*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

18 Σεπτεμβρίου

Τσέπελης σε υπάλληλο της ΔΕΥΑΞ: Θα με αποκαλείς κύριε Δήμαρχε και θα μου μιλάς στον πληθυντικό! Τώρα είμαι δήμαρχος…

18 Σεπτεμβρίου
Ένα απίστευτο περιστατικό μου διηγήθηκαν χθες εργαζόμενοι της ΔΕΥΑΞ με πρωταγωνιστή τον νέο  Δήμαρχο Ξάνθης Εμμανουήλ Τσέπελη που μέχρι τις εκλογές χαρακτήριζε όλους τους…υπαλλήλους…"συνεργάτες" και του ζητούσε να τον αποκαλούνε Μανώλη.
Σύμφωνα με αυτά που μας διηγήθηκαν –ήδη το περιστατικό κάνει το γύρω της ΔΕΥΑΞ-ο Τσέπελης πήρε στην υπηρεσία και ζήτησε συγκεκριμένο υπάλληλο που απουσίαζε εκείνη την ώρα.  Ωστόσο όταν στη συνέχεια τον πήρε ο υπάλληλος στο τηλέφωνο και του είπε «τι θέλεις Μανώλη…» γιατί είχαν επί χρόνια συνεργασία στη ΔΕΥΑΞ την περίοδο που ήταν Πρόεδρος, άκουσε ξαφνικά την «αυστηρή» παρατήρησή του –κάποιοι μιλάνε και για ολίγα «γαλλικά»…- "θα με αποκαλείς από δω και πέρα κύριε Δήμαρχε και θα μου μιλάς στον πληθυντικό»…
Η ιστορία όμως είχε και συνέχεια. Όταν ο υπάλληλος ξαναμίλησε με τον Δήμαρχο και του είπε γι’ αυτό που ζητούσε, να απευθυνθεί σε συγκεκριμένη υπάλληλο (ταμίας αν δεν κάνουμε λάθος…), πήρε την νέα αυστηρή απάντηση του Τσέπελη."Εγώ είμαι ο Δήμαρχος και δεν μιλάω με… εργάτες. Μιλάω μόνο με τους προϊσταμένους»! (σ.σ. Πρόκειται πάντως για υπάλληλο στο ταμείο κι όχι...εργάτρια)
Φυσικά το σούσουρο όχι μόνο στη ΔΕΥΑΞ αλλά και στο  Δήμο είναι άνευ προηγουμένου…
-Κι ακόμη, ούτε μήνα δεν συμπλήρωσαν στο Δήμο!
(σ.σ. Κύριε Καμπερόπουλε και κύριε Δημήτρη Γαλανόπουλε....θα πάρετε θέση στις συμπεριφορές αυτές απέναντι στους συναδέλφους σας;)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »