*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

19 Φεβρουαρίου

SEE THROUGH

19 Φεβρουαρίου



Άκουσον!
Άκουσον!
*Δίπλα δίπλα κάθισαν στο χορό του Συλλόγου Ποντίων Ν. Ξάνθης οι Φώτης Καραλίδης και  Βασίλης Τσολακίδης, θέλοντας προφανώς να τονίσουν σε Πόντιους και μη ότι…
-Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ενωμένο δυνατό!
……
*Αντίθετα ο Γιώργος Παυλίδης προτίμησε να καθίσει με τον Δήμαρχο Ξάνθης Λάκη Στυλιανίδη που ωστόσο είχε δίπλα τον Παναγιώτη Ταρενίδη κι όχι το… «Δημαρχόπουλο», προφανώς για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις…
…..
*Στον κόσμο του εξακολουθεί να βρίσκεται ο Χρίστος Πούλιος για να… «φαντασιώνεται» τόσο εύκολα ότι θα εκλεγεί Δήμαρχος Ξάνθης…!
Και φαντάζομαι από τώρα τι πλάκα έχει να πάθει αν τελικά δεν είναι στην 2άδα, που είναι ίσως και το πιο πιθανό…
……
*Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι ποτέ δεν είδα σε τόσους χορούς και βασιλόπιτες τόσους υποψήφιους, όσο αυτήν την περίοδο…
Στους Πόντιους για παράδειγμα μέτρησα δύο Δημάρχους (Στυλιανίδης - Τσολακίδης) και τέσσερις υποψήφιους Δημάρχους (ήταν κι ο γιατρός Ιπποκράτης Καμαρίδης αλλά σε άλλο τραπέζι με την παρέα του).
-Έχω την εντύπωση ότι μετά από μια 5ετία θα δούμε ξανά τέτοια… μπερεκέτια!
….

Για την απόφαση του να αποκαλύψει δημοσίως ότι είναι φορέας του AIDS μίλησε ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων και πρόεδρος της ΦΙΣ Γρηγόρης Βαλλιανάτος. Όπως διευκρίνισε στο δελτίο του Alpha, το είπε δημόσια επειδή ήθελε να σοκάρει αλλά και να στείλει ένα μήνυμα προς όσους αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα.
Επίσης ανέφερε πως έχει υπάρξει συνοδός ανδρών στο εξωτερικό.
Επιπλέον, τόνισε ότι σε περίπτωση που εκλεγεί δήμαρχος θα παντρεύει ομόφυλα ζευγάρια.
…………………

Η Συντονιστική Επιτροπή των ΑΝ.ΕΛ. Ξάνθης συμπαραστέκεται στον αγώνα των αγροτών και κτηνοτρόφων
Η συντονιστική επιτροπή του Ν. Ξάνθης των Ανεξάρτητων Ελλήνων συμπαραστέκεται στον αγώνα που κάνουν οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι για την ενίσχυση της πρωτογενούς παραγωγής ενάντια στις πολιτικές της κυβέρνησης που θέλει να εγκαταλείψουν τα χωράφια τους και να μετατραπούν σε ανέργους επιζητώντας το μεροκάματο σε μια χώρα με 30% ανεργία.
Ενώ θα έπρεπε να στηρίξει την πρωτογενή παραγωγή με αφορολόγητο πετρέλαιο με χαμηλότοκα δάνεια και  αποκατάσταση του ζωικού κεφαλαίου που τόσο σφοδρά πλήγηκε στην περιοχή μας, τους επιβαρύνει με επιπλέον φόρους
Είμαστε μαζί τους και στηρίζουμε τον δίκαιο αγώνα τους.
…………

Σήμερα στην Ξάνθη ο Γενικός Γραμματέας της ΑΔΕΔΥ  Ερμής Κασσές
Ενόψει των αγωνιστικών κινητοποιήσεων του Μαρτίου θα βρίσκεται στην Ξάνθη σήμερα Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014 ο Γενικός Γραμματέας της ΑΔΕΔΥ  Ερμής Κασσές.
Θα πραγματοποιηθούν επισκέψεις και ενημέρωση σε εργασιακούς χώρους.
Προσκαλούμε όλα τα ΜΜΕ της πόλης μας στην συνέντευξη τύπου που θα δοθεί  στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Ξάνθης στις 13:30.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ Ν.Τ. ΞΑΝΘΗΣ
…………………

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ  ΞΑΝΘΗΣ
Ήμουν και εγώ εκεί… No 2
Η Συνδικαλιστική Κίνηση Αστυνομικών Ξάνθης μετά από την θριαμβευτική απόφαση με 5-0 υπέρ της αθωότητας της συναδέλφου μας ΤΖΑΤΖΑΝΑ Σταυρούλας , το λιγότερο που θα περίμενε θα ήταν ο σεβασμός στους συναδέλφους Αξιωματικούς μας, που καθαρά και ξάστερα αποφάσισαν υπέρ της ελευθερίας της συνδικαλιστικής δράσης.
Όμως όπως φαίνεται κάποιοι, παρότι τάσσονται στις ανοιχτές πόρτες υπέρ της συνδικαλιστικής δράσης, όταν κλείνουν αυτές προσπαθούν να τον χτυπήσουν ύπουλα. Η Συνδικαλιστική Κίνηση Αστυνομικών Ξάνθης έχοντας εμπιστοσύνη στο δίκαιο, θα βρίσκετε αύριο 21 Φλεβάρη ,έξω από το δευτεροβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο ώστε να διατρανώσει την υποστήριξη του στην Σταυρούλα ΤΖΑΤΖΑΝΑ!
Όπως και την πρώτη φορά θα κλείσουμε με τις ίδιες θύμισες. Στην απαρχή του σωματείου μας, πριν 27 χρόνια, η φυσική ηγεσία του νομού μας, μας είχε επισημάνει σε συνάντηση που είχε επιδιώξει μαζί μας, ότι ο συνδικαλισμός είναι για δεντροφυτεύσεις και εκδηλώσεις, εμείς λοιπόν λέμε στους νοσταλγούς του παρελθόντος ότι δεν θα τους κάνουμε το χατίρι, ιδού λοιπόν πεδίον δόξης λαμπρόν…
ΚΟΙΝ: Π.Ο.ΑΣ.Υ
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                   Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΛΛΙΚΟΠΟΥΛΟΣ Κων/νος        ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Ανέστης 
………………..

Σύλληψη 4 ημεδαπών στην Αλεξανδρούπολη για κατοχή, διάθεση και διακίνηση ναρκωτικών
Συνελήφθησαν το Σάββατο 15-2-2014 το βράδυ και την 17-2-2014 το μεσημέρι, στην Αλεξανδρούπολη, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών και της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αλεξανδρούπολης, τέσσερις (4) ημεδαποί, ηλικίας 47, 21, 19 και 17 ετών, κατηγορούμενοι, κατά περίπτωση, για κατοχή, διάθεση και διακίνηση ναρκωτικών. 
 
Ειδικότερα, την 15-2-2014, αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. εντόπισαν και συνέλαβαν τους τρεις (3) δράστες, ηλικίας 21, 19 και 17 ετών, διότι τους εντόπισαν να κατέχουν ναρκωτικές ουσίες, τις οποίες, όπως προέκυψε,  προμηθεύτηκε αρχικά ο 21χρονος από τον 47χρονο δράστη και στη συνέχεια, μέρος από αυτές, διέθεσε στους άλλους δύο. Συνολικά στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, δύο (2) νάιλον συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη βάρους 4,4 γραμμαρίων και ένα (1) αυτοσχέδιο τσιγάρο με ακατέργαστη κάνναβη αναμεμειγμένη με καπνό.
Ακολούθως, την 17-2-2014, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών, εντόπισαν και συνέλαβαν τον 47χρονο, ενώ σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην οικία του, με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου και στην κατοχή του, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν: ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης, βάρους 6,3 γραμμαρίων και 18,5 δισκία τους φαρμακευτικού σκευάσματος XANAX.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην κα Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης, ενώ την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Αλεξανδρούπολης.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »