Ενώ οι 100
εργαζόμενοι της Ξάνθης δουλεύουν κανονικά στο CAZINO Thrakis και ο
Πηλαδάκης δεν απέλυσε κανέναν, οι συνδικαλιστές που δεν… δουλεύουν αλλά
πληρώνονται (!), ζητάν από τον Δήμο να καταθέσει την προσφυγή στο ΣτΕ μαζί
τους!
Αφού έγιναν ρυθμίσεις, γιατί το απέκρυψες Μπένη;
ΚΑΖΙΝΑΡΧΕΣ τους
συνδικαλιστές θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ!!
*Αν κλείσει το ΚΑΖΙΝΟ
ΘΡΑΚΗΣ ποιος θα αναλάβει το κόστος των 100 εργαζομένων που θα μείνουν χωρίς δουλειά;
Ο Αντιδήμαρχος Δημήτρης Μπένης ή ο Χρίστος Πούλιος που ενώ πληρώνονταν αδρά στη
ΣΕΚΑΠ παράλληλα ασχολούνταν εργολαβικά με τα… φωτοβολταϊκά;
Απίστευτα πράγματι είναι αυτά που συμβαίνουν με το Καζίνο
και τους εργαζόμενους….
Στην αρχή λοιπόν Εργατικό Κέντρο, Ξάνθης, ΠΑΜΕ, ΔΗΜΑΡ,
ΣΥΡΙΖΑ κλπ με αφορμή την μετεγκατάσταση του Καζίνο στην Αλεξανδρούπολη μιλούσαν
για… απολύσεις 120 εργαζομένων που ωστόσο αποδείχτηκε ότι ήταν ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ
ΨΕΜΑ και παραπλάνηση της κοινής γνώμης!!!
Κι αυτό γιατί κανείς δεν απολύθηκε: Το προσωπικό του
Ξενοδοχείου του ΚΑΖΙΝΟ στη Ξάνθη δουλεύει κανονικά και από τους 100
εργαζόμενους και οι 100 από την περασμένη Πέμπτη, πηγαινοέρχονται στην
Αλεξανδρούπολη και δουλεύουν κανονικά και μάλιστα επί 24ώρου βάσεως!!!
Δηλαδή ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ
ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ! Κι όλοι αυτοί οι κύριοι τόσες μέρες ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ ασύστολα!!!
Μάλιστα το παραπάνω γεγονός
αποκρύπτουν συνειδητά οι συνδικαλιστές, καθώς από το Σωματείο, μόνο δύο
δεν έχουν πάει ακόμη να δουλέψουν, γιατί ούτε στη Ξάνθη….δούλευαν λόγω συνδικαλισμού
και όλοι θυμόμαστε πως τους ξεμπρόστιασε πρόσφατα η εταιρεία!!!!
Παρουσιάζοντας μια διαφορετική εικόνα στην εταιρεία και
μιλώντας για ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ που στην ουσία δεν υπάρχουνν…
ΚΑΙ ΟΙ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΟΥ ΚΑΖΙΝΟ ΚΑΙ ΩΣΤΟΣΟ ΡΥΘΜΙΣΤΗΚΑΝ!
Μάλιστα σύμφωνα με επιστολή που κατέθεσε στον Δήμαρχο και
τον Πρόεδρο του Δημοτικού συμβουλίου ο Πρόεδρος Γρηγόρης Στογιαννίδης που από
το ΠΑΣΟΚ προσχώρησε στον ΣΥΡΙΖΑ, καλεί λέει τον Δήμο Ξάνθης να…καταθέσει από κοινού μαζί
τους, την αίτησή τους στο ΣτΕ για να προσβάλουν την υπουργική απόφαση Κεφαλογιάννη,
δηλαδή να ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ αφού ο Πηλαδάκης στη Ξάνθη δεν ξαναγυρνάει, μιας
και έμπαινε κάθε μήνα 400.000 ευρώ!
Βλέπετε διακαής πόθος των συγκεκριμένων συνδικαλιστών είναι
να γίνουν αυτοί… καζινάρχες, δηλαδή να… αυτοδιαχειριστούν οι εργαζόμενοι το
ΚΑΖΙΝΟ! Που ωστόσο ήδη έχει φύγει στην Αλεξανδρούπολη!
Το πιο ωραίο απ’ όλα; Οι συνδικαλιστές ζητούν από τον Δήμο
Ξάνθης (σήμερα συνεδριάζει το δημοτικό συμβούλιο…), κοινή δράση λέει, θεωρώντας
ότι οι οφειλές του ΚΑΖΙΝΟ στον Δήμο Ξλανθης μπλοκάρουν την λειτουργία του στον Έβρο!!!
-Όταν γνωρίζουν όλοι και έχει ανακοινώσει και η ίδια η εταιρεία, ότι, έδωσε στον Δήμο Ξάνθης
πάνω από 3.5 εκατ. Ευρώ μέχρι σήμερα και οι
οφειλές με τον Δήμο έχουν ήδη ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ και πληρώνει κανονικά τις ρυθμίσεις!!!
Γεγονός που ωστόσο περιέργως «αποκρύφτηκε» στην συνεδρίαση
της Οικονομικής Επιτροπής την περασμένη Δευτέρα!!! Από τον Αντιδήμαρχο Δημήτρη
Μπένη…
ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ!
Συμπέρασμα όλων των παραπάνω; Ενώ λοιπόν οι 100 εργαζόμενοι
της Ξάνθης δουλεύουν κανονικά στο CAZINO Thrakis και ο Πηλαδάκης δεν απέλυσε
κανέναν, οι συνδικαλιστές που δεν… δουλεύουν αλλά πληρώνονται (!), ζητάν από
τον Δήμο να καταθέσει την προσφυγή στο ΣτΕ μαζί τους και μιλούν για…120
απολυόμενους που δεν υπάρχουν!!!!
Και το ερώτημά μας.
-Αν κλείσει το ΚΑΖΙΝΟ ΘΡΑΚΗΣ ποιος θα αναλάβει το κόστος των
100 εργαζομένων που θα μείνουν χωρίς δουλειά και ΑΝΕΡΓΟΙ; Ο Αντιδήμαρχος
Δημήτρης Μπένης ή ο Χρίστος Πούλιος που ενώ πληρώνονταν αδρά στη ΣΕΚΑΠ
παράλληλα ασχολούνταν εργολαβικά με τα… φωτοβολταϊκά; (Σ. Σ. Κι άντε μετά να
μην κάνει ρεκόρ χρεών η ΣΕΚΑΠ για το 2012). Ποιος κύριε Δήμαρχε;;;
ΟΛΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΖΙΝΟ ΘΡΑΚΗΣ
Κι επειδή ο λαϊκισμός
έχει ξεπεράσει κάθε σοβαρότητα και κάποιοι θέλουν πλέον να κάνουν την Ελλάδα…κοχλόζ,
δημοσιεύουμε αυτούσια την θέση της εταιρείας CAZINO THRAKIS και βγάλτε τα συμπεράσματά
σας!!!
Η εταιρία VIVERE ENTERTAINMENT ΑΕ, μετά την προεκλογική
ανακοίνωση μιας δημοτικής παράταξης στην Ξάνθη, οφείλει να διευκρινίσει τα
εξής:
α. Ο Δήμος Ξάνθης έχει εισπράξει διαχρονικά από την εταιρία
μας, που λειτουργεί το Καζίνο Θράκης, ποσό πλέον των 3,5 εκατ. Ευρώ!! Το
επιπλέον οφειλόμενο έχει ρυθμιστεί και εξυπηρετείται κανονικά.
β. Ως εταιρία είχαμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε δύο (2)
λύσεις:
-Ή να μπει «λουκέτο» στο Καζίνο στην Ξάνθη και να διαλυθούν
τα πάντα (θέσεις εργασίας, επιχείρηση, έσοδα Κράτους κ.λ.π),
-Ή να μετακινηθεί στον Έβρο ,ώστε να μην «απολυθεί» κανείς
από τους εργαζομένους και να αυξηθούν οι θέσεις εργασίας κατά πενήντα(50)
περίπου.
-Επιλέξαμε την τελευταία, την μοναδική λύση επιβίωσης και
ανάπτυξης.
-Η επιχείρηση μετακινήθηκε σύμφωνα με τη νομοθεσία, με
σύμφωνη δικαστική διαταγή, διατηρώντας το ξενοδοχείο στην Ξάνθη, με τις
αντίστοιχες θέσεις εργασίας.
-Την ανέξοδη θέση αυτών που, για προεκλογικούς λόγους,
ζητούν να υποστηριχθεί η θνησιγενής διατήρησή του στην Ξάνθη, δηλαδή η λύση του
«λουκέτου» και της απώλειας των 100 θέσεων εργασίας, την αφήνουμε στην κρίση
όλων των πολιτών, ιδίως αυτών της Ξάνθης.
-Αγωνιζόμαστε για την επιβίωση της επιχείρησης, των θέσεων
εργασίας και παρά την πολεμική και τις πρακτικές βαρίδια του γκρίζου χθές, που
δείχνουν, μετά από όσα πάθαμε ως λαός, κάποιοι δεν έμαθαν τίποτε.
-Εμείς προχωρούμε μπροστά για το καλό όλων.
Για την εταιρεία



