*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

13 Νοεμβρίου

Η πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” της Google στις 14/11 στην Ξάνθη και στις 16/11 στη Δράμα

13 Νοεμβρίου
Η ομάδα ειδικών συμβούλων της Google (Online Advisors) συνεχίζουν το ταξίδι τους στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη για να εκπαιδεύσουν δωρεάν επαγγελματίες του τουρισμού με στόχο να εκπαιδευτούν σε πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ
10 Νοεμβρίου 2016- Με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων περισσότερων τουριστικών επιχειρήσεων το 2016, η Google ταξίδεψε στην Κομοτηνή, την Αλεξανδρούπολη, την Καβάλα και τη Θάσο στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online.
Η πρωτοβουλία, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και την υποστήριξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ανακοινώνει σήμερα δύο νέα σεμινάρια στη Ξάνθη και τη Δράμα
Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν από μία ομάδα νεαρών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, τους Online Advisors, προκειμένου να εξηγήσουν στους επαγγελματίες του τουρισμού τα οφέλη του διαδικτύου και να τους εκπαιδεύσουν στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μέσω ομαδικών σεμιναρίων ή εξατομικευμένων συναντήσεων.
Τα ομαδικά σεμινάρια στη Ξάνθη και τη Δράμα θα πραγματοποιηθούν δωρεάν με την υποστήριξη της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στις εξής περιοχές:
1.Στη Ξάνθη, τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου, 6μ.μ.-8μ.μ, στην Αίθουσα Συσκέψεων Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης, Διοικητήριο
2.Στη Δράμα, την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου, 7μ.μ.-9μ.μ, στην Αίθουσα Κ. Καραμανλής Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, Διοικητήριο
Δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για όλους
Με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση της πρωτοβουλίας, η Google δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι χρήστες μπορούν επιπλέον να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας GGTO και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau).

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »