*Αυτό μάλιστα… Ο
Σάββας Μελισσόπουλος, κολλητός του Φανουράκη και όψιμα κολλητός και του
Τσέπελη, ανακοίνωσε λέει μέσα από το fb ότι θα κατέβει υποψήφιος Δήμαρχος
Ξάνθης.
-Τίτλος του
συνδυασμού του; «Ξάνθη για όλους…».
-Τους κολλητούς
προφανώς θα εννοεί, γιατί και ως Περιφερειακός Διευθυντής έτσι λειτουργούσε ο
κύριος Σάββας Μελισσόπουλος…
-Αποκλειστικά για
τους… κολλητούς, τους οποίους μάλιστα και «επιχορηγούσε» καταλλήλως επί
παντοδυναμίας Φανουράκη με κονδύλια που
διέθετε η Περιφερειακή εκπαίδευση…! (σ.σ. Και δεν αναφέρομαι μόνο στο Μουσικό
φεστιβάλ…).
……
*Το πιο γραφικό από
όλα; Ο Σάββας στην ανάρτησή του μιλάει για…ανατροπή του «σάπιου συστήματος» και
καλεί σε…συστράτευση… χωρίς πολιτικές ταμπέλες!
-Ποιος; Ο πρώην
γραμματέας του ΠΑΣΟΚ που ως
Περιφερειακός διευθυντής λειτουργούσε με καθαρά ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ παρωπίδες και
χρησιμοποιούσε ως γραφείο Τύπου τον… Giannis Σιδηρόπουλο!
……
*Εμπρός λοιπόν
σύντροφοι….Συστράτευση στο πλευρό ενός ακόμη δάσκαλου υποψηφίου Δημάρχου, μαζί
με τον… Φανουράκη, τον Τσέπελη και τους λοιπούς κολλητούς, προκειμένου να
πολεμήσουμε το… ΣΑΠΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!
-Να γελάσω… ή απλά να
το διασκεδάσω;! Μην ενοχληθεί και ο φίλος μου ο Ιορδάνης; Διότι στη προκειμένη περίπτωση ισχύει και το, με όποιον δάσκαλο
καθίσεις… τα ίδια καμώματα θα πράξεις!;
……
*Πολύ… σαπίλα
«πλάκωσε» από τώρα σύντροφοι αλλά και πολύ… διδασκαλιλίκι! Δάσκαλος ο Μπάμπης,
δάσκαλος ο Σάββας Μελισσόπουλος, δάσκαλος ο σύντροφος George που
προωθεί τον Τεφρωνίδη ως υποψήφιο Δήμαρχο του
ΣΥΡΙΖΑ, κάτι παρόμοιο (εκπαιδευτικός) και ο Ανταμπούφης…
-Αυτήν τη φορά δεν
την γλιτώνει η Ξάνθη. Θα «σωθεί» από το…σάπιο που δεν την έσωσαν οι… δικηρόροι
και οι μηχανικοί, θέλουμε δε θέλουμε…!
-Εγγύηση οι… μη
ΣΑΠΙΟΙ! Φανουράκης, Τσέπελης και Σάββας Μελισσόπουλος
……
*Η αποκλειστικότητά
μου; Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο του Σάββα Μελισσόπουλου θα
κατέβει ο αθλητικογράφος του «Μ» Γιάννης Τσιλιγκιρίδης.
-Πρόταση της στήλης
να πάρουνε και τον Νεκτάριο μαζί για… να γίνουνε πολλοί! Και για να τριτώσει το
καλό, να πάρουνε και τον Μάκη Δάγκα…!
-Κι όποιον φάει η
μαρμάγκα… τον έφαγε! Άλλωστε ούτως ή άλλως στο τέλος θα γίνει το ο… σώζων
εαυτόν σωθείτω!
……
*Προς χουβαρντάδες
Δημάρχους Ξάνθης, Αβδήρων και Τοπείρου ενταύθα.
Να δημοσιεύσουμε ένα
δελτίο τύπου που έχει κάποια είδηση και ενδιαφέρει άμεσα το αναγνωστικό κοινό
και τους πολίτες το καταλαβαίνω…
Να «βαπτίζετε» όμως όλοι
εσείς οι… «χουβαρντάδες» Δήμαρχοι της Ξάνθης τις ευχές σας για το κουρμπάν
μπαϊράμ με την ένδειξη… δελτίο τύπου!
-Ε… νισάφι! Αναρτήστε
το στο fb να το
ευχαριστηθείτε… Τι τα θέλετε τα Μέσα;
…..
*Επειδή εκτός του ότι
είναι γελοίο, αποτελεί και εμπαιγμό στη νοημοσύνη μας, κάποιος ας συμβουλεύσει
τον Δήμαρχο Μπάμπη όταν λέει από μικροφώνου τέτοιες αηδίες για την… «νύφη» τους
στη Σταυρούπολη!
-Ότι οι
Σταυρουπολίτες δεν τρώνε κουτόχορτο!
-Καθότι γνωρίζουν ότι η κυρία Δέσποινα
Χατζογλίδου –«νύφη μας» κατά τον Δήμαρχο
Μπάμπη- από την ημέρα που έκλεισε η Αναπτυξιακή, έχει ΒΟΛΕΥΤΕΙ για τα καλά ως
ειδική σύμβουλος των εκάστοτε Δημάρχων Σταυρούπολης (Γ. Καρασακαλίδης) και
Ξάνθης (Λάκης Στυλιανίδης και Μπάμπης Δημαρχόπουλος), ενώ οι περισσότεροι των
υπολοίπων εργαζομένων παραμένουν άνεργοι…
-Επάγγελμα δηλαδή της… «νύφης»… Ειδική
σύμβουλος Δημάρχων!
(σ.σ. Ο Κυριάκος Παπαδόπουλος
βέβαια να ‘ναι καλά… αλλά κι ο Δήμαρχος Μπάμπης δεν καταλαβαίνει ότι μ’ αυτά
που λέει στις επόμενες εκλογές θα φάει ακόμη περισσότερο μαύρο στη
Σταυρούπολη!).


