*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

31 Αυγούστου

Ο "'απαιχτος" Λύρατζης, ο Γ. Χατζηθεοδώρου, τα πρόστιμα που...σβήνανε και η φωτο του Γκογκοσίδη!

31 Αυγούστου
Ο νέος αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης Νίκος  Ευφραιμίδης με τον… επόμενο Αντιπεριφερειάρχη Κώστα Κουρτίδη. Άψογοι και οι δυο…Και δίπλα διπλα....!
……………………………
ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ 1
Στην αρχή αγκαλιές, φιλάκια και αβρότητες και μόλις συνειδητοποίησαν ότι μένουν «εκτός νυμφώνος» άρχισαν οι «απειλές» και τα υπονοούμενα… Ο λόγος για κάποιους από τους «αντιπολιτευόμενους» που ήλπιζαν ωστόσο σε μία θέση εξουσίας πριν την τροπολογία του Θεοδωρικάκου, αλλά στο τέλος δεν τα κατάφεραν
(Ο Τένης Καμαρίδης για τη παρ… ολίγον συνεργασία Λύρατζη και Τσέπελη)
-Ντροπή σου Πασχάλη! Να απειλείς για μια θέση!
……………………………
ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ 2
«Χρόνια Πολλά στην Ξάνθη μας. Χρόνια Πολλά σ όλο τον κόσμο της Ξάνθης. Στέλνω τις πιο θερμές ευχές μου, σ όλους τους συμπολίτες μου, για αυτή τη μέρα Γιορτής του Πολιούχου Αγίου μας.
(Ο βουλευτής Σπύρος Τσιλιγγίρης για την γιορτή Αποτομή Τιμίας Κεφαλής του Προδρόμου, Θεοπίστης ουσίας.)
-Και καλή… Ανάσταση! Από τους πολιτικάντηδες αυτού του είδους. Χρόνια πολλά για την...Αποκεφάλιση του Τιμίου Προδρόμου....

ΣΕΜΝΑ &ΤΑΠΕΙΝΑ
*Υποκλίνομαι για μια ακόμη φορά! Κυριολεκτικά… «άπαιχτοι»! Αφού λοιπόν πρώτα οι brother «ξεδόντιασαν»  τον Λύρατζη γράφοντας ότι «ενώ στην αρχή τους παρακαλούσε (Τσέπελη και σία) για συνεργασία, αξιώματα και θέσεις και με το που ο νέος Δήμαρχος δεν ενέδωσε… άρχισε τις απειλές! Αφήνοντας μάλιστα αιχμές και εναντίον μου, προφανώς για το ευρηματικό σχόλιο του Σταύρου ότι… «έμεινε… μπουκάλα»!
-Είχαν το θράσος από πάνω να του πούνε…»γιατί τσιμπάς», εμείς για άλλον…τα γράψαμε!
Α, μάλιστα! Η συνήθης μέθοδος και πρακτική…!
……
*Μάλιστα όταν ο… «ανασφαλής» Λύρατζης τόλμησε να τους πει, γιατί αφού μόνο καλό του έκανα εγώ του γιατρού και μάλιστα διακινδυνεύοντας, γράφετε τέτοια ψέματα για μένα.... Ποια ήταν λέτε η απάντηση; Δεν εννοούμε εσένα, αλλά τον…Γιώργο Χατζηθεοδώρου! Τον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΞΑΝΘΗ για όλους που ήθελε να συνεργαστεί μαζί μας!
….
*Δηλαδή George όταν εκλέχθηκε νέος Δήμαρχος Ξάνθης ο Τσέπελης, εσύ ήσουν όλο αγκαλιές και χαρές με τον…γιατρού, τον αδελφούλη και τον Φανουράκη;
Κι όταν δεν πήρες τις θέσεις που ζητούσες, άρχισες τις… απειλές;
-Να γελάσω ή απλά να… μειδιάσω; (σ.σ. Εγώ βέβαια ΑΠΟΚΛΕΙΩ παντελώς τον Χατζηθεοδώρου να λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Και το ίδιο ισχύει και για την Αριάνα Παπαϊωάννου.
….
*Και η φράση, «Και τώρα καταλαβαίνουν ποιοι είναι οι πραγματικά ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ που αν και ευνοούμενοί τους, τους γύρισαν την πλάτη και τους καρφώνουν και από πάνω!» Κι αυτή  αναφέρεται στον… Γ. Χατζηθεοδώρου! Στον οποίο γύρισαν την πλάτη ποιοί… ευνοούμενοι; Οι υπάλληλοι του πρώην Υφυπουργού Οικονομικών Στάθη Γιαννακίδη;
ΟΚ… ότι πεις Τένη.
-Γιατί όπως είναι γνωστό, εσύ ότι είναι να πεις, το λες ευθέως και με…ονόματα!
……
*Και το δικό μου αφελές ερώτημα. «Βρε μήπως φοβούνται τον Λύρατζη μην τα πάρει μέσα στο δημοτικό συμβούλιο κι αρχίσει και ρωτάει τον Φανουράκη για την «γριούλα» και το τζοκεράδικο; Μήπως τον… ΤΡΕΜΟΥΝ στην πραγματικότητα; Κι από πάνω τον «φορτώνουν» κιόλας ότι το «συνοικέσιο» δεν…ευοδώθηκε, γιατί είναι… κολλητός μου;
…..
*Και μήπως τελικά εκτός των άλλων, είμαι κι εγώ… αφανής σε κανέναν… παιδότοπο όπως επί χρόνια ήταν ο Τσέπελης με τον Αείμνηστο Παναγιώτη Ανδρικόπουλο με τα γνωστά αποτελέσματα;
Και μήπως, ΕΓΩ… «επέβαλα» τον Λύρατζη να είναι παρών στην Οικονομική Επιτροπή, όταν συζητιόταν τα θέματα που… «αφορούσαν» τον… παιδότοπό μου; Τι άλλο θ’ ακούσω…
…..
*Και στο φινάλε, να εκφράσω και την απορία μου…
Παιδιά ήμαρτον…
-ΕΣΕΙΣ είστε εξουσία και σείς είχατε την δύναμη και επί Δημαρχόπουλου να… ΣΒΗΝΕΤΕ τα πρόστιμα των υπαλλήλων υπέρ των συμφερόντων σας στις Επιτροπές Ποιότητας Ζωής Δήμου Ξάνθης μεθοδεύοντας τα… λευκά για να μην περάσει η απόφαση των υπηρεσιών!
Και γι’ αυτό πρόσφατα αναγκάστηκε οι υπηρεσίες να στείλουν τα πρόστιμα και στον Εισαγγελέα Ξάνθης!
Ειλικρινά, έχετε αντιληφθεί την δυσχερή θέση σας;

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ 
ΔΗΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΚΟΔΟΣΙΔΗ
Ο πιο αγαπητός ίσως της θητείας Δημαρχόπουλου. Ο Γιώργος Γκογκοσίδης. Μεγάλη καρδιά και ιδού η αποχαιρετιστήρια φωτογραφία του με τους υπαλληλους του Δήμου Ξάνθης. 
Με αφορμή την ολοκλήρωση της θητείας μου στη θέση του Γενικού Γραμματέα του Δήμου Ξάνθης, αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου, σε όλο το προσωπικό του Δήμου για την αγαστή και εξαίρετη συνεργασία. Θεωρώντας τον εαυτό μου ιδιαίτερα ευτυχή για τη δυνατότητα αυτή, θέλω να διαβεβαιώσω ότι κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια για την εκπλήρωση των καθηκόντων μου, με απώτερο  σκοπό την βελτίωση της καθημερινότητας  και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους δημότες.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους πολίτες και τα Μ.Μ.Ε για την άψογη
συνεργασία.
Εκφράζω τον  σεβασμό  και την βαθύτατη εκτίμηση μου.
Ο Γ.Γραμματέας Δήμου Ξάνθης
Γεώργιος Γκοδοσίδης
(σ.σ. Κι ο Τσέπελης ποιόν έβαλε στο γραφείο του; Τον...Φανουράκη! )

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »