Παραδίδεται λοιπόν και παραλαμβάνεται επίσημα το «μεγάλο»
έργο ενοποίησης των πλατειών, 1,5 χρόνο περίπου μετά την παράδοση του έργου
προς χρήση στους δημότες! Ερώτημα: Αν συνέβαινε το παραμικρό, σε όλο αυτό το
χρονικό διάστημα, στον ευρύτερο χώρο των πλατειών, ποιος θα αναλάμβανε την
ευθύνη; Η εργολήπτρια εταιρεία και ο εκπρόσωπός της (δηλαδή ο Δημήτρης Μπένης),
ο «αντ’ αυτού» αντιδήμαρχος (δηλαδή ο Δημήτρης Μπένης) ή ο ίδιος ο Δήμαρχος, ο
οποίος έχει ήδη «απέλθει» εδώ και μήνες και παρίσταται μόνο για το «τυπικόν»
του όλου θέματος;
(Ο Τένης Καμαρίδης
στη «ΘΡΑΚΗ»)
-Ο… Βαγγέλης
Καστρινάκης γιατί αυτός ήταν ο… υπο-Μα εργολάβος!
…………………
Ας είμαστε λοιπόν
ξεκάθαροι και ειλικρινείς. Ο σημερινός Δημήτρης Μπένης, είναι αυτός που δεν δίστασε
από "εργολάβος" της πλατείας
να εξελιχθεί εν μια νυκτί σε... αντ' αυτού αντιδήμαρχο ενώ το συγκεκριμένο έργο
εδώ και 4 χρόνια, δεν έχει ακόμη παραδοθεί στον Δήμο!!! (σ.σ. κι έχω απορία να
δω πόσοι θα ψηφίσουν την οριστική παραλαβή στο δημοτικό συμβούλιο της ερχόμενης
Τετάρτης…).
(Ο Πάνος Παπαδόπουλος στη στήλη «Ω! Τι κόσμος
μπαμπά» του «Μ»)
-Με την απορία θα
μείνεις…
…
Σεμνά &
Ταπεινά
Ταπεινά
*Ποιος θα βρεθεί πιο
κοντά στον Δήμαρχο; Στο χορό των Ποντίων αυτό επεδίωκαν τόσο ο Δημήτρης Μπένης
όσο κι ο Δημαρχόπουλος, αλλά ο Λάκης προτίμησε τον Παναγιώτη Ταρενίδη από δεξιά
και τον Γιώργο Παυλίδη από τα δεξιά…
…….
*Ο Δημήτρης Μπένης
ωστόσο έκανε το ματ… Προτίμησε να ‘ναι κοντά στην δημαρχίνα οπότε «ισοφάρισε»
κάπως την κατάσταση…
……
*Αποκλειστικό.
Μαθαίνω από πρώτο χέρι ότι ο Δημαρχόπουλος έστειλε μήνυμα στον Τσέπελη και του
είπε, «φέρε πίσω εδώ και τώρα τους Τόλη Ελευθεριάδη, και Κεβετζίδη αλλιώς
χαλάει η…συμφωνία μας»!
-Για να δούμε ο
μεγάλος θα μπορέσει να «γυρίσει» πίσω τους δικούς του; Διότι αυτός τους έστειλε
και στον Πούλιο.
……
*Με την υποψήφια
δημοτική του σύμβουλο Μαρία Παρχαρίδου πήγε στο χορό του Συλλόγου Ποντίων Ν.
Ξάνθης ο Χρίστος Πούλιος όπως μου είπαν και απλά χαμογέλασα…
-Γιατί και στις
εκλογές του 2010 ήταν υποψήφια η Μαρία, αλλά αποδείχτηκε τελικά… νεροκουβαλήτρια
των υπολοίπων.
…..
ΜΕ ΛΕΛΑΤΣΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΑΠΟ ΕΒΡΟ ΟΙ ΑΝΕΛ, ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΞΑΝΘΗΣ Ο ΣΑΚΗΣ
ΚΡΙΤΣΙΝΗΣ ή Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ
Προχωράει όπως μαθαίνω η
υποψηφιότητα του Σάκη Κριτσίνη με
τους ΑΝΕΛ κι ας τα… διέψευδε ο ίδιος όλα από την Βουλγαρία, λέγοντας ότι
παραμένει στη Νέα Δημοκρατία. Η είδηση; Την υποψηφιότητα Κριτσίνη είδε
ιδιαίτερα θετικά και την προώθησε μάλιστα στην Συντονιστική Επιτροπή ο Φίλιππας
Τσαλίδης που ήταν παρόν στον Δημόκριτο το πρωί της Κυριακής!!!
Να διευκρινίσω πάντως πως ο Σάκης
Κριτσίνης τελικά «κόπηκε» λόγω… γραμματικών γνώσεων (;) από υποψήφιος
Περιφερειάρχης, καθώς στη θέση του προωθήθηκε τελικά ο Παναγιώτης Λελάτσιος,
οικονομολόγος και πωλητής της Toyota
από τον Έβρο.
-Ωστόσο δέχτηκε και διεκδικεί από
τα κεντρικά την θέση του Υποψηφίου Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης μαζί με τον
πολιτευτή της Ν.Δ. Σταμάτη Σταματιάδη…
…………
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ Γ. ΠΑΥΛΙΔΗ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΠΑΝΙΔΗΣ ΤΩΝ ΑΝΕΛ
Από την άλλη ωστόσο και ο
υποψήφιος Περιφερειάρχης Γιώργος
Παυλίδης φαίνεται πως παίρνει ένα σημαντικό κομμάτι από τους ΑΝΕΛ Ξάνθης,
αφού κατεβάζει υποψήφιο Περιφερειακό σύμβουλο Ξάνθης τον πρώην Πρόεδρο των
ταξιτζήδων και στέλεχος των ΑΝΕΛ Ξάνθης Γιώργο
Σαμπανίδη, ενώ θεωρείται αυτονόητο ότι «το συνδυασμό του θα στηρίξει
ολόψυχα και ο πολιτευτής των ΑΝΕΛ Ξάνθης Μπάμπης Ευστρατίου.
-Με λίγα λόγια Τσαλίδης-Ούτση με Κριτσίνη και Γιώργος
Σαμπανίδης και Μπάμπης Ευστρατίου με Γιώργο Παυλίδη!
………….
Μηνυτήρια αναφορά κατέθεσαν την
Δευτέρα οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Λίτσα Αμμανατίδου, Δέσποινα Χαραλαμπίδου και
Δημήτρης Στρατούλης στον Διευθύνοντα την Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης
Αντιεισαγγελέα Εφετών κ. Ευάγγελο Μαδεμλή σχετικά με φαινόμενα κακοδιαχείρισης
στη Διοίκηση της ΕΒΖ.
Οι καταγγελίες για κακοδιαχείριση
έχουν περιέλθει σε γνώση των βουλευτών από εργαζόμενους της Ελληνικής
Βιομηχανίας Ζάχαρης (ΕΒΖ), συνδικαλιστικές οργανώσεις και πρώην μέλος της
Διοίκησης της εταιρείας, για φαινόμενα κακοδιαχείρισης σε αυτή.
……
Υποψήφιος με Γ. Παυλίδη και ο Μιχάλης
Αμοιρίδης
Αποκλειστικές και έγκυρες
πληροφορίες μου αναφέρουν ότι ο Γιώργος Παυλίδης έκλεισε τελικά (του είπε ήδη το
«ΝΑΙ») και κατεβάζει υποψήφιο Περιφερειακό Σύμβουλο με το συνδυασμό
«Περιφερειακή Αναγέννηση» τον γνωστό πολιτικό μηχανικό Μιχάλη Αμοιρίδη.
Που σημαίνει ότι… δικαιώνομαι διότι όχι μόνο το έγραψα πριν
δύο μήνες, αλλά και ποτέ μην… ποτέ! (Σ.Σ. το τελευταίο ισχύει για τον Μιχάλη…).
Αντίθετα παρά τις ισχυρές «πιέσεις» (και από Καραολάνη), δεν
θέλει να κατέβει εκ νέου υποψήφια Περιφερειακή σύμβουλος με το συνδυασμό η Φιφή
Χατζηστόϊκου, προφανώς γιατί παραμένει «καμένη» από την περασμένη φορά που ο
Σάκης της άλλαζε τα ψηφοδέλτια κι έβαζε τα… δικά του!
(Σ.Σ. Ωστόσο και στη
συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει το «ποτέ μην πεις ποτέ», αν και θα μπορούσε
κάλλιστα να κατεβάσει η Φιφή υποψήφια στη θέση της, την «κολλητή» της Βίκη
Μπαφατάκη και μάλιστα με την ευχή και του… Βατικανού!).
…


.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)