*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

27 Μαρτίου

Mε...μάσκα γιόρτασε τα γενέθλιά του ο Δημήτρης Χαϊτίδης! Μην κλαίς Αναστάσιε Τσορλίδη...

27 Μαρτίου
*Με τούρτα ναι μεν αλλά με… μάσκες, γιόρτασε ο πολιτικός μηχανικός, βετεράνος αθλητής, σκηνοθέτης και ηθοποιός Δημήτρης Χαϊτίδης τα γενέθλιά του και μια φωτογραφία… χίλιες λέξεις!
«Γενέθλια στα χρόνια του κορονοϊού με ένδυμα καραντίνας!!!! Σας ευχαριστώ όλους εσάς που οι ευχές σας αψήφησαν την απαγόρευση κυκλοφορίας κι ήρθαν και με πλημμύρισαν!!!» σχολίασε ο ίδιος στο fb .
-Και του χρόνου… Χωρίς όμως… μάσκα και πλαστικά γάντια φίλε Δημήτρη!
……
*Με ένα ιστορικό τραγούδι, της Αείμνηστης Σωτηρίας Μπέλου (ο τίτλος του «Μην κλαίς»), εξέφρασε ο Αναστάσιος Τσορλίδης την λύπη και στεναχώρια του για την καραντίνα στην οποία μπήκε ο Εχίνος μετά τα κρούσματα κορωνοϊού στην περιοχή.
«Αυτό το ιστορικό τραγούδι της Σωτηρίας Μπέλλου γράφτηκε στην #Σταυρούπολη της #Ξάνθης η Σταυρούπολη βρίσκεται πάνω στα ορεινά του Νομού και δίπλα στα Πομακοχώρια
Σήμερα, δυστυχώς κάτι βαραίνει την καρδιά μου. Η σκέψη μου βρίσκεται στην γενέτειρά μου και από σήμερα το βράδυ και οι προσευχές μου...
Βάστα Ξάνθη ΜΟΥ Σ’ αγαπώ Πατρίδα ΜΟΥ
Καλό βράδυ, με αγάπη στον συνάνθρωπο και πίστη στο Θεό»
-Να είμαι ειλικρινής. Το ότι έγραψε τραγούδι στη Σταυρούπολη η Σωτηρία Μπέλλου δεν το γνώριζα… Να ‘σαι καλά Αναστάσιε που μας το πληροφόρησες…
……
*Θα πρέπει να «τρελάθηκε» εντελώς ο δημοφιλής d.j. Τόρης Παπαδήμας από το… ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ, για να βγαίνει και να παίζει μουσική πλέον στο… face book. Φαντάζομαι δηλαδή όταν θα σταματήσει το… «εμπάργκο» της απαγόρευσης και ανοίξουν τα μαγαζιά…τι πρόκειται να επακολουθήσει…
Θα ξεκινάει βράδυ και θα τελειώνει το… επόμενο μεσημέρι!
…….
*Τον τελευταίο καιρό έχει γεμίσει παλιές φωτογραφίες το fb (σ.σ. Εγώ βλέπω μόνο την Next μέρα και το έχω γράψει πολλές φορές…), σε σημείο ακόμη και η Σταυρούλα Καζάκη να βγάλει φωτογραφία πως ήταν… μαθήτρια!
-Αχτύπητη, μαγική και πανέμορφη! Αν και τώρα όπως είναι, εμένα μου αρέσει περισσότερο για να είμαι ειλικρινής..
……
*Και τώρα με τους…ιούς που κυκλοφορούν, τι κάνουμε με τις… ανεψιές; Μένουμε… σπίτι; Με πείραξε φανατικός αναγνώστης της στήλης με νόημα… και του έδωσα πιπεράτη απάντηση…!
-Και του απάντησα… Μένουμε γραφείο! Και τον έστειλα!
……
*Που να περιμένω ότι το σχόλιό μου για την πρεμιέρα του My club και τον Νίκο Πετράκο τέλη Μαΐου θα είχε τέτοια… απήχηση;
Εξηγούμαι λοιπόν για να μην παρεξηγούμαι!
Ο Νίκος Πετράκος λοιπόν –όπως και εγώ- φύση αισιόδοξος και άνθρωπος που βλέπει πάντα μπροστά… ΤΟΝΩΣΕ και με το παραπάνω μάλιστα το ηθικό όλων μας, αναγγέλλοντας την πρεμιέρα του My club στην καθιερωμένη ημερομηνία, κοντά στην γιορτή Κωνσταντίνου και Ελένης!
Οπότε εσείς απλά…. ετοιμασθείτε! Γιατί θα περάσει κι αυτό! Πάντα άλλωστε μετά τις πιο σκληρές μπόρες…. έρχονται οι ηλιόλουστες μέρες και οι λαμπερές νύχτες!
(Το αξεπέραστο μήνυμα του Νίκου Πετράκου. Τώρα...ΜΕΝΟΥΜΕ σπίτι...Μέσα στο Μάιο, ΠΑΜΕ my club...Νικήσαμε τον κορωνοϊό!)
Ο ΙΟΥΔΑΣ

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »