Τα άκρως αντιαναπτυξιακά μέτρα
για τα όποια έχει ήδη δεσμευθεί η Κυβέρνηση αποτρέπουν τα όνειρα για ελπίδες
στους Μικρομεσαίους. Οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες έχουν πάψει να κάνουν
όνειρα...Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για όνειρα θερινής νυκτός, αναφέρει σε
ανακοίνωσή της με αφορμή το διάγγελμα Τσίπα η Ομοσπονδία Επαγγελματιών και
Βιοτεχνών Ν. Ξάνθης
Αναλυτικότερα στην ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ν. Ξάνθης
αναφέρονται τα εξής:
Δυστυχώς για εμάς του Μικρομεσαίους αυτοαπασχολούμενους δεν φτάσαμε
ποτέ στην Ιθάκη. Η έξοδος από τα μνημόνια και την σκληρή λιτότητα που εξαθλίωσε
όλη την Ελληνική κοινωνία δεν είναι μια απτή πραγματικότητα και δεν
μεταφράζεται σε πραγματικά νούμερα. Τα άκρως αντιαναπτυξιακά μέτρα για τα όποια
έχει ήδη δεσμευθεί η Κυβέρνηση αποτρέπουν τα όνειρα για ελπίδες στους
Μικρομεσαίους. Οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες έχουν πάψει να κάνουν όνειρα...Πόσο
μάλλον όταν πρόκειται για όνειρα θερινής νυκτός. Ατυχής ο συμβολισμός σας, η
ραχοκοκαλιά της Ελληνικής οικονομίας δεν πείθεται...
Με Εκτίμηση
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο.Ε.Β.Ε. Νομού Ξάνθης
ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ (παρα)ΣΥΡΙΖΑ
Σχολιάζονατας την ανακοίνωση της ΟΕΒΕ Ξάνθης ο (παρα)ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε ως εξής:
Ο OEBE Ξάνθης διαβάζει Όμηρο!
Εξέφρασε ως θέση, τη θέση της ΝΔ για τη
θέση της υποψήφιας στη ΝΔ. Εντυπωσιακό. Νομίζαμε ότι μόνο από
σουτζουκάκια ήξερε



