Η ΣΕΚΑΠ
βάζει πλώρη για το 2020 για διπλασιασμό της παραγωγής, αλλά και εξαγωγή
του ιστορικού και πλέον αναγνωρίσιμου εμπορικού σήματος σε 9 ακόμη χώρες της
Ε.Ε.
Χρονιά ορόσημο για το εργοστάσιο της ΣΕΚΑΠ αποτέλεσε το 2019 καθώς λίγο
πριν μας αποχαιρετήσει, ξεκίνησε την παραγωγή των τσιγάρων Winston, βάζοντας
πλώρη για το 2020 για διπλασιασμό της παραγωγής, αλλά και εξαγωγή του ιστορικού
και πλέον αναγνωρίσιμου εμπορικού σήματος σε 9 ακόμη χώρες της Ε.Ε.
Τα Winston πρώτο-κυκλοφόρησαν στις ΗΠΑ το 1954 και σήμερα διατίθενται
σε περισσότερες από 120 χώρες του κόσμου.
«Η παραγωγή του Winston στην Ελλάδα είναι
αποτέλεσμα της στρατηγικής απόφασης της Japan Tobacco International να
επενδύσει στην Ελλάδα και να αναβαθμίσει το εργοστάσιο της Ξάνθης σε μια
σύγχρονη και βιώσιμη μονάδα παραγωγής ευρωπαϊκών προδιαγραφών» αναφέρει
μιλώντας στη Voria.gr η διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της
JTI, Πέγκυ Δόριζα υπογραμμίζοντας πως η απόφαση αυτή έχει πέραν της επενδυτικής
σημασίας και συμβολική αξία, καθώς καταδεικνύει πως η JTI αναγνωρίζει πως η
Ελλάδα βαδίζει σε αναπτυξιακό δρόμο.
Η διεθνής εταιρεία καπνικών
προϊόντων Japan Tobacco International, η οποία διαχειρίζεται τις γνωστές μάρκες
Winston, Camel, Silk Cut, τον καπνό Old Holborn και το ηλεκτρονικό τσιγάρο
Logic Compact και εξαγόρασε τη ΣΕΚΑΠ το 2018, έχει επενδύσει μέχρι σήμερα 10
εκατ. δολάρια για την αναβάθμιση των κτιριακών εγκαταστάσεων και του
μηχανολογικού εξοπλισμού της ακριτικής καπνοβιομηχανίας. Αξίζει να σημειωθεί
πως η JΤΙ στηρίζει τα ελληνικά καπνά απορροφώντας περίπου το 1/5 της τοπικής
παραγωγής την οποία χαρακτηρίζει ως ποιοτική και ιδιαιτέρως αρωματική. Σήμερα στη ΣΕΚΑΠ εργάζονται
περίπου 160 άτομα. «Ήρθαμε στην Ξάνθη όταν άλλοι έφευγαν» λέει χαρακτηριστικά η
κα. Δόριζα επισημαίνοντας πως «μέλημα της εταιρείας συνιστά η διασφάλιση
των θέσεων εργασίας, η βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένων και η συμβολή
στην κοινότητα της Ξάνθης, ως ενεργό και υπεύθυνο μέλος της κοινωνίας».
Η Japan Tobacco International στηρίζει τον
αντικαπνιστικό νόμο
Δεν είναι τυχαίο πως έχοντας στο
«ιαπωνικό» της DNA συνυφασμένη την έννοια του σεβασμού προς τον συνάνθρωπο, η
JTI ανέλαβε μία σημαντική πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης με στόχο την καλλιέργεια
και την εμπέδωση των εννοιών του σεβασμού και του πολιτισμού στην κοινωνία, που
εν προκειμένω επικεντρώνεται στην τήρηση της νομοθεσίας για το κάπνισμα.
Η εκστρατεία της εταιρείας, με κεντρικό σύνθημα: «Ο Σεβασμός είναι
Πολιτισμός», ξεκίνησε μάλιστα από τη ΔΕΘ και τη Θεσσαλονίκη.
«Η JTI σε όποια χώρα κι αν δραστηριοποιείται,
τηρεί απαρέγκλιτα τους νόμους και υποστηρίζει τους θεσμικούς φορείς στην
εφαρμογή τους. Για εμάς η υγιής επιχειρηματικότητα σχετίζεται τόσο με το
ευρύτερο επιχειρηματικό και κοινωνικό περιβάλλον, όσο και με την εταιρική
κοινωνική μας υπευθυνότητα. Συνδέεται με την ίδια την εικόνα και την ταυτότητα
της εταιρείας μας στην παγκόσμια αγορά. Πιστεύουμε πως από την αλλαγή της
κοινωνίας και την ανάπτυξη της έννοιας του σεβασμού κερδίζουμε μακροπρόθεσμα
όλοι μας» επισημαίνει η κ. Δόριζα.
Σημειώνεται πως η JTI έδωσε το
δυναμικό της κοινωνικό «παρών» τα Χριστούγεννα, στη Θεσσαλονίκη συνεργαζόμενη
με τον δήμο Θεσσαλονίκης και τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «Μπορούμε»
συγκεντρώνοντας ποσότητες τροφίμων, τις οποίες διπλασίασε και διέθεσε σε
ευπαθείς ομάδες.
Δεμένη στο άρμα του πολιτισμού
Η JTI στέκεται αρωγός φορέων που σχετίζονται με την εθνική
πολιτιστική κληρονομιά. Είναι ενδεικτικό πως ανέλαβε το έργο της πλήρους
ανάπλασης του κήπου στο αίθριο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών και
την ευθύνη της συντήρησης και ανανέωσης των φυτολογικών συλλογών του ανά εποχή,
μια δέσμευση την οποία ανανέωσε μέχρι και το 2022.
Παράλληλα, υποστήριξε οικονομικά το έργο της Ψηφιοποίησης
και Τεκμηρίωσης του Ιστορικού Αρχείου Πρωτοκόλλου (1837-1953) του Εθνικού και
Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και την ανάδειξή του μέσω της ψηφιακής
πλατφόρμας Pergamos του Πανεπιστημίου, η οποία είναι προσβάσιμη τόσο από την
παγκόσμια ακαδημαϊκή κοινότητα, όσο και το ευρύ κοινό.
Σαράντα χρόνια παρούσα στα ελληνικά
επιχειρηματικά δρώμενα
H Japan Tobacco International είναι μέλος του Ομίλου
Εταιρειών Japan Tobacco Inc, ο οποίος ανήκει κατά 1/3 στο ιαπωνικό
δημόσιο. Αποτελεί κορυφαία διεθνή εταιρεία προϊόντων καπνού και
ατμίσματος με επιχειρηματική δραστηριότητα σε περισσότερες από 130 χώρες ανά
τον κόσμο και περισσότερους από 45.000 εργαζόμενους.
Η JTΙ έχει αδιάλειπτη παρουσία στην ελληνική αγορά εδώ και
40 χρόνια, στηρίζοντας την εθνική οικονομία και δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στην
ελληνική αγορά και την τοπική κοινωνία.
Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία προϊόντων καπνού στην
Ελλάδα συνεισφέροντας ετησίως το 2% των συνολικών φορολογικών εσόδων της
χώρας. Η JTI απορροφά περίπου το 1/5 της ελληνικής παραγωγής καπνού για τα
προϊόντα της ανά τον κόσμο, στηρίζοντας την τοπική οικονομία και τον καπνικό
κλάδο ο οποίος παρέχει πόρους σε περισσότερες από 50.000 οικογένειες. Η Ελλάδα
αποτελεί για τη JΤΙ την έδρα της εταιρείας με ευθύνη επίσης των αγορών της
Κύπρου και της Μάλτας. Απασχολεί συνολικά 300 εργαζόμενους και το 2019
αναγνωρίστηκε για 7η συνεχή χρονιά ως «Κορυφαίος Εργοδότης».