*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

01 Ιουλίου

Δεν είναι όλα… μαύρα! Να μη παραιτηθεί ο Μπάμπης για να τον βλέπουμε και να...διδασκόμαστε απο τα λάθη μας!

01 Ιουλίου
*Ποτέ μα ποτέ των ποτών, δεν δέχτηκε στην ιστορία της πόλης Δήμαρχος τέτοια κατακραυγή όσο ο σημερινός…! Κοντεύει να ξεπεράσει ακόμη και τον Λάκη Στυλιανίδη
-Ο οποίος όσα χρόνια κι αν περάσουν βέβαια, θα μείνει στην ιστορία της πόλης ως ο Δήμαρχος του Τσέπελη, του Θεολόγου, των «βαριδίων» και της πλατείας Τέρας…! Κάτι δηλαδή αφήνει…
-Ενώ τον Δημαρχόπουλο θα τον θυμόμαστε όλοι σαν τον Δήμαρχο της… συνδημότισσας! Και του εαυτού του…
……
*Όταν βλέπεις για παράδειγμα ακόμη και τον Ζήση Κατσαρίκα –φίλο του Αλέξανδρου Κοντού- να σηκώνει τη… γκλίτσα και να ξεσπάει έτσι, κραυγάζοντας με νόημα:
«Ε μα πια!!
Ένα εκατομμύριο; Για 40 σκυλιά! Εκατό σαράντα χιλιάδες για το ραδιόφωνο να ακούμε την φωνή μας
-Δεν μπορεί να μείνει κανείς σιωπηλός!
Και δεν μπορεί φυσικά ο Δήμαρχος Μπάμπης να νομίζει ότι εσαεί θα είναι στο απυρόβλητο ο ίδιος για να την «πληρώνουν» οι ευεργέτες του…!
-«Κυνηγώντας» μάλιστα ακόμη και ανθρώπους που δεν του φταίνε σε τίποτα και γεμίζοντας ψέματα ακόμη και στον πρώην Υπουργό!
……
*Κάποια «παπαγαλάκια» βέβαια θα μου την «πουν» πάλι, τα γνωστά… Ότι δηλαδή δικός μου «φίλος» ήταν ο Δημαρχόπουλος και τα γνωστά, αλλά αυτό είναι απολύτως ψευδές.
-Ποτέ ο συγκεκριμένος άνθρωπος δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι φίλος μου.
…..
*Εγώ το Δημαρχόπουλο τον γνώρισα από τον Π. Ταρενίδη τις εποχές που πηγαίναμε για κανένα καφέ ή ποτό στο Μαριπόσα, από τον οποίο τον γνώρισε και ο Αλέξανδρος Κοντός και απλά την περίοδο που ήταν… «ξέμπαργκος», -διότι… αναπληρωματικός εκλέχθηκε ως Νομαρχιακός σύμβουλος- είπα στον Λάκη Στυλιανίδη να τον βάλει στο συνδυασμό του όπως και έγινε!
-«Άτιμη» ώρα δηλαδή….για να μην πω…ΚΑΚΗ μου ώρα!
……
*Φίλος μου λοιπόν ο Μπάμπης δεν υπήρξε ποτέ αλλά και δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να γίνει φίλος με κάποιον ο συγκεκριμένος κύριος, αφού το μόνο που τον ενδιαφέρει και για το μόνο που νοιάζεται, είναι ο εαυτός του…! Μου τάλεγε άλλωστε και ο Δημήτρης κάποτε…και κόντεψα να τον παρεξηγήσω!
……
*Που διαφωνώ ωστόσο με τους επικριτές του Δημαρχόπουλου που αυξάνονται και πληθαίνουν επικίνδυνα και στο τέλος θα ‘χουμε και διαδηλώσεις για την ανυπαρξία του και για την ζημία που προκαλεί στη πόλη με τα ψέματα και την έπαρσή του…
Στο ότι του ζητούν άπαντες να… «παραιτηθεί»!
-Αντί να επιδιώκουν να παραμείνει Δήμαρχος Ξάνθης –όσο θα τον «παίρνει» βέβαια γιατί έπονται και σοβαρές δίκες σε βάρος του- για να διδασκόμαστε από τα λάθη μας!
……
*Επίσης σήμερα στέλνω για τελευταία φορά ένα τέτοιο μήνυμα.
-Αν Δημαρχόπουλε ξαναπιάσεις στο στόμα σου το όνομά μου χωρίς να το έχεις πλένει τα στόμα σου τουλάχιστον τετράκις, δεν φαντάζεσαι τι μπορεί να συμβεί…
-Διότι και η αχαριστία ακόμη έχει τα όριά της…
….
*Και μαζί σου βεβαίως θα προειδοποιήσω και κάποιους δημοτικούς υπαλλήλους που ανήκουν στους «κολλητούς» σου και γι΄ αυτό φυσικά και τους έχεις ευνοήσει τόσο, μπερδεύοντας τους ρόλους τους!!! Αυτά για σήμερα…
-Διότι εμένα δεν με λένε Φανουράκη και αυτά που σου λέω, μπορώ να στα πω και face to face!
Εγώ άλλωστε όπως ξέρεις πολύ καλά, τους απέναντι τους κοιτάζω πάντα μέσα στα μάτια…

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »