*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

19 Φεβρουαρίου

ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ!

19 Φεβρουαρίου


Γιατί το απέκρυψε και δεν ενημέρωσε τα μέλη της ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ο Αντ΄ αυτού Αντιδήμαρχος, εκθέτοντας τόσο αβίαστα το CASINO Thrakis που μέχρι σήμερα έδωσε πάνω από 3.5 εκατομμύρια στον Δήμο Ξάνθης!

Στροφή 180 μοιρών του Μπένη, ομολόγησε ότι το καζίνο Θράκης  μπήκε σε ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ και πήρε ήδη ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ και ΤΑΜΕΙΑΚΗ από τον Δήμο Ξάνθης!!!
*Γιατί κύριε Μπένη κι εσύ αλλά και η παράταξη Πούλιου, δεν λέτε κουβέντα για τις οφειλές των ΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ στον Δήμο Ξάνθης;
Είναι δυνατόν; Να γίνεται τόση συζήτηση στην συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής για τα χρέη του Καζίνο, να φτάνουν στο σημείο μάλιστα Πρόεδρος και αντ’ αυτού Αντιδήμαρχος (Δημήτρης Μπένης) και αντιπολίτευση (Χρίστος Πούλιος) να λαϊκίζουν έτσι και να ζητάν από τον Δήμο να κάνει….ασφαλιστικά μέτρα κατά μιας επιχείρησης μέχρι και προσφυγές για την...μετακίνηση του Καζίνο....
-Όταν η συγκεκριμένη εταιρεία έχει κάνει νόμιμες ρυθμίσεις και δυσφημείται ανεπανόρθωτα όχι μόνο στην  Επιτροπή αλλά και σε όλη την τοπική κοινωνία;;;

ΠΑΝΙΚΟΣ ΜΠΕΝΗ, ΣΤΡΟΦΗ 180 ΜΟΙΡΩΝ!
Πανικός λοιπόν Μπένη και στροφή 180 μοιρών λοιπόν από τον Αντ’ Αυτού Αντιδήμαρχο Ξάνθης ο οποίος σήμερα ΟΜΟΛΟΓΕΙ πλήρως και επιβεβαιώνει απερίφραστα το ρεπορτάζ του «Μαχητή» αλλά και την ανακοίνωση της εταιρείας του ΚΑΖΙΝΟ Ξάνθης!!!
Η οποία όχι μόνο ρύθμισε τις οφειλές της, αλλά και πήρε από τον Δήμο Ξάνθης Φορολογική και Ταμειακή ενημερότητα!
Αφού λοιπόν πρώτα ως αντ’ αυτού Αντιδήμαρχος Ξάνθης ο Δημήτρης Μπένης χωρίς ίχνος πολιτικής σοβαρότητας βγάζει στο μεϊντάνι τα… χρωστούμενα μιας επιχείρησης που μέχρι σήμερα έδωσε πάνω από 3.5 εκατ. Ευρώ στον Δήμο Ξάνθης και την εκθέτει στη δημόσια διαπόμπευση (σ.σ. αλήθεια, τις οφειλές των αστικών λεωφορείων στον Δήμο Ξάνθης για το τέλος διαφήμισης που οφείλει εδώ και πολλά, γιατί δεν τις δημοσιοποιεί;;;;), στην συνέχεια πανικόβλητος απο την απάντηση Πηλαδάκη, ομολογεί ότι «τον Γενάρη 2014 η εταιρεία του ΚΑΖΙΝΟ Θράκης έκανε ΡΥΘΜΙΣΗ των  οφειλών της με τον Δήμο Ξάνθης (200.000 ευρώ) πληρώνοντας μάλιστα και την πρώτη δόση των 8.000 ευρώ!!!
(Σ.Σ. Η συνεδρίαση όμως της Οικονομικής Επιτροπής έγινε στις 17 Φεβρουαρίου 2014).
-Και βέβαια λέξη για την ταμπακέρα αλλά και γιατί δεν ενημέρωσε τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής για την αλήθεια αποκρύπτοντάς την, αλλά μαζί με τους Πούλιο και τον Φανουράκη (ήταν παρόν σαν… ακροατής και υπερθεμάτιζε!) της άποψης να... κινηθούν δικαστικά!!! Ενώ φυσικά μετά τις ρυθμίσεις της εταιρείας, δεν είχαν τέτοιο δικαίωμα και πόσο μάλλον να... λεονταρίζουν κι από πάνω!
Τα ερωτήματά μας. Που είναι και ερωτήματα της κοινής γνώμης...

-Γιατί ο κύριος Δημήτρης Μπένης (και ο Δήμος Ξάνθης), δεν βγάζουν τα «άπλυτα» όλων των επιχειρήσεων  που οφείλουν στον Δήμο Ξάνθης; Εδώ και τώρα....
-Γιατί απέκρυψε (ο Δήμος Ξάνθης δια του αρμοδίου αντιδημάρχου του), την αλήθεια ότι το ΚΑΖΙΝΟ έχει προβεί σε ρυθμίσεις και μάλιστα η εταιρεία πήρε και  ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ καθώς και ΤΑΜΕΙΑΚΗ από τον Δήμο Ξάνθης; Ισχυριζόμενος μάλιστα ενώπιον του Πούλιου ότι δεν μπορεί να πάρει ενημερότητα από τον Δήμο και… σιγόνταρε ο Φανουράκης, λέγοντας ότι «μόνο αν κάνει άλλη εταιρεία με άλλο όνομα ο Πηλαδάκης, μπορεί να λειτουργήσει το καζίνο στην Αλεξανδρούπολη!!!
(Σ.Σ. Όταν ήδη το Καζίνο Θράκης λειτουργούσε μάλιστα στην Αλεξανδρούπολη έχοντας ήδη τακτοποιήσει τα πάντα από τον Δήμο!!! Παίρνοντας Φορολογική ενημερότητα αλλά και Ταμιακή από τον Δήμο!).
-Γιατί η παράταξη του κυρίου Πούλιου αποσιωπά το θέμα με τα οφειλόμενα των αστικών λεωφορείων (μεγαλομέτοχος εκεί ο Τσέπελης) που έχει να πληρώσει επί πολλά έτη το...τέλος διαφήμισης στον Δήμο Ξάνθης; Ενώ δικοί του σύμβουλοι (Βασιλούδης0 έστω και… τυχαία «ανακάλυψαν» το πολύκροτο θέμα;
-Εστάλησαν από τον Μπένη και τις υπηρεσίες οι επιστολές που ήτα να σταλούν στους μετόχους των Αστικών λεωφορείων και τι συνέβη στην συνέχεια;
«Μ»
(Σ.Σ Κι όσο για τις λοιπές δόσεις κι αν τις πληρώσει το ΚΑΖΙΝΟ Θράκης, ο χρόνος θα δείξει κύριε Μπένη κι εσύ δεν μπορείς να προδικάζεις αβίαστα και με αυτόν τον τρόπο… ότι δεν θα πληρώσει! Για υποψήφιος Δήμαρχος πάς κι όχι για υποψήφιος του... Μαντείου των Δελφών!)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »