*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

23 Οκτωβρίου

H αυτούσια δήλωση του Γ. Πεταλωτή για τον Σωκράτη στην «Ανοιχτή γραμμή» και τα δικά μου... ερωτηματικά!

23 Οκτωβρίου


*Είμαι από τους ανθρώπους που σκέφτονται... «φωναχτά»! Κι ίσως αυτό είναι και το μεγαλύτερο προτέρημά μου...! Ακόμη και λάθος να κάνω σε μια σκέψη μου, δεν την αφήνω να με «βασανίζει» στα εσώψυχά μου... Πρέπει να την "βγάλω"...!

.......

*Το μεσημέρι της  Πέμπτης λοιπόν είχα μια πανελλήνια θα έλεγα αποκλειστικότητα, αφού ο Γιώργος Πεταλωτής ενώ «καίγονταν» εκείνη την ώρα, έτρεχε και δεν προλάβαινε προκειμένου να τοποθετηθεί στην υποψηφιότητα του Γιώργου Παπανδρέου, βγήκε στην  εκπομπή «Ανοιχτή γραμμή» -με θυμόταν από την περίοδο που ακόμη ήταν Πρόεδρος του Δικηγορικού συλλόγου Ροδόπης- και μου μίλησε όσο πιο καθαρά γίνεται για όλους και για όλα...

Ακόμη και για το που θα πολιτευτεί τελικά (σ.σ. Μάλλον στην  Νότια Αθήνα...), μολονότι θα ήθελε να κατέβει στο Νομό Ροδόπης, όπου βρίσκεται και η οικογένειά του αλλά και στο ερώτημα... ΚΙΝΑΛ ή ΠΑΣΟΚ!!! Όπως διακηρύσσει ο Ανδρέας Λοβέρδος, χωρίς να μας λέει όμως...!

ΠΑΣΟΚ ναι... αλλά με τι ΑΦΜ; Και πως μπορεί ξανά ΠΑΣΟΚ χωρίς... Παπανδρέου;

.......


*Στο σημείο εκείνο λοιπόν κι ενώ έκλεινα την συνέντευξή μου με τον Γιώργο Πεταλωτή, τι πιο απλό από το να ρωτήσω...βλέποντας την «σιωπή» του Σωκράτη στις τόσο αιφνιδιαστικές εξελίξεις στο ΚΙΝΑΛ και ιδού αυτούσιος ο διάλογος:

«Π.Π.: «Να κλείσω, γιατί ξέρω, σας είπα τον χρόνο σας… και ευχαριστώ που δεχθήκατε έτσι να μιλήσετε και στην εκπομπή μου, ο  Σωκράτης ο Ξυνίδης είναι μαζί σας σ’ αυτόν τον αγώνα μέχρι στιγμής;».

Γ.Π.: (γελά και απαντά) «Κοιτάξτε είμαστε τόσοι πολλοί και σε τόσο λίγο το χρονικό διάστημα…».

Π.Π.: «Ε ναι αλλά είναι πρώην υπουργός. Είστε...Πρώην υπουργοί, φίλοι…».

Γ.Π.: «Εντάξει με τον Σωκράτη είμαστε…».

Π.Π.: «Δηλαδή στηρίζει εννοώ τον Γιώργο Παπανδρέου σε αυτήν την φάση;».

Γ.Π.: «Κοιτάξτε, τώρα δεν ξέρω τι κάνει ο καθένας, θα  βγει να το πει.. Με τον Σωκράτη έχουμε κοινές αντιλήψεις, κοινά βιώματα και είμαστε μαζί πάντα».

.......

*Και το προσωπικό μου σχόλιο. Εντάξει... Ούτε καλημέρα δεν έχω με τον Σωκράτη, αλλά δεν είναι κι ο... καθένας που θα... βγει να το πει..!

Πρώην γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, πρώην Υπουργός...!! Και ειδικά όταν στη Ξάνθη μιλάμε για  Γιώργο Παπανδρέου, ο νούς μας πάει σε δυο ονόματα. Σωκράτης και Θανάσης Ξυνίδης».

-Ακόμη και τα γραφεία για παράδειγμα το πρώην ΚΙΔΗΣΟ κοντά στην... Πλάτωνος στήθηκαν!!! Όταν όλα τάσκιαζε «η φοβέρα και η σκλαβιά» και ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν ο... αποδιοπομπαίος τράγος και ο υπεύθυνος όλων των... δεινών!

.......


*Και τρανή απόδειξη και η άθλια γελοιογραφία του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου και διαφημιστής του Τράγκα, χωρίς να κινδυνεύω να χαρακτηριστώ φυσικά Παπανδρεϊκός...

Σίγουρα όμως θα προτιμούσα ένα ΚΙΝΑΛ τουλάχιστον πάνω από 10-12% παρά το σημερινό...! Μια τρίτη επιλογή στου... μπρος γκρεμός και πίσω... τράγοι και τράγκοι!).

(Γιώργος Τράγκας που το μεσημέρι της Κυριακής (14.00), έρχεται στη Ξάνθη. Ως "σωτήρ" (μας)  και ο Γιώργος...) 

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »