*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

02 Δεκεμβρίου

Όσο στενή κι αν είναι η πύλη....ποιός νοιάζεται; Είμαι ο άρχοντας της τύχης μου, ο καπετάνιος της ψυχής μου...

02 Δεκεμβρίου


*Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ξανά και ξανά τα ίδια… Να με ρωτάνε δηλαδή για τους επί χρόνια πρώην φίλους μου που τώρα βρίσκονται στο… "απόγειο" της επαγγελματικής και οικονομικής τους δόξας, ευτυχίας και ευδαιμονίας…

Και ποιος ειλικρινά νοιάζεται;

……

*Ούτε παλιές εικόνες, ούτε παλιές φωτογραφίες… ούτε παλιές θύμησες… το παλιό δεν υπήρχε, δεν υπάρχει μέσα μου… Η καινούργια μέρα, είναι η επόμενη μέρα!

Σημασία έχει ότι νοιώθω γεμάτος, νοιώθω ευτυχισμένος  νοιώθω αισιόδοξος και κάθε πρωί που σηκώνομαι για να πάω στο «Μαχητή», μετά να βγω στο ραδιόφωνο, μετά στο Next tv και μετά ξανά στο «Μαχητή» μέχρι αργά… Άλλοι γεννήθηκαν «τυχεροί», άλλοι όμως γεννήθηκαν «μαχητές» και θα πρέπει να μάχονται καθημερινά… Αυτή είναι η ζωή μου, έτσι με δέχεται, έτσι τη δέχομαι…Προς τι λοιπόν να με "ταλαιπωρούν" με email, μηνύματα κι ότι στην ουσία, "βασανίζει" τους ίδιους;  Ποιός νοιάζεται;

……

*Όσο στενή κι αν είναι η πύλη, όσο φορτωμένες τιμωρίες λοιπόν κι αν έχει το ριζικό μου, όσο κι αν λυσσομανούν  τα χρόνια… πάντα, θα με βρίσκουν ατρόμητο…!

Για τον απλούστατο λόγο…

-Είμαι ο άρχοντας της τύχης μου, ο καπετάνιος της ψυχής μου! Κι αυτό δεν μπορεί να μου το στερήσει κανείς…

……

*Και δεν μπορώ να καταλάβω ειλικρινά και  την επιμονή κάποιων εργαζομένων του Δήμου Ξάνθης ότι…

-Δεν είναι μόνο ο Δήμαρχος Τσέπελης, ή ο αντιδήμαρχος Τόλης Ελευθεριάδης, ή ο «γαμπρός» των Κομνηνών, που έχουν μετατρέψει τα αυτοκίνητα του Δήμου Ξάνθης σε ΙΔΙΩΤΙΚΑ και όχι μόνο σε ώρες τα «κυκλοφορούν» επί ώρες στους δρόμους της πόλης και τα ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ  έξω από τα σπίτια τους… αλλά το ίδιο συμβαίνει και στη ΔΕΥΑΞ του Ιπποκράτη Καμαρίδη με κάποιους υπαλλήλους της εταιρείας!

-Μα όλοι ανήκουν στο ίδιο σύστημα Τσέπελη! Ακόμη και οι υποτιθέμενοι… «αυτόνομοι» της ΔΕΥΑΞ όπως ο Ιπποκράτης Καμαρίδης! Τι δεν καταλαβαίνουν;

……

*Κι όσο για την «σιωπή» των γνωστών ΜΜΕ που λιβανίζουν σε καθημερινή βάση το «τρίδυμο» Φανουράκης, Τσέπελης, Ιπποκράτης Καμαρίδης για τις 24.800 ευρώ που δόθηκαν σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα με έδρα… το σπίτι τους!

-Μα τους το ξεκαθάρισε ο αντ’ αυτού αντιδήμαρχος του… εαυτού του! Όλοι θα φάτε (και θα φάμε…) καλά! Θα έρθει και η σειρά σας…!

Κι επομένως, περιμένουν τη σειρά τους! Εντός Δεκεμβρίου μάλιστα… όπως μου είπε «έμπιστος» του είδους τους!

……

*Πάντως ανεξάρτητα της κριτικής που τους κάνω, ο Παπαχρόνης τουλάχιστον τόλμησε και είπε αυτά που έπρεπε να πει στην προχθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου με τηλεδιάσκεψη για την απευθείας ανάθεση των 24.800 ευρώ! Και μάλιστα εντόπισε και τα… ευτράπελα της συγκεκριμένης «βιαστικής»… απευθείας ανάθεσης!!! Που στην «ουσία» καίνε και τον Φανουράκη!

Όλοι οι υπόλοιποι που ΣΙΩΠΗΣΑΝ; (Σ.Σ. Που στις μέρες που διανύουμε, η σιωπή είναι φυσικά και ενοχή… ας μη γελιόμαστε!).

……

*Κι όσο για τη σημερινή μου αποκλειστικότητα;

Βρισκόμαστε στα ΙΧΝΗ των γνωστών ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ και μαϊμού… «ασθενοφόρων»!!!

Τα «εντοπίσαμε» αποδεικνύοντας ότι έχουμε εξαιρετικές πηγές και … εξαιρετικούς ενεργούς πολίτες. Σύντομα λοιπόν τα σπουδαία…

-Διότι μπορεί στις πανδημίες να… ευδοκιμούν τα λαμόγια! Έπονται όμως και οι… ΒΟΜΒΕΣ! Και η ατιμωρησία αναγκαστικά πλέον οδεύει στο τέλος της! Άλλωστε το έχουν πάρει και οι ίδιοι χαμπάρι.....το "τέλος"  τους!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »