*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

22 Απριλίου

Θέλει ο Σιδηρόπουλος να κρυφτεί αλλά η χαρά δεν την αφήνει»Η αυτού μετριότης της Θρακικής δημοσιογραφίας, που αναφέρει ως καθηγητές του ένα δυο ξένους που έτυχε να παρακολουθήσει ως εισηγητές σε ολιγόωρα επιδοτούμενα σεμινάρια από την Ευρωπαϊκή Ένωση...

22 Απριλίου


Άρθρο του ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ:Υπάρχουν τελικά κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια!


Θέλει ο Σιδηρόπουλος να κρυφτεί αλλά η χαρά δεν την αφήνει». Η αυτού μετριότης της Θρακικής δημοσιογραφίας, που αναφέρει ως καθηγητές του ένα δυο ξένους που έτυχε να παρακολουθήσει ως εισηγητές σε ολιγόωρα επιδοτούμενα σεμινάρια από την Ευρωπαϊκή Ένωση, απέσυρε, για την περίπτωση Σαμπιχά, από το τρομερό ιδεολογικό του οπλοστάσιο τον επαγγελματία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και αντιπρόεδρο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δικαιωμάτων του Ανθρώπου αναπληρωτή καθηγητή του Παντείου Πανεπιστημίου Δημήτρη Χριστόπουλο. Φαντασιώνεται ο άνθρωπος με βαρυγδουπους τίτλους και ειδικά με άτομα που χρόναι τώρα πατάνε γερά στις αμετακίνμητες δομές της εξουσίας πασπαλισμένες μάλιστα για την περίπτωση με άχνη ψευτοαριστερή.
Στην ιδεολογική παράκρουση που χαρακτηρίζει το κείμενο του κατά τα άλλα δεδηλωμένου δήθεν υπερασπιστή της μετριοπάθειας και της διαλλακτικότητας, ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι ρατσιστικές τοποθετήσεις και η επίδειξη αλαζονείας από κάποιον που θεωρεί αποκλειστικό του δικαίωμα να στοχοποιεί και να στιγματίζει όσους δεν είναι αρεστοί με τις πολιτικές του προτιμήσεις. Δεν μας εκπλήσσει το ύφος του άλλοτε προνομιακού συνομιλητή του Σημίτη (όπως τον κατηγόρησε η αριστερή πτέρυγα του ΣΥΡΙΖΑ που δεν τον ήθελε στο Ευρωψηφοδέλτιο, αλλά ο Σιδηρόπουλος ή το αποκρύπτει επιμελώς ή δεν θέλει να το ξέρει), συνεργάτη στην προηγούμενη προεκλογική εκστρατεία του Καμίνη για το Δήμο Αθηνών. Δικαίωμά του κ. Χριστόπουλου να εκδηλώνει τις διαφορετικές κατά καιρούς προτιμήσεις τους στους ισχυρούς του συστήματος και να αποκομίζει τα προνόμια – μέσω προγραμμάτων για τα ανθρώπινα δικαιώματα (“Πρόγραμμα ΕΥΝΟΜΙΑ”, «Διαπολιτισμική επιμόρφωση του προσωπικού της τοπικής αυτοδιοίκησης και της Δημοτικής Αστυνομίας που συναλλάσσονται με υπηκόους τρίτων χωρών νομίμως διαμενόντων στην Ελλάδα»).  – που αποφέρει η στήριξη των εκλεκτών του συστήματος. Δεν μπορούμε όμως να δεχθούμε την άθλια προπαγάνδα που εκδηλώνεται με ψεύδη και χαρακτηρισμούς από το δίδυμο Χριστόπουλου / Σιδηρόπουλου όταν κατατάσσουν με ευκολία άτομα στο χώρο των εξυπηρετούμενων συμφερόντων. Θα έπρεπε να ξέρει ο Αγγλομαθής και τελευταία ισπανομαθής λόγω Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές, όπως ο ίδιος δηλώνει, Σιδηρόπουλος πως Don't measure other people's corn by your own bushel, δεν κρίνουμε δηλαδή εξ ίδιων τα αλλότρια.
Γνωρίζουν λοιπόν οι παροικούντες στην Ιερουσαλήμ – στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ- πως στη σχετική ψηφοφορία η Σαμπιχα συγκέντρωσε περισσότερους ψήφους (150 Ναι, 2 όχι των μειονοτικών, και 7 λευκών) από προβεβλημένα στελέχη και αν αποφασίσθηκε τελικά να μην συμπεριληφθεί στο ψηφοδέλτιο αυτό γίνεται με παρέμβαση κύκλων του Τουρκικού Προξενείου. Εκτός κι αν αυτό εννοεί ο κ. Χριστόπουλος όταν γράφει: «υποψηφιότητας που ευτυχώς ανακλήθηκε και δηλώνω δημοσίως ότι δούλεψα για αυτό». Μπορεί στην μειονοτική αποσκευή του κ. Χριστόπουλου να είναι όλοι οι μειονοτικοί «ενιαίο συμπαγές τούρκικο πράμα» αλλά εδώ έχουμε μάθει τα αυτονόητα του σεβασμού της ταυτότητας και των στοιχειωδών δικαιωμάτων και δεν τους τσουβαλιάζουμε όλους, όπως η δημοκρατική ευαισθησία επιβάλλει, μέσα στην ταξιδιωτική βαλίτσα που περιφέρεται από τον ένα χώρο στον άλλο. Μήπως στους ακροδεξιούς που στηρίζουν , όπως ισχυρίζεται ο Σιδηρόπουλος,  τη Σαμπιχά συμπεριλαμβάνει και το ΠΑΚΕΘΡΑ;   
-Σιδηρόπουλε, ψηλά τη χτίζεις τη φωλιά και θα λυγίσει ο κλώνος και θα σου φύγει το πουλί και θα σου μείνει ο πόνος.
Στη χώρα της φαιδράς δημοσιογραφικής πορτοκαλέας μια βαλίτσα (αποσκευή) είναι η ιδεολογία που την περιφέρει κανείς όπου το συμφέρον ορίζει. Αν για κάποιους ντόπιους η επιβίωση με εργολαβική προώθηση των Πασοκογενών σχημάτων σε Δήμο και Περιφέρεια και η εξυπηρέτηση των συμφερόντων του Προξενείου είναι ίσως το κίνητρο, για άλλους ξέρουμε πλέον πως η εξέλιξη στο πανεπιστημιακό τμήμα που εργάζεται ο κ. Χριστόπουλος απαιτεί συμμόρφωση με τις επιταγές του νεοταξικού, δήθεν διεθνιστικού, δόγματος.   Αυτό το έχουν  γευθεί με ένταση οι φοιτητές στο όνομα της ακαδημαϊκής ελευθερίας που εκχυδαΐζει την πίστη και τις ιδέες των άλλων, ποτέ τις δικές του και των περιστασιακών φίλων του.
Δείτε λοιπόν τα παρακάτω περιστατικά από την ακαδημαϊκή δράση του κ. Χριστόπουλου, ογκόλιθου της Πολιτικής Επιστήμης.
Από τον επίκουρο τότε καθηγητή Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου Δημήτρη Χριστόπουλο, δόθηκε ως εξεταστέο θέμα στους φοιτητές του Παντείου «ο Ιησούς σε ερωτική περίπτυξη με λαϊκή τραγουδίστρια». Το θέμα δόθηκε στους φοιτητές το Φεβρουάριο του 2010 από τον γνωστό για τις αιρετικές του απόψεις καθηγητή, στο πλαίσιο του μαθήματος «Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία». Η πλειονότητα των φοιτητών αιφνιδιάστηκε από το θέμα, αλλά έπρεπε να συμμορφωθεί με τις υποδείξεις και τις φαντασιώσεις ίσως του καθηγητή. Το γραπτό θέμα που δόθηκε στους φοιτητές για γραπτές εξετάσεις στο μάθημα «Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία» ανέφερε τα εξής:
«1ο ΘΕΜΑ: Ενα έργο του εικαστικού καλλιτέχνη φίλου σας John Φιστίκη αποκαθηλώνεται από την έκθεση σε μια μικρή ελληνική πόλη διότι ο δήμαρχος της πόλης αυτής θεωρεί ότι το έργο αυτό “θίγει τα ιερά και τα όσια του λαού του”. Ο πίνακας αυτός αναπαριστά τον Ιησού σε στιγμή σεξουαλικής συνεύρεσης και ηδονής με μια λαϊκή τραγουδίστρια ντυμένη καλόγρια.
Ο φίλος σας, ανερχόμενος ζωγράφος -πλην όμως ακόμη πτωχός και άρα μη δυνάμενος να προσλάβει κάποιο γνωστό ποινικολόγο- έμαθε ότι φέτος παρακολουθήσατε στο Πάντειο το μάθημα “Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία” και ζητά να πάτε στη δίκη του ως μάρτυρας υπεράσπισης. Ο John διώκεται, ανάμεσα στα άλλα, για παραβίαση του άρθρου 198 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο προβλέπει… πως με φυλάκιση μέχρι δύο ετών τιμωρείται όποιος δημόσια και κακόβουλα βρίζει με οποιονδήποτε τρόπο τον Θεό, και του επόμενου άρθρου 199 που προβλέπει πως “όποιος δημόσια και κακόβουλα καθυβρίζει με οποιονδήποτε τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή άλλη θρησκεία ανεκτή στην Ελλάδα τιμωρείται με φυλάκιση δύο ετών”. Ο John, όπως κάθε άνθρωπος, φοβάται να περάσει δύο χρόνια φυλακή.
Α.Αποφασίζετε ότι θα πάτε και ετοιμάζετε, την προηγούμενη της δικάσιμου, αυτά που πρόκειται να πείτε περιορίζοντάς τα στις 700-800 λέξεις το μέγιστο, καθώς ξέρετε ότι δεν θα σας δοθεί παραπάνω χρόνος.
Β.Αποφασίζετε ότι δεν θα πάτε επειδή δεν συμφωνείτε να υπερασπίσετε τον φίλο σας και του εξηγείται τους λόγους πάλι σε 700-800 λέξεις το μέγιστο. Να αναπτύξετε ή το Α ή το Β».
Αλλά και στο τρίτο θέμα, την ίδια μέρα, γινόταν αναφορά σ’ ένα κόμικς που είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων αφού παρουσίαζε τον Ιησού Χριστό και ως χρήστη ναρκωτικών. Ο καθηγητής Δημήτρης Χριστόπουλος έθετε τους κάτωθι προβληματισμούς προς τους φοιτητές:
«3ο ΘΕΜΑ: Το βιβλίο “Η ζωή του Ιησού” του Αυστριακού Χάντερερ.
Α.Κατάσχεται σύμφωνα με απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών, διότι παρουσιάζει τον Χριστό να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών.
Β.Στη συνέχεια το Εφετείο αθωώνει τον συγγραφέα και τον εκδότη του βιβλίου επαναφέροντάς το στην κυκλοφορία.
Γ. Μετά την αθωωτική απόφαση ο εκδότης, για να διαφημίσει το έργο του, στήνει γιγαντοαφίσες έξω από τη Μητρόπολη Αθηνών, στις οποίες παρουσιάζεται ο Ιησούς στις επίμαχες σκηνές.
Σχολιάστε τα Α, Β και Γ».
From: ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
[mailto:papanastasioual@yahoo.gr]
Sent: Tuesday, April 22, 2014 10:55 AM

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »