*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

31 Δεκεμβρίου

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ

31 Δεκεμβρίου
*Ποτέ δεν έχω κρύψει τη θέση μου, ποτέ δεν ήμουν «δίγλωσσος», ποτέ δεν έπαιξα σε διπλά και τριπλά ταμπλό...
Και κυρίως!
-Ποτέ στη ζωή μου, δεν έστειλα επιστολές σε υποψήφιους βουλευτές ή Δημάρχους κάνοντας οικονομικές προτάσεις, πόσο «πουλάω» τα πρωτοσέλιδα ή την... υποστήριξή μου!!!
-Δηλαδή την ΨΥΧΗ τη δική μου ή της εφημερίδας!!!
......
*Αυτές οι «επαγγελματικές» πρακτικές με ΑΗΔΙΑΖΑΝ και αυτό με ξεχωρίζει άλλωστε και από τους υπόλοιπους του εκδοτικού ενταύθα «συναφιού»...
-Και τα μηνύματα ακόμη που μούρχονται στο blog του «Μαχητή»!
-Πρώτα διαβάζω (αυτούσια και χωρίς περικοπές) αυτά που «υβρίζουν και χλευάζουν» εμένα και μετά (και με λογοκρισία τι περισσότερες φορές...), αυτά που κάτι θα γράψουν για τους άλλους...
-Δήμαρχο, βουλευτές, Νομάρχη κλπ.
-Όσοι με παρακολουθούν, ξέρουν ότι δεν ψεύδομαι και δεν υποκρίνομαι...
-Και το να «προσφέρεις»... εκτόνωση και λόγω ύπαρξης σ’ αυτούς που αποδεδειγμένα σε μισούν και σε φθονούν... αποτελεί μεγαλείο ζωής άλλωστε.
......
*Το σίγουρο λοιπόν είναι ένα...
-Μολονότι ο Λάκης Στυλιανίδης μετά τον «μέντορά» μου Αείμνηστο Κώστα Μπένη είναι ο πολιτικός που «αγάπησα» και σέβομαι όσο κανέναν άλλον....!
-«Αφανή συνέταιρο», τουτέστιν Τσέπελη, εγώ δεν στηρίζω στις επόμενες εκλογές.
-Αυτός είναι ο πρώτος λόγος...
......
*Όπως και δεν μπορώ να «βλέπω» και τη πόλη που γεννήθηκα και είναι η ΨΥΧΗ ΜΟΥ να «υποφέρει» στις ουρές, στην ταλαιπωρία, στα φανάρια που την έστειλαν 50 χρόνια πίσω.... με έμβλημα τις «καμάρες» ΕΚΤΡΩΜΑ!
-Κι ο σημερινός Δήμαρχος να μου λέει, πάρε... ταξί ή αστικό αν θες να κατέβεις στο κέντρο να θαυμάσεις το... τερατούργημα των 3.5 εκατ. Ευρω!!!
Αλλιώς... τράβα αλλού!
......
*Αν «γουστάρετε» εσείς... ξαναψηφίστε τους!
-Εγώ δεν έχω πλέον κανέναν λόγο να το κάνω...
-Δεν με εμπνέει πλέον ο σημερινός Λάκης Στυλιανίδης!!!
Αυτός είναι ο δεύτερος λόγος που θα ήθελα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ τον αυριανό Δήμαρχο Ξάνθης... Να μπορεί να κάνει τις ΡΗΞΕΙΣ χωρίς συμβιβασμούς!
Να διώξει την κόπρο του Αυγείου από το Δημαρχείο... γιατί φτάνει πιά!
.......
*Φανταστείτε λοιπόν ένα... «διαβολικό» σενάριο!
-Ανεξάρτητος υποψήφιος Δήμαρχος Ξάνθης ο Παναγιώτης Σγουρίδης και μάλιστα με την «ανεξάρτητη» (υπο)στήριξη και του Κοντού...
-Οπότε αναγκαστικά κι εμείς εκεί με Τάσο Θεοδωρίδη - Τάσο Κουγιουμτζόγλου, κόντρα σε... Μούρκα και Φιλίππου αλλά και Πούλιο!
-Θα γίνει ή δεν θα γίνει το «έλα να δείς»;;;
......
*Διαβολικό (και φανταστικό φυσικά) σενάριο είπαμε...
-Με πιθανότητες να υλοποιηθεί μία στις χιλίοις!
-Τόσους άλλωστε μας «υπολόγιζε» κι ο Δήμαρχος, επειδή διαφωνούσαμε με την πλατεία - ΤΕΡΑΣ των 3.5 εκατ. Ευρώ και βάλε!
-Τι είναι όμως να γίνει η ανατροπή; Μια απλή απόφαση... Ένα Johny black και φύγαμε!
......
*Εδώ τόσα και τόσα βλέπουμε αυτές τις μέρες...
-Τον Λάκη «αγκαλιά» με Μπαντάκ, Ντιλέκ, Μπεκτές και Μούρκα να ζητωκραυγάζει συνεχώς... ζήτω ο Τσέπελης και με το ζόρι να θέλει να φάμε τα... κεμπάμπια του φίλου του Σωτηράκη, τον Σωκράτη τον ανατροπέα να «τοποθετεί» Πρόεδρο στη Bio Filter τον συνταξιούχο εργατοπατέρα Νίκο Παπαβασιλείου με διευθύνοντα σύμβουλο τον εργολάβο Χρίστο Πούλιο, τον Διαφωνίδη... «Κοντότερο του Πύρρου» και τον Γκορόγια «Παυλιδικότερο του Γαλανόπουλου» οπότε... τίποτα πλέον δεν είναι μη υλοποιήσιμο...!
......
*Πάμε κι ένα στοίχημα...;
Ότι καμάρες και φανάρια της «νέας» πλατείας-ΕΚΤΡΩΜΑ, έχουν δεν έχουν έναν χρόνο ζωής...;
Ο νέος Δήμαρχος από εκεί θα ξεκινήσει το «ξήλωμα»... και μετά θα ασχοληθεί με τις «αμαρτωλές» ΔΕΥΑΞ και ΕΑΠΑΞ!
Που σημαίνει ότι δεν θα είναι λέγεται Λάκης....
......
*Και πάμε κι ένα δεύτερο στοίχημα...;
Ότι προς το παρόν, κανείς δεν είναι σίγουρο 100% ότι θα είναι υποψήφιος στις δημοτικές εκλογές του 2010.
-Και από τα Νο 1 και από τα Νο 2 των Δήμων...
-Διότι την «τύχη» του Θεολόγου καθόλου παράξενο να ακολουθήσουν κι άλλοι...
-Ειδικά αν αρχίσουν και «ψάχνουν» τα Πόθεν Έσχες των πλουτισάντων από την Τοπική Αυτοδιοίκηση!!! Άντε και του... χρόνου του ξαναλέμε!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »