότι μπορεί και «πείθει» ακόμη και τον… «εαυτό» του για την δική του αλήθεια, την οποία μάλιστα και προσπαθεί να επιβάλει και στους τριγύρω του, αλλά τι είναι αυτό μπροστά στην… αιωνιότητα;
…..
*Έτσι λοιπόν, ότι και να λέει εναντίον μου δεξιά κι αριστερά, εγώ θα το βλέπω μόνο με καλή διάθεση…!
Δεν ξεχνάς εύκολα κάποιο «φιλαράκι» που δεκάδες φορές ξενύχτησε και μαζί σου στους καναπέδες του ΟΤΕ…
Άσχετα με το πια γωνία βλέπει ΤΩΡΑ τα πράγματα… σε σχέση με το παρελθόν!
-Ο δρόμος προς την δόξα και τα μεγαλεία μετράνε στη ζωή. Και λογικά (κατά την δική του λογική...), έτσι έβλεπε και βλέπει και τη δική του ζωή…Ή άλλως, ευτυχείτε! Όπως έλεγε και ο Αείμνηστος Άλκης Στέας…
……
*Αυτό ωστόσο που δεν δικαιούται βέβαια να ξεχνάει ο γιατρός, όσο κι αν το «παλεύει» με τα εσώψυχά του..…
Και με το ΕΠΑΜ που κατέβηκε υποψήφιος βουλευτής πριν γίνει ο σημερινός αγωνιστής της Νέας Δημοκρατίας, εγώ και πάλι ήμουν δίπλα του.
Και με την ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ στις δημοτικές εκλογές του 2014 αλλά και μετά, όταν τα ….«έσερνε» κατά το δοκούν, στην οικογένεια  Αγκόρτσα, στον Δημήτρη Μπένη, στον Ξυνίδη, στον Τσέπελη, στον Μούρκα, ακόμη και στον Δημαρχόπουλο και πάλι δεν έλειψα. Αλλά τι να κάνουμε…Από έναν …«τρελό» ροκ εκδότη που έβλεπε και βλέπει διαφορετικά τα πράγματα…τι δουλειά και σχέση μπορεί να έχει ένας…«ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ»;
……
*Και το μικρό πικρό παράπονό μου.
Τον τελευταίο καιρό λοιπόν ο γιατρός, αφού ανακάλυψε ξαφνικά -και ως εκ θαύματος- την… μεγάλη πολιτική οντότητα του τόπου μας που λέγεται Τσέπελης και αφού ως δια μαγείας, από κατήγορος και καταγγέλλων, έγινε… αυτοκόλλητος με όλους αυτούς που επί χρόνια κατηγορούσε και κατέγγελνε (σ.σ. Και δεν αναφέρομαι μόνο στον Φανουράκη, στον Δημήτρη Μπένη, στον Μούρκα, στον Ξυνίδη κλπ), έκανε και την… διάγνωση ότι είμαι τρελός (!).
……
*«Τρελός» δηλαδή επειδή δεν συμβιβάστηκα  με τον… Τσεπελισμό  αλλά και τον όψιμο φίλο του Μανώλη Φανουράκη που αυτός και ο αδελφός του ενώ χαρακτήριζαν… «απατεώνα» αυτοδιοικητικό τον Δεκέμβριο 2018 για το θέμα της γνωστής «γριούλας» που γνωρίζανε (με τον αδελφό του) από μικρά παιδιά στα παλιά εργατικά… τώρα έγιναν αυτοκόλλητοι;
……
*Βέβαια από την άλλη αν ο γιατρός το «τρελός» το εννοεί με την λογική ότι εγώ δεν προτάσσω τα  προσωπικά μου συμφέροντά και δεν πουλάω φίλους, αρχές και όνειρα –τότε να το δεχτώ νοιώθοντας και υπερήφανος για τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό! Άλλωστε μόνο ένας… «τρελός» θα τα έβαζε με όλους τους… «γνωστικούς» που τον
«πούλησαν» στις εκλογές του 2014 και τον πολέμησαν ανελέητα! Και δεν εννοώ μόνο την οικογένεια Αγκόρτα, τον Πούλιο και τους υπόλοιπους…
……
*Και στο ρεζουμέ του προσωπικού μου story Η δική μου άποψη λοιπόν για τον δημοτικό σύμβουλο του Τσέπελη κύριο Ιπποκράτη Καμαρίδη, είναι εντελώς διαφορετική.
Τον θεωρώ μόνο ΓΝΩΣΤΙΚΟ και πανέξυπνο, γιατί κατάφερε να πάρει ΑΡΙΣΤΑ, μ,ε τον τρόπο πολιτεύτηκε, καταφέρνοντας να έχει «άριστες» σχέσεις και με τον Δημαρχόπουλο αλλά και με όλους αυτούς που έβριζαν τον απερχόμενο Δήμαρχο Ξάνθης, εξυπηρετώντας άψογα τα προσωπικά του συμφέροντα.
Άλλωστε μόνο τυχαία δεν βγήκε μέχρι και… νομική γνωμάτευση για τον υπαίθριο παιδότοπο, έχοντας παράλληλα αναπτύξει και άριστες σχέσεις με τον Δημήτρη Μπένη…
-Τον οποίο είχε καταγγείλει σκληρότατα για την λειτουργία του ως αντ’ αυτού αντιδήμαρχος του Λάκη Στυλιανίδη! Και με πιο απλά λόγια..
ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ και άνευ κράνους ο γιατρός μάλιστα… Κι εγώ τρελός και… με περικεφαλαία!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »