Γ. ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ: Στόχος του Σ.
Τσιακίρογλου δεν μπορεί να είναι άλλος, από το να εκλεγεί ο ίδιος δημοτικός
σύμβουλος!
Πριν προλάβει να στεγνώσει η
μελάνη για τον συνδυασμό του Σωτήρη
Τσιακίρογλου που ανακοίνωσε τα πρώτα ονόματα για τον συνδυασμό του, ήρθε
όπως αναμένονταν το σχόλιο του «εκπροσώπου τύπου» (;) του κυρίου Πούλιου, δημοσιογράφου-εργολάβου Γιάννη Σιδηρόπουλου ο οποίος έγραψε επί λέξει:
«Στα αξιοσημείωτα, η ανακοίνωση υποψηφιότητας από το Σ. Τσιακίρογλου
για το Δήμο. Μετά τις τρεις διαδοχικές αρνήσεις του ΣΥΡΙΖΑ να συνεργαστεί
(ουσιαστικά αρνήθηκε να συζητήσει καν) και την αμφισβήτηση για την όποια
δυναμική του, τελικά ανακοίνωσε 26 άτομα για το ψηφοδέλτιό του. Ο στόχος δεν μπορεί να είναι άλλος από την
εκλογή του ίδιου ως δημοτικού συμβούλου τόσο λόγω των ισορροπιών που έχουν
διαμορφωθεί όσο και της σύνθεσης που αρκείται στα τυπικά. Άλλωστε, 8 χρόνια
προαναγγέλλει κάθοδο αλλά μόλις 88 μέρες πριν τις εκλογές το ανακοίνωσε,
έχοντας – ίσως- κάψει το πολιτικό του χαρτί με τη στάση του στο ΕΒΕ. (όλα αυτά
τα χρόνια αναζητούσε εναγωνίως, μέχρι και την τελευταία στιγμή κάποιο χρίσμα,
μάλλον έπρεπε να έχει πιστέψει στον εαυτό του αλλά είναι αργά…)»
-Κι από μένα ουδέν σχόλιο…Κρίμα
απλά για τον φίλο μου Γιάννη Τσαγκάλα που θα τρέχει για να βγει μόνο ο…αρχηγός!
Όπως και ο Παναγιώτης Θεοχάρους ή ο Δημήτρης Γενιτζές…Κατά τα γραφόμενα του Σιδηρόπουλου φυσικά, που απεικονίζουν φαντάζομαι τις αντιδράσεις του Πούλιου γι την κάθοδο του συνδυασμού..
"Μ"


