*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

03 Σεπτεμβρίου

Αν ένας άνθρωπος δεν έχει «μπέσα» κι η «πάστα» του είναι να κυνηγάει δαίμονες και τα πάθη του... Αλληλούια!

03 Σεπτεμβρίου



 

*O φοβερός Νίκος Πορτοκάλογλου –δεν μου κάνει εντύπωση πως  τέτοιους καλλιτέχνες δεν μπορούν φέρουν στη Ξάνθη οι διάφοροι «τύποι» που έχουν αναλάβει την... πολιτιστική μας κουλτούρα αλλά «επαναλαμβάνουν» τα ίδια και τα ίδια...- έγραψε ένα εκπληκτικό τραγούδι με τίτλο, «Θα περάσει κι αυτό»!:


*Πέφτει γύρω μου σκοτάδι

ή εγώ είμαι τυφλός

κι όποιος βγαίνει απ' το κοπάδι

εφιάλτης και εχθρός

……

*Είναι η πόλη μου καμένη

ειν' η χώρα μου μισή

νικητές και νικημένοι

όλοι χάσαμε μαζί

......

*Θα περάσει κι αυτό

θα περάσει η ζωή

θα περάσεις κι εσύ

θα περάσω κι εγώ

-Κι όποιος κατάλαβε... κατάλαβε!


 

(σ.σ. Άλλωστε δεν θα είχα ποτέ μια τέτοια αξίωση από αυτούς που αποφάσισαν να... «αναβαθμίσουν» την πολιτιστική μας κουλτούρα... Πρώην και νυν! Τόσο στο δήμο Ξάνθης, όσο και στην Αντιπεριφέρεια Ξάνθης).

.....

*Άλλωστε , μετά  από αυτά που «πέρασα» Γενάρη & Φλεβάρη 2024 με το Καρναβάλι, το Πικαντίλι Μου και τους υποτιθέμενους... «φίλους» που έβγαλαν τόσα εσώψυχα που ακόμη και σήμερα αναρωτιέμαι το «γιατί»...! Τι άλλο θα μπορούσα να πιώ...

-Από το... Θα περάσει κι αυτό!; Και ήδη με προσπέρασε;

......

"Σεμνά και ταπεινά λοιπόν. Όταν βρίσκεις κάποιους «ανθρώπους» να... «σέρνονται» στην ανεπάρκεια, στις δειλίες και στα ψυχολογικά τους...

-Άστους να τυραννιούνται ... «σερνόμενοι και συρόμενοι»...! Και μην μπεις καν στον κόπο να τους... «φυσήξεις»

-Η ζωή τους.... Η μοίρα τους! Να "σέρνονται"...

(Υ.Γ Άλλωστε όταν  ένας άνθρωπος δεν έχει «μπέσα» κι η «πάστα» του είναι να κυνηγάει τους δαίμονες, τις αδυναμίες  και τα πάθη του λες μόνο... Αλληλούια!. Θα περάσει κι αυτό! Και τον αφήνεις απλά να τυραννιέται στην μοίρα του...)

..........

*Καθαρά και σταράτα ωστόσο! Η  «σιωπή» Μου και η στάση μου,  δεν αποτελεί αδυναμία... – απέναντι στον σημερινό πορτιέρη- μέτοχο μαγαζιών της Π. Πόλης που επέλεξε η παρέα Μπάμπη, Ντορόζ  και Σία ώστε να τα έχει καλά και με την σημερινή δημοτική αρχή, Πρόεδρο του «Βάτραχοι – μαγαζί» Αντιδήμαρχο Πολιτισμού.

Η επιλογή του και μόνο στην συγκεκριμένη θέση –από την οποία όπως και στο Καρναβάλι- εξυπηρετεί και τα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ των κύκλων και μαγαζιών που εξυπηρετεί μέσα από το Δήμο Ξάνθης!!!

-Δεν είναι ούτε ηθική, ούτε και νόμιμη! Δεν είναι δυνατόν ο Πολιτισμός στο Δήμο Ξάνθης και οι κορυφαίοι θεσμοί, να έχουν ήδη "μετατραπεί' σε "ανταγωνισμό' συμμαχιών των γνωστών μαγαζιών για την "πίτα" στην Πόλη!

-Και για την τελευταία φράση μου ρίχνω φυσικά ευθέως το «γάντι» και στον ειδικό σύμβουλο και συνεργάτη του Δημάρχου Ξάνθης Γιάννη Τσιλιγγίρη.

......


*(σ.σ. Ο εργολάβος του «πολιτισμού» και Πρόεδρος των «Βατράχων», ... αντιδήμαρχος... Πολιτισμού του νέου Δήμου Ξάνθης Μ. Τσέπελης στην μετά εποχή... Μανώλη Τσέπελη!!!! Ούτε ηθικό, ούτε νόμιμο... να διαφημίζει απροκάλυπτα μάλιστα και τα «μαγαζιά» που είναι μέτοχος από το site του Δήμου... Αλλιώς!). Αυτά για σήμερα... Άλλωστε το Σάββατο τελειώνουν κι οι Γιορτές Π. Πόλης 2024. Οπότε τα καλύτερα έπονται...)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »