*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

10 Ιουλίου

Ανθή Βούλγαρη: Ο παραδοσιακός γάμος με μουσικό του Αργυρού, η αγάπη για τα άλογα και το σοβαρό χειρουργείο στο κεφάλι

10 Ιουλίου


Η τηλεοπτική πορεία της Ανθής Βούλγαρη ξεκίνησε από τη ζώνη της της ψυχαγωγίας, αλλά τελικά την κέρδισε η ενημέρωση, που ήταν και η μεγάλη της αγάπη.

Παρά την -ομολογουμένως ωραία- εμφάνιση της, η ίδια ποντάρει την καριέρα της στη σκληρή δουλειά της.

Η Ανθή Βούλγαρη με σπουδές στο Τμήμα Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου και θητεία σε εφημερίδες, δεν δυσκολεύτηκε, να μεταπηδήσει από την ψυχαγωγία στην ενημέρωση.

«Είναι αστείο αυτό που λέμε: είσαι ενημερωτικός, είσαι ψυχαγωγικός. Δεν υπάρχουν αυτά. Όταν είσαι δημοσιογράφος, είσαι δημοσιογράφος. Κάποια πράγματα τα κάνεις καλύτερα, κάποια χειρότερα. Η ψυχαγωγία δεν είναι εύκολο πράγμα. Εγώ νομίζω ότι είμαι καλύτερη στην ενημέρωση, γι’ αυτό κι έφυγα από το κομμάτι της ψυχαγωγίας. Νομίζω δεν είμαι καλή στην ψυχαγωγία, ήμουν λίγο ξινή. Αυτή την αίσθηση έχω. Ήμουν ξινή, ήμουν λεμονίτσα», έχει πει η Ανθή Βούλγαρη.

Για τη συνεργασία της με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο έχει να πει μόνο τα καλύτερα.

«Ο Ιορδάνης είναι απίστευτα δοτικός. Παρόλο που έχει γράψει χιλιόμετρα στη δημοσιογραφία, αφήνει χώρο σε νέους ανθρώπους και νέες ιδέες. Θα τον χαρακτήριζα gentleman της δημοσιογραφίας» έχει δηλώσει η ίδια.

«Πίσω από τις κάμερες, υπάρχουν γέλιο, ένταση, αγωνία, χαρά. Πολλά συναισθήματα. Η ομάδα λειτουργεί σαν μια μεγάλη οικογένεια. Η δουλειά δεν σταματάει ποτέ. Όλη μέρα δουλεύουμε και χτίζουμε την εκπομπή».

Πώς είναι μία καθημερινή ημέρα για την Ανθή Βούλγαρη;

«Κάθε μέρα ξυπνάω γύρω στις 3.45. Ντους, πρωινό, καφές στο χέρι και ξεκινάμε! Μέχρι και τις 3 μ.μ. είμαι στο κανάλι. Eπιστρέφω σπίτι, μαγειρεύω, παίζω με τον σκύλο μου, τη Λάρα, κοιμάμαι καμιά ώρα και το απόγευμα το περνάω στο γυμναστήριο. Ακολουθούν τα Δελτία Ειδήσεων, η βραδινή σύσκεψη και ύπνος.

Το πρωινό είναι απαιτητικό. Χάνω σίγουρα πολλές ώρες ύπνου. Κατά τ’ άλλα, προσπαθώ να υπάρχει ισορροπία μεταξύ προσωπικής ζωής και δουλειάς. Το βέβαιο είναι πως αν δεν αγαπούσα αυτήν τη δουλειά, δεν θα τα έβγαζα εύκολα πέρα» έχει αποκαλύψει.

«Όταν έχω χρόνο, χαλαρώνω διαβάζοντας λογοτεχνία και περνάω πολλή ώρα στο γυμναστήριο ή κάνοντας ιππασία. Λατρεύω τα άλογα».

Μάλιστα μέσα από τον λογαριασμό της στο Instagram βλέπουμε την Ανθή να συμμετέχει σε ιππικούς αγώνες και να έχει αρκετές φωτογραφίες με άλογα.

Η περιπέτεια με την υγεία της

Η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια έχει κάνει χειρουργική της επέμβαση στο κεφάλι καθώς είχε διαγνωστεί με έναν μικρό καλοήθη όγκο στο κεφάλι. Αναγκάστηκε να υποβληθεί σε κρανιοτομή, προκειμένου να αφαιρεθεί διότι υπήρχε κίνδυνος να σπάσει και να πάθει εγκεφαλικό.

Η Ανθή Βούλγαρη μίλησε πολλές φορές για την περιπέτεια της υγείας της, πιστεύοντας ότι έτσι θα βοηθούσε κι άλλους ανθρώπους, που βρίσκονται σε παρόμοια κατάσταση, να το αντιμετωπίσουν, ενώ δεν δίστασε να δείξει και την τομή.

Η Ανθή Βούλγαρη σε πρόσφατη συνέντευξή της στο Στούντιο 4 αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην περιπέτεια με την υγεία της, που ξεκίνησε πριν από επτά χρόνια.

Χαρακτηριστικά η Ανθή Βούλγαρη ανέφερε στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και στον Θανάση Αναγνωστόπουλο: «Μετά το 2017 και την περιπέτεια υγείας μου, έλεγα ότι θέλω να βοηθάω τον κόσμο. Το κατάλαβα γιατί όταν αποφάσισα να το πω και να το μοιραστώ, είχα πολλά μηνύματα ότι μας έδωσες δύναμη. Το ανακάλυψα τυχαία, είχα ζαλάδες και νόμιζα ότι ήταν από τη δουλειά. Δούλευα πάρα πολύ πριν το πάθω αυτό και καλοκαίρι δεν πήγαινα διακοπές. Είπα ότι θα είναι υπερκόπωση κι έπεσα κάτω. Το ανακάλυψα στο νοσοκομείο. Έπαθα επιληπτική κρίση».

Στη συνέχεια, η Ανθή Βούλγαρη πρόσθεσε: «Είχα έναν μήνα να το συνειδητοποιήσω και τον Σεπτέμβρη μπήκα στο νοσοκομείο. Το σοκ το έπαθα μετά το χειρουργείο. Μέχρι να μπω και να χειρουργηθώ, προσπαθούσα να ασχολούμαι και με άλλα πράγματα. Ήθελα να κάνω μπάνιο, να είμαι καλά και με τον σύντροφό μου. Αφού έκανα το χειρουργείο και γύρισα πίσω και το σκέφτομαι και με πιάνει ένα κλάμα. Μετά το χειρουργείο με έπιασε μία ταραχή και συνειδητοποίησα τι έχει γίνει. Τώρα πάει, πέρασε, είμαι καλά και συνεχίζουμε. Με άλλαξε. Είπα ότι από εδώ και πέρα θα κάνω αυτό που με ευχαριστεί και με γεμίζει, θα ακούω το σώμα μου και δεν θα είμαι πολύ αυστηρή με τους άλλους».

Η πίστη στον Θεό

Η Ανθή Βούλγαρη είχε μοιραστεί πως μέχρι να έρθει η ώρα του χειρουργείου, είχε επισκεφθεί όποιο μοναστήρι έβρισκε. Όπως είπε, πίστευε πάντα στον Θεό, αλλά τώρα είχε έναν παραπάνω λόγο. Όπως είχε πει: «Είχα γυρίσει όλα τα μοναστήρια. Πήγαινα παντού, θυμάμαι ότι έμενα μόνη μου για να προσευχηθώ ουσιαστικά, να αφοσιωθώ σε αυτό. Και άλλαξε ο τρόπος που σκεφτόμουν. Μέχρι τότε με ένοιαζε το πώς θα δουλέψω, τι θα κάνω, πώς θα πληρώσω τους λογαριασμούς. Από τότε έχω γίνει ζαμάν φου».

Η μορφή του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου

Η Ανθή Βούλγαρη σε συνέντευξή της έχει αναφερθεί και στη μορφή του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου που είδε.

«Είμαι στο χειρουργείο και πριν ξυπνήσω, ξέρω ότι είμαι καλά. Γιατί βλέπω μία μορφή, ξέρω ότι κοιμάμαι. Δεν έχω ξαναδεί πιο όμορφο άνδρα στη ζωή μου. Μια μορφή τόσο λαμπερή, ένα χαμόγελο απίστευτο και μου γνέφει ότι όλα είναι καλά.

Αλλά καταλαβαίνω ότι δεν είναι γιατρός και μου έρχεται στο κεφάλι ότι είναι ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος. Ήταν η μόνη μορφή που δεν ήξερα. Ήταν ο μόνος άγιος που δεν είχα πάει ποτέ να προσκυνήσω. Και ξυπνάω και λέω στην μάνα μου: ‘Μαμά, έχουμε εικόνα του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου;’ μέσα στην ζάλη.

Η μάνα μου νόμιζε ότι τα’ χασα. Όταν συνήλθα την επόμενη ημέρα λέω ‘αποκλείεται, κάπου είναι η εικόνα του’. Και διηγούμαι το τι έχει συμβεί. Ήταν πολύ ζωντανό όλο αυτό. Ξέρω πολύ καλά ποιος ήταν δίπλα μου εκείνη την στιγμή».

Το ντοκιμαντέρ για τα Τέμπη και η απάντηση στα αρνητικά σχόλια που δέχθηκε

Το ντοκιμαντέρ που ετοίμασε η Ανθή Βούλγαρη για το δυστύχημα των Τεμπών «Μαμά έρχομαι» προβλήθηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα της 28ης Φεβρουαρίου μέσα από τη συχνότητα του Mega.

Με αφορμή το ντοκιμαντέρ αυτό αλλά και τα αρνητικά σχόλια που έγιναν στα social media η Ανθή Βούλγαρη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Γειά σου». Μάλιστα η ίδια απάντησε σε σχετικά ερώτηση για τους χρήστες που σχολίασαν περί υπερπροβολής της και πως υπήρχαν περισσότερα πλάνα δικά της από τους συνεντευξιαζόμενους.

«Δεν νομίζω πως ισχύει αυτό. Πάντα υπάρχουν αρνητικά σχόλια, δε μπορούσε να αρέσουμε σε όλους. Ο στόχος μας ήταν να γίνει μια δουλειά με απόλυτο σεβασμό. Οι οικογένειες έμειναν ικανοποιημένες με το αποτέλεσμα και ο στόχος ήταν να ακουστεί η φωνή τους και αυτό έγινε. Σαφώς υπάρχουν και στοιχεία που μπορεί να μην άρεσαν σε όλους, το ακούω» , απάντησε η Ανθή Βούλγαρη.

Το love story με τον Κώστα Κωνσταντινίδη

Ο Κώστας Κωνσταντινίδης είναι μουσικός, κι έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα της νυχτερινής Αθήνας όπως ο Κωνσταντίνος Αργυρός και ο Πέτρος Ιακωβίδης. Χάρη σε αυτήν την ιδιότητα έτυχε να γνωριστούν κιόλας, ανήμερα της Αγίας Αικατερίνης, όταν στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου (με την οποία συνεργαζόταν τότε η Ανθή Βούλγαρη) ήρθε για να τραγουδήσει ο Κωνσταντίνος Αργυρός με τους μουσικούς του.

Η έλξη ήταν αμοιβαία από την πρώτη στιγμή, και κάπως έτσι ξεκίνησαν να ανταλλάζουν μηνύματα μέσω social. «Πήγα σαράντα λεπτά με το ρολόι στο πρώτο ραντεβού. Ήταν προσχεδιασμένο, άμα βαρεθώ να φύγω γρήγορα», έχει δηλώσει η Ανθή Βούλγαρη για τη σχέση τους, αλλά όπως καταλαβαίνετε όχι απλά δεν βαρέθηκε, αλλά έτσι ξεκίνησε ένας μεγάλος έρωτας.

Από τον πρώτο μήνα συγκατοίκησαν, ενώ χάρη σε εκείνον ειδοποιήθηκαν έγκαιρα οι γιατροί, όταν η δημοσιογράφος διαγνώστηκε με συραγγώδες αιμαγγείωμα τον Δεκέμβριο του 2019. Όπως θα παραδεχτούν και οι δύο, αυτή η περιπέτεια τους έδεσε ακόμα περισσότερο.

Ο αγαπημένος της Ανθής ήταν ο άντρας που στάθηκε στο πλευρό της στην περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της, όταν χρειάστηκε να κάνει επέμβαση στο κεφάλι για αφαίρεση όγκου.

Ο παραδοσιακός γάμος στο Πήλιο

H δημοσιογράφος Ανθή Βούλγαρη παντρεύτηκε τον Σεπτέμβριο του 2020 τον αγαπημένο της, Κώστα Κωνσταντινίδη, σε μια ρομαντική και παραδοσιακή τελετή στον ιερό ναό Αγίας Μαρίνας Κισσού στο Πήλιο, την ιδιαίτερη πατρίδα της ίδιας.

Η ίδια ήταν εντυπωσιακή μέσα σε ένα δαντελένιο boho ρομαντικό νυφικό και έφτασε στην εκκλησία με άλογο, τηρώντας όλα τα παραδοσιακά έθιμα του Πηλίου. Πήρε νερό με τη στάμνα, πήγε στην εκκλησία με άλογο και παραδοσιακή μουσική.

Στην πιο σημαντική στιγμή της ζωής τους, η Ανθή Βούλγαρη και ο αγαπημένος της είχαν κοντά τους λίγους και πιο σημαντικούς ανθρώπους. Κουμπάροι του ζευγαριού ήταν ο δημοφιλής τραγουδιστής Πέτρος Ιακωβίδης και δυο ακόμη φίλοι της νύφης και του γαμπρού.

Να σημειώσουμε πως ο Κώστας Κωνσταντινίδης τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στην ορχήστρα του Κωνσταντίνου Αργυρού. Παίζει όλων των ειδών τα κρουστά όπως ντραμς, τουμπερλέκι και ντέφι.

Τέλος να σημειώσουμε πως η Ανθή Βούλγαρη συνεχίζει και την επόμενη σεζόν στην εκπομπή “Κοινωνία Ώρα Mega”.

 zougla.gr

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »