*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

13 Ιουνίου

Ο ΙΟΥΔΑΣ ΦΙΛΟΥΣΕ ΥΠΕΡΟΧΑ

13 Ιουνίου


*Αυτό κι αν είναι αποκλειστικότητα. Πληροφορίες μου λοιπόν αναφέρουν ότι παντρεύεται με πολιτικό γάμο ο Στάθης Καραμπαλιάς την αγαπημένη του Κατερίνα Παπαδοπούλου...
Ο γάμος θα γίνει στο δημαρχείο Ηλιούπολης Αττικής και φυσικά άπειρες είναι ευχές μου.
.....
*Φυσικά μετά τον φίλο μου τον Στάθη που παντρεύεται, πώς να μην ευχηθώ το βίον ανθόσπαρτο και για τον Γιάννη Καραμπελιά; Αν και ως μικρότερος, μπορεί να περιμένει ακόμη...
.......

*Ερώτημα κρίσεως: Ο φίλος μου Τάσος Χαλκιάς μήπως είναι ο νέος επιχειρηματίας του ΕΜΠΑΡΓΚΟ; Διότι άνοιξε αυτές τις μέρες κι όλο εκεί τον βλέπω με Καβαλιώτη επιχειρηματία και φίλο του...
Καλές δουλειές πάντως...! Ειδικά τώρα που είναι και ανταγωνιστής με τον Ανδρέα Ιντζέ και τον Ντορόζ, χρειάζεται τέτοιες ευχές από φίλους...
....

*170 Ευρώ το μπουκάλι και είσοδο 20 ευρώ έβαλε ο Παναγιώτης Σαρχόσης για την σημερινή μεγάλη συναυλία του Νίκου Οικονομόπουλου στο Romeo live
Τι να κάνουμε....
-»Πουλάει» ο άνθρωπος, οπότε λογικό είναι να ανεβαίνει και το μπουκάλι...
.....

*Καφέ με τον φίλο και θαυμαστή του Μπουράκ, έπινε την Πέμπτη το μεσημέρι στο Station Coffee & Chocolate, ο γνωστός DJ Τόρης Παπαδήμας.
Ο Μπουράκ μάλιστα «ανέβασε» την συγκεκριμένη φωτογραφία στο Facebook, με… αποθεωτικά σχόλια για τον φίλο του!
……

*Ο οποίος Τόρης Παπαδήμας, σήμερα θα παίξει Ελληνική μουσική στο club Revolution, στον Νέο Ζυγό Ξάνθης και αναμένεται να ξεσηκώσει τον κόσμο με όλες τις χορευτικές και «καψούρικες» Λαϊκές επιτυχίες!
……

*Συχνά – πυκνά, βλέπω τον γνωστό παπαράτσι και φωτορεπόρτερ, Κυριάκο Κεσίσογλου, να απολαμβάνει τον καφέ και το ποτό του στο cafe bar BRANZ, στο Εμπορικό Κέντρο «COSMOS».
Εκεί τον πέτυχα πρόσφατα με τον αστέρι την Ντίνα!
……

*Όλοι οι δρόμοι σήμερα οδηγούν στο MY CLUB» όπου θα πραγματοποιήσουν μια  μοναδική εμφάνιση οι «Bang La Decks» με άκρως καλοκαιρινή διάθεση για να μας ξεσηκώσουν με τις γνωστές τους επιτυχίες!
Να μη λείψει κανείς!
Κλείστε ρεζερβέ στα τηλέφωνα: 25410 73536 & 693 6688 226.
Οι πόρτες ανοίγουν στις 00.00.
……

*Στο οποίο MY CLUB, όπως σας έχω ενημερώσει, το άλλο Σάββατο 20 Ιουνίου θα εμφανιστεί Live ο Μιχάλης Σταβέντο, αλλά πολλοί αναγνώστες της στήλης μου με ρωτάνε καθημερινά πότε επιτέλους θα έρθει ο Δημήτρης Σταρόβας, όπως είχα αποκαλύψει πριν περίπου ένα μήνα!

-Ακόμη δεν έγινε γνωστό πότε θα έρθει, αλλά μόλις μάθω θα σας ενημερώσω από τη στήλη μου!
-Κι εγώ περιμένω πως και πώς να απολαύσω τον Σταρόβα με την κιθάρα του σε μεγάλα κέφια!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »