*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

29 Σεπτεμβρίου

Το τηλεφώνημα του Ταρενίδη στον Ζεμπεκάκη…!

29 Σεπτεμβρίου

Μου το είπε ο γιατρός και υποψήφιος βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ στο Νομό Ξάνθης Γιώργος Ζεμπεκάκης και δεν πίστευαν… τ’ αυτιά μου!
Στα καλά καθούμενα λοιπόν τον πήρε τηλέφωνο ο Πρόεδρος της ΣΕΚΕ και μέλος της ΝΟΔΕ Ν.Δ. Ν. Ξάνθης Παναγιώτης Ταρενίδης στο κινητό (εκείνη την ώρα ξεκουράζονταν στο ξενοδοχείο…) αργά το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής και του είπε:
«Γιώργο, που είσαι; Δεν έρχεσαι μέχρι το εκλογικό κέντρο της… Νέας Δημοκρατίας να συζητήσουμε και να μιλήσουμε λίγο;».
-Είσαι καλά κύριε Ταρενίδη; Δεν πας να σε δει κανείς γιατρός; Που με πήρες να με «ενοχλήσεις» τέτοια ώρα για να μου πεις τέτοια «μαλ...!» Εγώ μπορεί να είμαι φτωχός σε σχέση με σένα, αλλά έχω αξιοπρέπεια!!! Και τούκλεισε το τηλέφωνο!
Κι έπειτα έχει άδικο ο γιατρός όταν λέει ότι, «η πραγματική Ν.Δ. σήμερα, είναι ο ΛΑ.ΟΣ του Γιώργου Καρατζαφέρη»!!!
-Δείτε οι άνθρωποι παραμονές εκλογών, τι «σκαρφίζονται»…

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »