*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

11 Σεπτεμβρίου

Εκπαιδευτικός ... συμπαθής και χωρίς... στριγκάκι. Ταυτίστηκε όμως με τη λογική ενός ... «χοιροβοσκού»!

11 Σεπτεμβρίου

*Τελικά οφείλω να ομολογήσω ότι είμαι «τυχερός», αφού και να θέλω ν΄ αγιάσω, πέφτουν επάνω μου!

Χθες το πρωϊ για παράδειγμα πήγα να πάρω καφέ από το Φρατέλι κι έπεσα επάνω σε ποια λέτε;

Στην πολύ συμπαθή Ιωάννα Γαργάλα, που προσφάτως είχε κάνει λεζάντα στο fb την υπέροχη φωτογραφία της με τον Τσέπελη μες την καλή χαρά και στη συνέντευξη που του πήρανε μαζί με την φίλη της, τις προσκάλεσε στα εγκαίνια του δημοτικού κολυμβητηρίου με....στριγκάκια!

......

*Υπενθυμίζω τον ανεπανάληπτο διάλογο του Δήμαρχου Τσέπελη με την Ιωάννα Γαργάλα -όπως τον αποκάλυψα στο πρωτοσέλιδο του «Μ» - και την δαιμόνια ρεπόρτερ του fv που του πήρε την συνέντευξη


«-Για πες αγαπητέ δήμαρχε…(για τα εγκαίνια του δημοτικού κολυμβητηρίου)

-« Δήμαρρχος Τσέπελης: Τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου, ο κόσμος θα μπορεί να κάνει μπάνιο, εκτός αν υπάρχει θέμα αδειοδότησης που δε νομίζω, αλλά οι υπόλοιπες υποδομές όλες θα είναι καινούριες, έτοιμες για λειτουργία».

-Ok… βάζουμε τα μαγιό μας λοιπόν;;; ok…!

-«Δήμαρχος Τσέπελης: Μαγιό με στριγκακι… παρακαλώ»!

-Χα… χα… (γέλια)…»

-Χο... χο... ανατριχιάσαμε όλοι!

.......

*Και στο ρεζουμέ της χθεσινής «ιστορικής» μου συνάντησης με την Ιωάννα Γαργάλα.

«Επειδή σε είδα να ρωτάς αν είμαι εκπαιδευτικός» –μου είπε με χαμόγελο –«ναι είμαι... εκπαιδευτικός»!

-Το γνώριζα της είπα και απλά μου έκανε εντύπωση, πως ταυτίστηκε μια εκπαιδευτικός με τη λογική ενός... χοιροβοσκού Μπράντ Πίτ! Να φωτογραφίζεται μαζί της και να τις προσκαλεί με... στριγκάκια στα εγκαίνια του δημοτικού κολυμβητηρίου!  Αυτό απλά αναρωτήθηκαν...

.......

*Κι όσο για την selfies (μου) μαζί με την Ιωάννα;

-Την επόμενη φορά που θα ξαναβγεί για καφέ με τον Τάσο Τεφρωνίδη! Τουλάχιστον να είμαι πιο... έτοιμος για selfies με την  Ιωάννα!

......

*ΚΟΥΙΖ: Τους... μπουφέδες ετοίμαζε –ως εκπρόσωπος της ΚΟΥ-ΚΟΥ-ΒΑ-ΓΙΑΣ- για τους προσκελημένους μέλη του Συνέδριο των Δημοτικών ΜΜΕ η υπέροχη δημοτική σύμβουλος Ειρήνη Χαριτωνίδου και δεν την είδα στις φωτογραφίες που μας έστειλε ο Σύλλογος «Δημοτικά ΜΜΕ Ελλάδας;».

......


*Διότι τον Δήμαρχο Τσέπελη τον είδα όπως και τους Μιχάλη Λομβαρδέα - Ιταλό και Μπάμπη Δημαρχόπουλο, όπως επίσης είδα και  τον  ακαμάχητο και τρισευτυχισμένο Γιάννη Παπαχρόνη...

Όχι όμως την λαμπερή Ειρήνη... και για να είμαι ειλικρινής στεναχωρέθηκα, καθότι όλη τη δόξα την πήρε και πάλι η γραμματέας του Δήμου Ξάνθης και «Δημαρχέσα» όπως εύστροφα την χαρακτήρισε ο Γιάννης Παπααχρόνης. Σοφία Ψωμά! Και αυτό δεν το δέχομαι...

-Ειρήνη διαμαρτύρομαι!!! Μην τις αφήνεις να «παίζουν» μπάλα μόνες τους! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!

 

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »