*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

04 Δεκεμβρίου

Κρυφά μέσα στα «μίση» μας... πως μπήκε άλλος; Πάψε να λες πως σ' αδικώ, γιατί μπροστά στο σκηνικό ήταν κι ο παπαγάλος!

04 Δεκεμβρίου


*Δικαίωμα του Θανάση Ξυνίδη να γράφει και να σχολιάζει ότι θέλει, ακόμη και αν εν γνώσει του… διαψεύδει πολλές φορές και τον εαυτό του!

Προς τι όμως όταν βγάζει «εσώψυχα» εναντίον μου (σ.σ. Ο Ανέστης είναι σύντροφός του, ανταλλάσουν like ας τα βρουν αναμεταξύ τους...), να μου δίνει... άλλοθι χαρακτηρίζοντάς μας... «κίτρινο παπαγαλάκι», αφού γνωρίζει ότι η... ΑΕΚ ήταν πάντα η ομάδα της καρδιάς μου;

……


*Κι άντε, Θανάσης είναι αυτός, «γουστάρει» να αδικεί ακόμη και τον εαυτό του…

Γιατί να «αδικεί» όμως τα… χιουμοριστικά του και έξυπνα κείμενα, τη στιγμή που ως… Gatemos θα τα ενδυνάμωνε, ενώ ως… Φανουράκης, τα αποδυναμώνει… τελείως;

-Πολλά από αυτά είναι γραμμένα μέσα από τα εσώψυχά του..;

......

*Δηλαδή ο Θανάσης δεν κατανοεί ότι την γραφή του κυρίου Φανουράκη πλην της εξαιρετικής καθηγήτριάς του Δώρας Συμπιλίδου, τη γνωρίζει όλη η πιάτσα;

Και μπορεί σε όλα να είμαι συμβιβαστικός, όμως και μόνο που η δική  του γραφή έχει... υπογραφή Φανουράκης, καθίσταται αναξιόπιστη και δεν την παίρνει κανείς σοβαρά;

-Με αποτέλεσμα να κάνει εύκολο και το.... «δικό μου έργο»;

……

*Και για να είμαι πιο ξεκάθαρος στη σκέψη μου… Φίλε Θανάση, το παιχνίδι έχει αξία όταν και οι δυο «παίχτες» είναι καλοί και δυνατοί, έστω κι αν βλέπουν με διαφορετική οπτική γωνία… τα πράγματα!

Γιατί το κάνεις τόσο… «εύκολο»; Και με… «ξενερώνεις» τόσο αδίστακτα;

Έτσι κάνουν οι παλιοί καλοί… «φίλοι»;

……

*Δεν λέω… Περνάμε «άσχημα» τα τελευταία χρόνια και σε κατανοώ… Κάποιος έπρεπε να στηρίξει τον Δημήτρη Μπένη… ο οποίος όπως σοφά μου είπες κάποιο «μελαγχολικό» βράδυ, μήπως... βιάστηκε όταν προσχώρησε στη παράταξη Λάκη Στυλιανίδη παραμονές εκλογών του 2010

Αλλά περάσαμε και... «καλές στιγμές»…! Εγώ έφτασα στο σημείο να σου εκμυστηρευτώ ακόμη και τις... «αιώνιες»… καψούρες μου!

Πως είναι δυνατόν λοιπόν να «χαραμίζεις» τα κείμενα που εμπνεύστηκες με τέτοιο ζήλο...

-Αναθέτοντάς τα σε έναν… Φανουράκη!;;;

……

*Κι άντε το σχόλιο, «για τον μοναχικό πολιτευτή παρέα με το «κίτρινο παπαγαλάκι» του, ενδεικτική της παράκρουσης που βιώνει στην πολιτική του μοναξιά»…

Να το κατανοήσω γιατί αφορά τον Ανέστη και δεν μου πέφτει λόγος...

-Πως είναι δυνατόν όμως να «βιώνει» ένας σύντροφός σου επί χρόνια στο ΠΑΣΟΚ και στο ΚΙΝΑΛ… πολιτική μοναξιά, όταν τα δικά σου και μόνο... like στις αναρτήσεις του, αρκούν για να μην «πάσχει» τουλάχιστον από πολιτκή... μοναξιά;

……


*Κι επειδή προφανώς… «κίτρινο παπαγαλάκι» θα εννοείς εμένα… που ποτέ δεν έκρυψα ότι είμαι ΑΕΚ!

Να αποδεχτώ τον τίτλο, καθότι πράγματι στα «δύσκολά» τους και… «παπαγαλάκι» του Φανουράκη και στα Σταυρακάρα  στο Κυβερνείο έγινα όταν τους «κυνηγούσε» ως ΑΦΑΝΗΣ εταίρος του Elisso hotel  κύριος Τσέπελης να τους «πάρει» τον κοινόχρηστο χώρο του Κυβερνείο, ή τους... «έτρεχε» με τον τότε αντιδήμαρχό του Απόστολο Αγκόρτσα ο πρώην δήμαρχος Μπάμπης προχωρώντας σε κατασχέσεις των τραπεζοκαθισμάτων τους...!

-«Παπαγαλάκι» ναι Θανάση μου,, να  το αποδεχτώ ότι έγινα και τον Σεπτέμβρη του 2009 μαχόμενος προκειμένου να γκρεμίσω τον... Σγουριδισμό. Μονόχρωμο όμως...

Κι όχι… πολύχρωμο… παπαγαλάκι όπως ο Φανουράκης που ανάλογα με την εξουσία, με τα… κόμματα και τα… χρώματα μεταμορφώνονταν άλλοτε Σγουριδικός, μετά Στυλιανιδικός και Κοντικός και κατά περίσταση… Σωκρατικός, καθότι είναι στα γονίδιά να έχει άλλοτε βουλευτή της καρδιάς του τον Σγουρίδη κι άλλοτε δήμαρχο της καρδιάς του τον Λάκη και στις εκλογές του 2014 να κατεβαίνει υποψήφιος με το Πούλιο για να απαλλάξει το Δήμο από τα... βαρίδια, μέχρι να ανακαλύψει ότι τελικά «ο Τσέπελης είναι ο... Δήμαρχος της καρδιάς του!!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »