*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

10 Ιουλίου

Λύθηκε το μυστήριο με τη χαμένη σορό του Θανάση Βέγγου - Τι αποκάλυψε ο Ξανθιώτης ηθοποιός Γ. Σταυρόπουλος

10 Ιουλίου

Δεκατρία χρόνια μετά τον θάνατό του, αποκαλύφθηκε ένα οικογενειακό μυστικό. Ο Θανάσης Βέγγος δεν θάφτηκε ποτέ αλλά αποτεφρώθηκε!

Ο Θανάσης Βέγγος απεβίωσε τον Μάιο του 2011. Πολλοί άνθρωποι πήγαν να τον τιμήσουν στο λαϊκό προσκύνημα, όπως και πολλοί ηθοποιοί που είχαν συνεργαστεί μαζί του.

Ωστόσο, μετά το πέρας του προσκυνήματος, η σορός αναχώρησε με τη νεκροφόρα προς άγνωστο προορισμό. Κατά τη διάρκεια όλων αυτών των ετών, υπήρχαν συζητήσεις για διάφορες τοποθεσίες στις οποίες ο ίδιος είχε εκφράσει την επιθυμία να ταφεί.


 Σημειώνεται ότι σε ερώτηση του δημοσιογράφου, Νίκου Νικόλιζα στην Espresso για το αν η σορός αποτεφρώθηκε ο Γιώργος Σταυρόπουλος ανέφερε: «Συ ειπάς».

Όταν ο δημοσιογράφος τον ρώτησε πού έριξαν την τέφρα του, ο Γιώργος Σταυρόπουλος απάντησε:

«Την έχουν τα παιδιά του στο σπίτι».

«Ο Θανάσης για μένα ήταν αδερφός, φίλος, οικογένεια. Δεν θα μπορούσα να δουλέψω ξανά στο θέατρο χωρίς να έχω δίπλα μου αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο. Ήταν για μένα ο προστάτης μου» λέει συγκινημένος ο 80χρονος ηθοποιός στην Espresso. «Σκεφτείτε πως, όταν πέuανε στα χέρια μου ο Θανάσης, το 2011, είπα τέλος στο θέατρο, τέλος σε όλα. Μου στοίχισε πολύ ο θάνατός του».

Είπε ο Γιώργος Σταυρόπουλος που "έχασε" το σπίτι του από 'εμπρησμό" Δροσερίτη οικοπεδοφάγο και τους συνεργάτες του την Τρίτη 7 Ιουλίου 2024. 


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »