*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

08 Οκτωβρίου

Κύριε Διοικητή της Εθνικής Τράπεζας, έλα και κάτσε εσύ στην....ουρά μέσα ή έξω απο το κατάστημα Ξάνθης.

08 Οκτωβρίου

ΠΑΡΑΓΙΝΑΝ ΟΙ ΟΥΡΕΣ ΜΈΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΕ Ξάνθης στον πεζόδρομο!


Έχει παραγίνει η πλέον η κατάσταση, Είτε ένας πολίτης μπει μέσα στη Εθνική Τράπεζα Ξάνθης  (σ.σ. Και δεν μιλάω μέρα που πληρώνονται οι συντάξεις...), είτε πάει έξω από το κατάστημα στον γνωστό πεζόδρομο, οι... ουρές είναι άνευ προηγουμένων.

Χαρακτηριστικά και τα σχόλια απλών συμπολιτών μας, ενώ υπάρχει πλήρης αδιαφορία από τους απλούς πολίτες.

Αναλυτικά οι αναρτήσεις συμπολιτών μας αφού το κακό ειδικά με τις ουρές στην Εθνική Τράπεζα Ξάνθης παράγινε στη κυριολεξία:

«Konstantinos Papadopoulos

Κεντρικό κατάστημα Εθνικής τράπεζας. Το ένα ΑΤΜ μονίμως με πρόβλημα ή χωρίς χρήματα και η ουρά σταθερή.

Ntina Pazilidu

Μέλος με κορυφαία συνεισφορά

Θέλουν με το ζόρι να καταργήσουν τα μετρητά και μετά μας έχουν του χεριού τους! Με ένα Black out σβήνονται κατά λάθος όλα και τρέχα γύρευε!

Ρενα Τσαββα

Αργότερα δεν θα βγάζουν καθόλου χρήματα...

Kostas Georgiou

Μέλος με κορυφαία συνεισφορά

Μας οδηγούν σαν πρόβατα όπως θέλουν αυτοί

Damianos Ntina Mihailidis

Ωραία σταθερά μπροστά

John Antoniadis

και το ατμ στα πανεπήστιμια ;

Panagiotis Vasileiadis

Υπόψη ότι 2 καταστήματα στην πόλη έκλεισαν.

Iraklis Sismanidis

Καλοπροαιρετα το λέω. Θέλουν και τα παθαίνουν,το να βλέπεις μεγάλους ανθρώπους σε ΑΤΜ λες πάει και έρχεται αλλά όταν βλέπεις νέους ανθρώπους να περιμένουν σε ουρά κάτι δεν πάει καλά. Στην σημερινή εποχή της τεχνολογίας μπορείς να πληρώσεις τα πάντα από το κινητό και με ασφάλεια. Δεη νερό κινητό εφορία τέλη ασφάλεια αυτοκινήτου αγορές κ.τ.λ και αντε αν χρειάζεσαι λίγα μετρητά μπορείς να πας και σε ώρες μη αιχμής για να βγάλεις.

Paskal Pasxalidis

Το δεξιά τρώει σφάλμα με την κάρτα σου μέσα μόλις πας να βάλεις ΡΙΝ, με αποτέλεσμα να στην ρουφάει.Να το προσέχετε.

Georgios Mikedakis

ΈΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΑ ΕΊΝΑΙ.

Alexia Pozidou

Είχα κάνει κατάθεση στον λογαριασμό μου !!!! Εκεί που ήταν να ολοκληρωθεί η συναλλαγή μου βγάζει την κάρτα κ είναι έτοιμη η οθόνη για επόμενη συναλλαγή είχα τρελαθεί μου πήρα τα χρήματα δεν έδωσε απόδειξη και στον λογαριασμό μου δεν φάνηκαν τα χρήματα που είχα καταβάλει... είχα τρελαθεί .. ευτυχώς ένας κύριος εκεί μου είπε πάρε τηλέφωνο εκεί στην κάρτα γράφει τους πήρα τηλέφωνο και μου λένε φαίνεται ότι έγινε συναλλαγή αλλά δεν ξέρουμε αν θα το δεχτεί το σύστημα.. δλδ λέω μπορεί να χάσω αυτά τα χρήματα?? 2 μέρες μέσα στο άγχος και αγωνία ευτυχώς μου τα κάνανε κατάθεση αλλά είχα γίνει έξω φρένων ήμουν πολύ αγενής μαζί τους κ λυπάμαι πολύ γιατί δεν το συνηθίζω αλλά όταν μου είπαν ότι μπορεί να μην πάρω τα χρήματα μ είχα τρελαθεί κ ήταν επείγον δανεικά για χειρουργείο

Μανδάμ ΣουΣουράδα

Alexia Pozidou Αλεξία μου, προσφάτως εμαθα απο κυρια που περιμενε σε atm οτι εκεινο στο ΚΤΕΛ που μονίμως κολλάει, τις εφαγε 100 ευρω και δε τα πηρε ποτε!

Alexia Pozidou

Μανδάμ ΣουΣουράδα εγώ ευτυχώς πήρα πίσω τα λεφτά.. κρίμα την κυρία ..πήρε τηλέφωνο στα κεντρικά τους??

Μανδάμ ΣουΣουράδα

Alexia Pozidou Δεν ξέρω. Όπως το είπε όμως, φάνηκε σα να μη λύθηκε το πρόβλημα της».

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »