Άκουσον!
Άκουσον!
Άκουσον!
*Το τι λέει ο κύριος Δημαρχόπουλος δεν με απασχολεί και δεν
με αφορά. Για τους δημότες και τον κόσμο, είναι ο υποψήφιος Δήμαρχος που ενώ ΚΑΝΕΙΣ δεν έπαιρνε στο ψηφοδέλτιό του
τον Τσέπελη, αυτός όχι μόνο τον «φορτώθηκε», αλλά και του έδωσε το ελευθέρας να βγαίνει και να
δηλώνει δημόσια…
-Ότι αυτός ανέλαβε να… ανασυγκροτήσει το συνδυασμό Δημαρχόπουλου, διότι βρήκε ένα χάος… και μετά από
αυτόν, όλοι οι άλλοι (συμπεριλαμβανομένου και του αρχηγού), είναι απλώς… οδοντόκρεμες!
……
*Συμπέρασμα; Όταν από τώρα κάνει τέτοιες δηλώσεις ο Τσέπελης, φανταζόμαστε αν βγει δήμαρχος ο Δημαρχόπουλος,
τι θα δηλώνει, πως θα περιαυτολογεί και ποιος θα είναι ο Δήμαρχος…!
-Τα πράγματα λοιπόν είναι πολύ απλά…
-Όπως ψηφίζοντας Μπένη, ψηφίζεις ξανά… Ξυνίδη, έτσι και
ψηφίζοντας Δημαρχόπουλο, ψηφίζεις Τσέπελη…!
……
*Γραφείο τύπου λέει προσέλαβε ο Σωτήρης Τσιακίρογλου να του
κάνει την δουλειά, όπως είχε πράξει και με τις εκλογές του Επιμελητηρίου
άλλωστε…
-Αν όμως το γραφείο τύπο του, του γράφει και τέτοια… διαγγέλματα!
Άστο καλύτερα Σωτηράκη… Κάνε το χόμπι σου, αλλά μην εκθέτεις έτσι και τον κόσμο
που σε πιστεύει και κατεβαίνει μαζί σου…
……
Κάποιοι τον τελευταίο
καιρό επιχειρούν ανοήτως να συνδέσουν την αρθογραφία μου στον «Μ» με την υποψηφιότητα
του γιατρού Ιπποκράτη Καμαρίδη για τον Δήμο Ξάνθης.
Φυσικά είναι εμφανές
ότι δεν γνωρίζουν ούτε εμένα, αλλά ούτε και τον γιατρό που έχει άξιους
συνεργάτες και δεν χρειάζεται εκπροσώπους τύπους και την συνηγορία κανενός.
Βέβαια οι βλάκες και
κατά συρροή ψεύτες έχουν περισσέψει τον τελευταίο καιρό τόσο πολύ… και με ποιόν
τελικά να πρωτο-απασχοληθείς;!
…..
Τσιακίρογλου επαινεί και διαφημίζει τον… Τσιακίρογλου…!
Καλά τα μεγάλα λόγια
και οι ανακοινώσεις των υποψηφίων
Δημάρχων, αλλά όχι κι έτσι…
Να βγαίνουν και να
επαινούν οι ίδιοι τους εαυτούς τους!!!
Ας αφήσουν τον κόσμο να κρίνει…
Διαβάστε λοιπόν τι
λέει στην ανακοίνωσή του μεταξύ των άλλων ο Σωτήρης Τσιακίρογλου για τον… Τσιακίρογλου!
Από τη θητεία μου στα κοινά κατανόησα την αξία της πειθαρχίας και της ομαδικότητας.
Από την εμπειρία μου στο χώρο του επιχειρείν, αποκόμισα την αξία της ευθύνης και του οράματος.
Από τη θέση του δημότη
ένοιωσα τις προσδοκίες των πολιτών και κατανόησα τις ανάγκες τους.
Από τη θέση του
πολίτη νοιώθω καθημερινά την ανάγκη για έναν άλλο Δήμο, μια άλλη ποιότητα
ζωής, μια πόλη που αντί να συρρικνώνεται, να ανθίζει.
Επίσης στηρίζω την υποψηφιότητά μου:
Στην πίστη και την ειλικρίνεια των προθέσεών μου… Στη διάθεση
για ανιδιοτελή προσφορά
-Ουδέν σχόλιο… τα είπε όλα
μόνος του! Βουρ όλοι να τον ψηφίσουμε!
……..
ΕΤΗΣΙΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ
ΠΕΣΟΝΤΩΝ
Ανακοινώνεται ότι το
Δ΄ Σώμα Στρατού, τιμώντας τη μνήμη των ηρωικώς πεσόντων κατά τους αγώνες του
Έθνους, θα τελέσει ετήσιο μνημόσυνο υπέρ
ανάπαυσης των ψυχών τους, το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 10:30 στο Στρατιωτικό
Νεκροταφείο Ξάνθης, παρουσία των θρησκευτικών, πολιτικών και στρατιωτικών αρχών του Νομού Ξάνθης.
Η παρουσία του κοινού
θα αποτελέσει εκδήλωση φόρου τιμής για τους πεσόντες και θα δώσει μεγαλύτερη
λαμπρότητα στην τελετή.
Μετά το μνημόσυνο, θα
παρατεθεί καφές στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Ξάνθης.
…….
Αποφυλακίζονται όσοι πάσχουν από σοβαρές ασθένειες και
μητέρες με ανήλικα
Ο υπουργός Δικαιοσύνης Χαράλαμπος Αθανασίου κατέθεσε σήμερα
στη Βουλή τροπολογία, σύμφωνα με την οποία απολύονται κατάδικοι που εκτίουν
ποινές πρόσκαιρης κάθειρξης έως δέκα χρόνια και πάσχουν από σκλήρυνση κατά
πλάκας, ημιπληγία, παραπληγία, ή έχουν υποβληθεί σε επέμβαση μεταμόσχευσης
καρδιάς ή νεφρού ή έχουν καρκίνο ή είναι οροθετικοί.
Ακόμα, σύμφωνα με την ίδια τροπολογία, απολύονται και οι
κρατούμενες μητέρες που έχουν μαζί τους τα ανήλικα τέκνα τους.
Προϋπόθεση για την απόλυση όλων των κατηγοριών των
κρατουμένων είναι να έχουν εκτίσει τα 2/5 της ποινής τους.
Η βεβαίωση των νοσημάτων πρέπει να προκύπτει από έγγραφα
δημόσιου θεραπευτικού ιδρύματος, ενώ από την ευνοϊκή αυτή ρύθμιση εξαιρούνται
οι καταδικασμένοι για τρομοκρατία, παιδεραστία, οργανωμένο έγκλημα και οι
καταχραστές του Δημοσίου.
Σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση της τροπολογίας, η επίμαχη
ρύθμιση κρίθηκε αναγκαία για λόγους υγείας των κρατουμένων, καθώς και για
ανθρωπιστικούς λόγους.
….
Εντυπωσιακή η παρουσία των κιτρινόραμφων κύκνων στο
Δέλτα του Έβρου
Στην καταγραφή των κύκνων στο Δέλτα Έβρου, στις θέσεις
roost, που έγινε από το προσωπικό του Φορέα Διαχείρισης στις 14 Φεβρουαρίου,
καταγράφηκαν πραγματικά εντυπωσιακοί αριθμοί.
Συνολικά καταμετρήθηκαν περίπου 7.400 κύκνοι.
Το εντυπωσιακό ήταν ότι οι περισσότεροι εξ αυτών ήταν
κιτρινόραμφοι κύκνοι και συγκεκριμένα οι αριθμοί που καταγράφηκαν ήταν:
2.610 Νανόκυκνοι
1.185 Αγριόκυκνοι
2.385 Κιτρινόραμφοι κύκνοι (και τα δύο είδη, καθώς δεν ήταν
δυνατόν να αναγνωριστούν)
1.220 Βουβόκυκνοι
Να σημειωθεί ότι ο αριθμός των Νανόκυκνων που καταγράφηκε
αποτελεί τη μέγιστη μέτρηση που έχει γίνει στο Δέλτα Έβρου και στην Ελλάδα
γενικότερα, και το ίδιο ισχύει και για τον συνολικό αριθμό των κιτρινόραμφων
κύκνων.
Στην ίδια περιοχή του roost των κύκνων καταγράφηκαν και 950
Καστανόπαπιες.
Φορέας Διαχείρισης
Εθνικού Πάρκου Δέλτα Έβρου


.jpg)
.jpg)
.jpg)