Με καθυστέρηση
αρκετών μηνών, ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ η επισκευή της αίθουσας που ήταν κλειστή στα
Δικαστήρια Ξάνθης με αποτέλεσμα όταν βρέχει να γεμίζει μάλιστα νερά. Η αίθουσα
θα λειτουργεί πλέον κανονικά από δω και πέρα.
Για το θέμα αυτό, όσο και για την αύξηση της
εγκληματικότητας στο Νομό Ξάνθης στο Xanthi channel μίλησε ο Πρόεδρος του
Δικηγορικού συλλόγου Ξάνθης Κώστας Μαλάκης.
Με καθυστέρηση αρκετών μηνών, ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ η επισκευή της
αίθουσας που ήταν κλειστή στα Δικαστήρια Ξάνθης με αποτέλεσμα όταν βρέχει να
γεμίζει μάλιστα νερά.
Για το θέμα αυτό, όσο και για την αύξηση της
εγκληματικότητας στο Νομό Ξάνθης στο Xanthi channel μίλησε ο Πρόεδρος του
Δικηγορικού συλλόγου Ξάνθης Κώστας Μαλάκης που αναφέρθηκε και στην συνδρομή των Δικηγόρων της Ξάνθης να αναπλαστεί η συγκεκριμένη αίθουσα βελτιώνοντας τόσο το έργο των δικαστών, όσο και το περιβάλλον εργασίας για τους ίδιους.
Ήδη η αίθουσα λειτουργεί εκ νέου απο την Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018 διευκολύνοντας το έργο τόσο των δικαστικών αρχών, όσο και των δικηγόρων.
Ήδη η αίθουσα λειτουργεί εκ νέου απο την Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018 διευκολύνοντας το έργο τόσο των δικαστικών αρχών, όσο και των δικηγόρων.




