*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

23 Μαΐου

Η παραγραφή των αδικημάτων δια του Τύπου, οι δόλιοι τύποι, οι δυο δίκες Μπένη και οι απορίες μου...

23 Μαΐου
*Η Εισαγγελία έδρας κ.Νικολέτα Καραντόλα –η οποία ειλικρινά μου είναι συμπαθής παρά τις συνεχείς «ταλαιπωρίες» μου καθότι οι «δόλιοι» τύποι και κυρίως οι «δόλιοι» δημοσιογράφοι όπως του λόγου μου, αυτοί δηλαδή που εν γνώσει της αναλήθειας, πάντα… «συκοφαντούν» με ψέματα τους… εξαίρετους και ηθικούς πολιτικούς θα πρέπει να τιμωρούνται παραδειγματικά!
-Και ιδίως όταν συκοφαντούν έντιμους… αντιδημάρχους επί των οικονομικών, που στην θητεία τους, υπέγραψαν χρηματικά εμβάσματα ύψους περίπου 600.000 ευρώ ή έπαιρναν έργα για την εργολαβική εταιρεία στην οποία διατελούσαν μέλη του διοικητικού συμβουλίου (σ.σ. Καταγγελία παράταξης Πούλιου - Ξυνίδη παραμονές δημοτικών εκλογών του 2010).
-Ωστόσο κάπου χθες ένοιωσα την «πίκρα» της αδικίας και δεν μπορώ να το αφήσω να με «τρώει» μέσα μου…
……
*Συγκεκριμένα στο αίτημα αναβολής που κατέθεσα χθες στο 3μελές Πλημ/κείο Ξάνθης για πρωτοείσακτη υπόθεση μου, με μηνυτή μου τον κ.Δημήτρη Μπένη και δικηγόρο (του) τον Θανάση Ξυνίδη (πολιτική αγωγή), διότι απουσίαζαν από το δικαστήριο πλην της δικηγόρου μου Λίτσας Μιχαηλίδου που ήταν σε υπόθεση στη Θεσσαλονίκη και οι δυο μάρτυρες που κλητεύτηκαν με Εισαγγελική εντολή, δηλαδή οι Χρίστος Πούλιος και Ηλίας Βασιλούδης.
-Το δικαστήριο με πρόταση της Εισαγγελικής έδρας μου έδωσε αναβολή… 28 ημερών! Με το αιτιολογικό ότι πρόκειται για αδίκημα δια του Τύπου (συκοφαντική δυσφήμηση) και κινδυνεύει με… παραγραφή!
……
*Ξέρετε πότε παραγράφεται το συγκεκριμένο αδίκημά μου;
-Σε 3.5 χρόνια ή άλλως 42 μήνες μετά την τέλεση του αδικήματος (Νοέμβριος 2017) τουτέστιν το πρώτο 4μηνο του… 2021 αν έκανα σωστά την πρόσθεση!
……
*Βεβαίως όταν ένα δικαστήριο κινείται τόσο τάχιστα για την απονομή Δικαιοσύνης, εμείς που μαχόμεθα για τις Αξίες της πιστεύοντας ακράδαντα ότι το μοναδικό ΟΧΥΡΟ που έχει απομείνει όρθιο πλέον στη χώρα είναι οι ΑΞΙΟΙ δικαστές, οφείλουμε να χαιρόμαστε κι όχι να διαμαρτυρόμαστε…
……
*Διατύπωσα ωστόσο στο σεβαστό δικαστήριο την απορία πως γίνεται κι όταν ο Παπαδόπουλος μηνύεται ή ζητάει σε πρωτοείσακτες υποθέσεις μια αναβολή η όλη διαδικασία γίνεται μέγα… θέμα και μάλιστα εξπρές! Δίνοντάς του ατυχώς την εντύπωση ότι αδικείται… διότι εκτός των άλλων, είναι και βραδύς νους.
Η Πρόεδρος όμως του Τριμελούς Πλημ/κείου Ξάνθης κ. Ανατολή Σαλπιγκτίδου ευγενέστατα με παρέπεμψε στην δικηγόρο μου κ.Λίτσα Μιχαηλίδου, προκειμένου να μου δώσει την πρέπουσα απάντηση στις…απορίες μου!
……
*Σεβαστή η προτροπή της αξιοτίμου Προέδρου, διότι προφανώς  τόσα χρόνια στα δικαστήρια ακόμη δεν έχω κατανοήσει ότι ουδείς φταίει που γεννήθηκα …μπουμπούνας και βλαξ ώστε να μην αντιλαμβάνομαι ούτε τα αυτονόητα…!
-Καθότι οι Σιδηρόπουλοι της νυν εξουσίας έχουν το δικαίωμα ακόμη και να… ψέγουν «δριμύτατα» » τους Εισαγγελείς και τους δικαστές όταν ασκούν αυτεπάγγελτες διώξεις σε υποθέσεις κολλητών τους που -κατά την άποψή τους- δεν θα έπρεπε!!!- ή να κατατροπώνουν… Εισαγγελείς Εφετών, που… «καθοδηγούν» την… Δικαιοσύνη!
-Ενώ εγώ δεν έχω το δικαίωμα να διατυπώνω  στο δικαστήριο, ούτε την έκκληση οι απόντες (δια της Εισαγγελικής κλήτευσης) μάρτυρες… να είναι παρόντες στο δικαστήριο!
……
*Επισήμανα ωστόσο στην συνέχεια κάτι άλλο. Ότι στην αμέσως μετά από μένα υπόθεση (σ.σ. Στην με αριθμό 11 στο πινάκιο), κατηγορούμενοι ήταν οι: Νησσοπούλου Γεσθημανή, Σιδηρόπουλος Γερβάσιος, Μπένης Δημήτρης 1.Απόπειρα απάτης στο δικαστήριο κατ’ εξακολούθηση, 2.Χρήση νοθευμένων εγγράφων κατ’ εξακολούθηση, 3. Ψευδομαρτυρία μάρτυρα και άμεση συνέργεια σε απόπειρα απάτης στο δικαστήριο
-Υπόθεση που κινήθηκε αυτεπαγγέλτως από τον εξαίρετο δικαστή του Πλημ/κείου Ξάνθης (την περίοδο εκείνη...) κ.Πλαγάκο Γεώργιο, όταν διαπίστωσε σε υπόθεση αστικής υπόθεσης ότι «είχε προστεθεί» ένα… STOP σε δρόμο της πόλης μας σε ένα ασήμαντο τροχαίο ατύχημα» και στην αντιδικία ενός ζευγαριού με την ασφαλιστική εταιρεία, στον δεύτερο βαθμό συζήτησή της συγκεκριμένης υπόθεσης… 1.Προστέθηκαν εκ των υστέρων φωτογραφίες που δεν υπήρχαν στο πρωτόδικο δικαστήριο και 2.Υπήρχε βεβαίωση του «κολλητού» τους (τότε) αντιδημάρχου Ξάνθης κ.Δημήτρη Μπένη ότι στο δρόμο που σημειώθηκε το συγκεκριμένο ατύχημα υπήρξε …STOP! (σ.σ. Ποιος δεν γνωρίζει άλλωστε στη Ξάνθη πλην ίσως των δικαστών ότι το συγκεκριμένο ζεύγος είναι «κολλητοί» του Δημήτρη Μπένη;)
……
*Η συγκεκριμένη λοιπόν υπόθεση που από ότι γνωρίζω είναι τουλάχιστον 5ετίας αναβλήθηκε τελικώς για τις 11 Δεκεμβρίου 2018 διότι εις εκ των κατηγορουμένων απουσίαζε για θέμα υγείας στις Σέρρες…!
-Δόλιος και… βλάξ να το δεχτώ!

-Αλλά και η «κραυγή»… ΚΡΑΥΓΗ μέσα μου! Θα με έπνιγε κυρία Εισαγγελέας και κύριοι δικαστές, αν δεν την «έβγαζα»!       Συγχωρέστε με…

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »