Από την Ένωση
Αποστράτων Αστυνομικών Ν. Ξάνθης και τη Συνδικαλιστική Κίνηση Αστυνομικών
Ξάνθης
Για 3η συνεχόμενη χρονιά η Ένωση Αποστράτων Αστυνομικών Ν.
Ξάνθης και η Συνδικαλιστική Κίνηση Αστυνομικών Ξάνθης και σε μια ηλιόλουστη
Ανοιξιάτικη μέρα, έδωσαν το καθιερωμένο ραντεβού, την πρώτη Κυριακή μετά της 11
Φεβρουαρίου, στον ιερό χώρο «Μπουλτίστρα», στο 6ο χιλ. της Επ. Οδού
Ξάνθης-Κομοτηνής, όπου η Ελληνική Πολιτεία πριν από πενήντα πέντε περίπου
χρόνια κατασκεύασε μνημείο ηρώων τιμώντας όλους εκείνους που με τη θυσία τους
τίμησαν την Υπηρεσία τους, τίμησαν την Ελληνική Αστυνομία.
Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ξάνθης & Περιθεωρίου κ.κ.
Παντελεήμονας τέλεσε και φέτος το τρισάγιο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών, των υπέρ
πατρίδος πεσόντων Ξανθιωτών ανδρών της Ελληνικής Χωροφυλακής, ενώ το παρόν
έδωσαν οι πολιτικές – πολιτειακές - στρατιωτικές – αστυνομικές αρχές και πλήθος
συνταξιούχων αλλά και πολιτών φίλων της Ελληνικής Αστυνομίας.
Στον σύντομο χαιρετισμό του ο πρόεδρος της Ένωσης Αποστράτων
κ. Θεοφάνης Καραμπιπέρης, ανέφερε για την ημέρα μνήμης και τον τρόπο καθιέρωσή
της από τα δύο ενεργά σωματεία της Ξάνθης αναγνωρίζοντας την θυσία των (31)
συναδέλφων μας, που έδωσαν την ζωή τους για την Υπηρεσία και το χρέος να τους
τιμούμε παντοτινά, κάνοντάς τον θεσμό για την Ξάνθη.
Η εκδήλωση αυτή ολοκληρώθηκε με τις καταθέσεις στεφάνων από
τους πρόεδρους των δύο σωματείων Αστυνομικών Θεοφάνη Καραμπιπέρη – Κων/νο
Μαλλικόπουλο, τους συγγενείς των αδικοχαμένων συναδέλφων, τον αντιπεριφερειάρχη
Ξάνθης κ. Φώτη Καραλίδη, από τους Εκπροσώπους του Στρατηγού Δ΄ΣΣ, Δήμων Ξάνθης
και Αβδήρων, Αστυν. Διεύθυνσης, Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, Λιμεναρχείου, από τον
Πρόεδρο του παραρτήματος Ξάνθης της ΕΑΑΣ κ. Γεωργιάδη Γεώργιο, από τους
προέδρους των Συνδέσμων Αποστράτων Νομών Ροδόπης και Καβάλας, κ.κ. Χρήστο
Κερζεβάνη – Ηλία Κιοσσέ αντίστοιχα, από τον Πρόεδρο της Τ.Δ. Σάμου της Διεθνούς
Ένωσης Αστυνομικών κ. Γιώργο Αβραμίδη, και την πρόεδρο του Συλλόγου Κυπρίων
Ξάνθης κα Ελένη Χατζηγεωργίου και στο τέλος όλοι οι παρευρισκόμενοι έψαλλαν τον
εθνικό ύμνο.
Στην συνέχεια όλοι μαζί μετέβησαν στο κέντρο Διασκέδασης
«ΠΟΛΙΤΕΙΑ» όπου έγινε η κοπή της βασιλόπιτας, την οποία ευλόγησε ο
Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ξάνθης & Περιθεωρίου κ.κ. Παντελεήμονας με το
τυχερό κομμάτι να είναι αυτό της Ένωσης Αποστράτων που αντιστοιχούσε σε εικόνα
της Παναγίας, ενώ στα πιτάκια που μοιράστηκαν στους παρευρισκόμενους
συναδέλφους και μη τυχερός αναδείχθηκε ο Γενικός Γραμματέας κ. Χρήστος Μπόζης
με το νόμισμα αντιστοιχούσε σε μία δωροεπιταγή από τα καταστήματα WIND Ξάνθης
και ένα γεύμα για δύο άτομα στα ΦΑΝΑΡΑΚΙΑ.
Η εκδήλωση έκλεισε την βράβευση των παιδιών των
συνταξιούχων, με τιμητικό δίπλωμα και επιταγή 100 Ευρώ, που πέτυχαν σε ΑΕΙ ή
ΤΕΙ και ήταν η Αγγελίδου Αναστασία, Γιοβαννοπούλου Φωτεινή, Καραμπιπέρης
Δημήτριος, Κουκουγιάννης Αναστάσιος, Μπαλέστραβου Ελένη, Σαρηκωνσταντή
Ευαγγελία, Σωτηριάδου Αθανασία, Τσικούδης Μάριος, Τσατλίδου Ελένη και Ψεμματάκη
Σοφία.








