Μια σημαντική
πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης αναλαμβάνει η JTΙ με στόχο την καλλιέργεια και την
εμπέδωση των εννοιών του Σεβασμού και του Πολιτισμού στην κοινωνία, που εν
προκειμένω επικεντρώνεται στην τήρηση της νομοθεσίας για το κάπνισμα.
Η εκστρατεία της εταιρείας, με κεντρικό σύνθημα: «Ο Σεβασμός
είναι Πολιτισμός», ξεκίνησε από τη ΔΕΘ
και τη Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια θα αναπτυχθεί σε ολόκληρη τη χώρα.
Ο Όμιλος Εταιρειών Japan Tobacco, μέτοχος του οποίου είναι
και το Ιαπωνικό δημόσιο, είναι ένας σημαντικός παράγοντας της παγκόσμιας αγοράς
καπνού. Η πρόσφατη εξαγορά της ΣΕΚΑΠ, συνιστά μια απόδειξη της δέσμευσης της
εταιρείας για επένδυση στην Ελλάδα:
Πιο συγκεκριμένα, το εργοστάσιο της Ξάνθης αναβαθμίζεται
συνεχώς και μετατρέπεται σταδιακά σε μια σύγχρονη μονάδα στην οποία ήδη
παράγονται προϊόντα που εξάγονται σε Ευρωπαϊκές χώρες.
Η JTI Hellas είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία καπνού στην
Ελλάδα με 27% μερίδιο αγοράς και γνωστά σήματα όπως Camel, Winston, Old Holborn
και το ηλεκτρονικό τσιγάρο Logic. Η JTI συνεισφέρει ετησίως το 2% των συνολικών
φορολογικών εσόδων στα δημόσια ταμεία της χώρας και συμβάλλει σε ολόκληρο τον
καπνικό κλάδο, ο οποίος παρέχει πόρους σε περισσότερες από 50.000 οικογένειες,
ενώ υποστηρίζει σε υψηλό βαθμό και την τοπική οικονομία, αγοράζοντας το 20% της
συνολικής εγχώριας παραγωγής καπνού.
Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της νέας καμπάνιας της JTI
ο νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας στην Ελλάδα, κ. Victor
Crespo, δήλωσε:
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που η ανάληψη των νέων καθηκόντων μου στην
JTI Ελλάδας συμπίπτει χρονικά με την έναρξη της εκστρατείας μας για την
ευαισθητοποίηση στην τήρηση της νομοθεσίας. Σε όλες τις χώρες όπου
δραστηριοποιείται παγκοσμίως η JTI, παραμένει σταθερά προσανατολισμένη στην
τήρηση των νόμων και στις δράσεις για λειτουργικές και υπεύθυνες κοινωνίες».