*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

31 Δεκεμβρίου

Ο ΦΑΝΟΥΡΑΚΗΣ... «ξαναΧΤΥΠΗΣΕ»! Απευθείας ανάθεση 23.808 € στην εκλεκτή «εταιρεία» του... Προέδρου της ΔΕΥΑΞ!

31 Δεκεμβρίου


*«Έπιασαν» τόπο τα… «γκάζια» του Ιπποκράτη Καμαρίδη και τα «σχόλια» για τις απευθείας αναθέσεις του αντ’ αυτού αντιδήμαρχου του... εαυτού του,  σε ΜΜΕ της αρεσκείας του!

 

*Καλά, δεν υπάρχει Τεχνική Υπηρεσία...!; Για την... παροχή υπηρεσιών σύνταξη έκθεσης εκτίμησης της αξιοποίησης του προγράμματος «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ»!!! 23.808 ευρώ κύριε Θεοδωρικάκο, ενώ ο λαός ΠΕΙΝΑΕΙ;;;

Μια μέρα πριν κλείσει το 2020, ο Φανουράκης «ξαναχτύπησε» με μια ακόμη απευθείας ανάθεση πρόκληση, πίσω από την οποία βέβαια «βρίσκονται» και συγκεκριμένα ΜΜΕ, για όσους «γνωρίζουν» τι «παίζεται» με συγκεκριμένη εταιρεία...

Πρόκειται για την «εκλεκτή» εταιρεία του Προέδρου της ΔΕΥΑΞ Ιπποκράτη Καμαρίδη «ΙΩΝΙΚΗ Engineering- ΒΕΖΕΡΗΣ Δ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ» στην οποία έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν, για σωρεία απευθείας αναθέσεών εν καιρώ πανδημίας! Και η οποία με την ΥΠΟΓΡΑΦΗ αυτή τη φορά του Αντ’ αυτού αντιδήμαρχου απευθείας αναθέσεων Μανώλη Φανουράκη, πήρε με απευθείας ανάθεση 23.808 ευρώ για τη σύνταξη... έκθεσης εκτίμησης της αξιοποίησης  του προγράμματος «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ», λες και δεν υπάρχουν αρμόδιοι μηχανικοί, ειδικοί σύμβουλοι και υπηρεσιακοί παράγοντες!

Εταιρεία που μόνο τυχαία βέβαια τον Μάρτιο του 2020 δεν έκανε τροποποιήσεις... νέων δραστηριοτήτων προκειμένου να «καλύπτει» όλες τις «ανάγκες» της ΔΕΥΑΞ αλλά και του Δήμου Ξάνθης, αναγκάζοντας σε κάποια φάση ακόμη και τον αντιπρόεδρο της Εταιρείας Χρήστο Μούρκα να ψηφίσει ΛΕΥΚΟ αλλά και να διαφωνήσει και ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο Δ.Σ.

Μετά λοιπόν τον ντόρο που προκλήθηκε για τις συνεχείς αναθέσεις του Προέδρου της ΔΕΥΑΞ στην συγκεκριμένη εταιρεία έπειτα από καταγγελίες και του μέλους του Δ.Σ. Φάνη Παπαδάκη και την ....οργή του Ι.Καμαρίδη το καλοκαίρι (Αύγουστος-Σεπτέμβριος) που εν ψυχρώ τα έσυρε στον Φανουράκη σε συνεδρίαση που έγινε στο Ίδρυμα αλλά και στο Δημαρχείο, ανέλαβε και πάλι ο αντιδήμαρχος απευθείας αναθέσεων... του εαυτού του  όπως τον χαρακτήρισε «οργισμένος» τότε και ο Τένης Καμαρίδης, προκειμένου να «αποκαταστήσει» το... όνομά του απέναντι στον γιατρό...φοβούμενος την δημόσια οργή του!!!

Οι προσκλήσεις λοιπόν τρέχουν, τεχνική υπηρεσία δεν υπάρχει (ας το ομολογήσουν τουλάχιστον διότι υποτίθεται υπάρχει και αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών) και οι αναθέσεις στους «εκλεκτούς» συνεχίζοντα για την.... παροχής υπηρεσιών σύνταξης έκθεσης εκτίμησης της αξιοποίησης του προγράμματος «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ»!!! Ύψους μόνο... 23.808.00 ευρώ!!!! Φυσικά οι γνωρίζοντες απλά γελάνε με όλες αυτές τις προκλητικές και σκανδαλώδεις απευθείας αναθέσεις!!!!

Που είμαστε σίγουροι ότι αργά ή γρήγορα θα απασχολήσουν τόσο τους Εισαγγελείς, όσο και τους επιθεωρητές δημόσιας διοίκησης και το Ελεγκτικό Συνέδριο!!!

(σ.σ. Ήδη είναι θέμα χρόνου να αντικατασταθεί λόγω εντοπιότητας ο ενταύθα Ελεγκτής του Ελεγκτικού συνεδρίου και πολιτευτής του Τζιτζικώστα Τριαντάφυλλλος  Πετεινίδης...).

 

ΙΔΟΥ Η ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ ΝΕΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤ' ΑΥΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΦΑΝΟΥΡΑΚΗ



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ

Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Πληρ.: Πολ. Καρακατσάνη

Τηλ.: 2541350821

Ταχ.Δ/νση: Πλατεία Δημοκρατίας

Ξάνθη, 29 Δεκεμβρίου 2020

Αριθ. Πρωτ.: 35225

Απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών σύνταξης έκθεσης εκτίμησης της αξιοποίησης του προγράμματος «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ».

ΑΠΟΦΑΣ Η ( 1301 )

ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΞΑΝΘΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1) Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010.

2) Τις διατάξεις των άρθρων 116,118 & 120 του Ν. 4412/2016.

3) Τις διατάξεις της παρ. 9 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006 (Δ.Κ.Κ.) όπως προστέθηκε με την παρ. 13 του άρθρου 20 του Ν. 3731/2008 και διατηρήθηκε σε ισχύ με την περίπτωση 38 της παρ. 1 του άρθρου 377 του Ν. 4412/2016.

4) Τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006, όπως αναδιατυπώθηκαν με την παρ. 3 του άρθρου 22 του Ν. 3536/2007.

5) Την αναγκαιότητα της παροχής υπηρεσιών σύνταξη έκθεσης εκτίμησης της αξιοποίησης του προγράμματος «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ».

6) Τις εξασφαλισμένες πιστώσεις του προϋπολογισμού τρέχοντος έτους του Δήμου στον Κ.Α. 02.10.6117.02.

7) Τη διάθεση της πίστωσης και την δέσμευση ποσού 23.808,00 € με την με αριθ. 669 απόφαση ανάληψης υποχρέωσης.

8) Την με αριθμ. Υ11/24-11-2020 Μελέτη- Τεχνική Έκθεση της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής του Δήμου Ξάνθης.

9) Την με αριθ. πρωτ. 34722/22-12-2020 πρόσκληση υποβολής προσφοράς.

10) Την με αριθμ. πρωτ; 35065/28-12-2020 προσφορά από την εταιρεία: «ΙΩΝΙΚΗ Engineering- ΒΕΖΕΡΗΣ Δ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ» με ποσό προσφοράς 23.808,00 € .

11) Την με αριθμό 894/25384/28-09-2020 απόφαση του Δημάρχου Ξάνθης περί ορισμού Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Α. Εγκρίνουμε την παροχή υπηρεσιών σύνταξης έκθεσης εκτίμησης της αξιοποίησης του προγράμματος «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ», εκτιμώμενης αξίας 23.808,00 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της δαπάνης του Φ.Π.Α., με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης.

Β. Εγκρίνουμε τις τεχνικές προδιαγραφές της υπηρεσίας με τίτλο «Παροχή υπηρεσιών σύνταξη έκθεσης εκτίμησης της αξιοποίησης του προγράμματος «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ», όπως αυτές περιέχονται στην με αριθμ. Υ11/24-11-2020 Μελέτη-Τεχνική Έκθεση της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής του Δήμου Ξάνθης.

Γ. Αναθέτουμε απευθείας την παροχή υπηρεσίας με τίτλο «Παροχή υπηρεσιών σύνταξη έκθεσης εκτίμησης της αξιοποίησης του προγράμματος «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ», όπως ειδικότερα περιγράφονται στην με αριθμ. Υ11/24-11-2020 Μελέτη- Τεχνική Έκθεση της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής του Δήμου Ξάνθης, στην εταιρεία «ΙΩΝΙΚΗ Engineering- ΒΕΖΕΡΗΣ Δ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ.» με έδρα την Ξάνθη, Λευκίππου 6 και Α.Φ.Μ. 998759895 – Δ.Ο.Υ. Ξάνθης, τηλ. 2541200024, έναντι του ποσού των 23.808,00 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της δαπάνης του Φ.Π.Α.

Δ. Η δαπάνη που προκαλείται από τη συγκεκριμένη ανάθεση θα καλυφθεί από ιδίους πόρους και από τον προϋπολογισμό εξόδων του τρέχοντος έτους, όπου υπάρχει εγγεγραμμένη η σχετική πίστωση, η οποία θα βαρύνει τον Κ.Α. 02.10.6117.02.

Ε. Η συγκεκριμένη υπηρεσία θα πραγματοποιηθεί έως και έξι (6) μήνες από την ανάρτηση του συμφωνητικού στο ΚΗΜΔΗΣ.

ΣΤ. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνει με την έκδοση εντάλματος πληρωμής, μετά την υποβολή από τον πάροχο των προβλεπόμενων από την νομοθεσία παραστατικών.

ΣΤ. Στη σύμβαση που θα συναφθεί θα αναφερθούν ειδικότεροι όροι για την ορθή, απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές παροχή των προς ανάθεση υπηρεσιών.

Ο Δήμαρχος Ξάνθης

α/α/

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Ι. ΦΑΝΟΥΡΑΚΗΣ

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΞΑΝΘΗΣ

«ΙΩΝΙΚΗ Engineering- ΒΕΖΕΡΗΣ Δ. ΚΑΙ ΣΙΑ

ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ 2020 ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΦΥΣΙΚΑ ΤΙΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΟΔΩΡΙΚΑΚΟΥ


(ΓΕΜΗ 6/3/2020)

62011200 Υπηρεσίες σχεδιασμού και ανάπτυξης τεχνολογιών της πληροφορίας για δίκτυα και συστήματα

62012100 Παραγωγή πρωτοτύπων λογισμικού παιχνιδιών υπολογιστή

62012900 Παραγωγή πρωτοτύπων άλλου λογισμικού

62021000 Υπηρεσίες παροχής συμβουλών για θέματα υλικού (Η9ΓΟΙ\Λ/9ΓΘ) υπολογιστών

62022000 Υπηρεσίες παροχής συμβουλών για θέματα συστημάτων και λογισμικού

62023000 Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης για τεχνολογίες της πληροφορίας 62031100 Υπηρεσίες διαχείρισης δικτύου

62031200 Υπηρεσίες διαχείρισης συστημάτων ηλεκτρονικού υπολογιστή

62091000 Υπηρεσίες εγκατάστασης ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιφερειακού εξοπλισμού

62092000 Άλλες υπηρεσίες των τεχνολογιών της πληροφορίας και των ηλεκτρονικών υπολογιστών π.δ. κ.α.

63111100 Υπηρεσίες επεξεργασίας δεδομένων

63111200 Υπηρεσίες ιστοφιλοξενίας

63111300 Παροχή υπηρεσιών εφαρμογών πληροφορικής

63111900 Άλλες υπηρεσίες παροχής φιλοξενίας (καταχώρισης) και υποδομής τεχνολογιών της πληροφορίας (ΓΓ)

63112100 Μετάδοση συνεχούς ροής εικόνας

63112200 Μετάδοση συνεχούς ροής ήχου

63113000 Διάθεση διαφημιστικού χώρου ή χρόνου στο διαδίκτυο

63121000 Παραγωγή περιεχομένου δικτυακών πυλών

26200000 Κατασκευή ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιφερειακού εξοπλισμού 85590000 Άλλη εκπαίδευση π.δ. κ.α.

72201100 Υπηρεσίες έρευνας και πειραματικής ανάπτυξης στα οικονομικά και τις επιχειρήσεις

72190000 Έρευνα και πειραματική ανάπτυξη σε άλλες φυσικές επιστήμες και τη μηχανική

58140000 Έκδοση έντυπων περιοδικών κάθε είδους

58110000 Έκδοση βιβλίων

 

ΠΑΛΙΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ΚΑΜΑΡΙΔΗ

Και ιδού και οι σωρεία απευθείας αναθέσεων στην ίδια ακριβώς εταιρεία του Προέδρου της ΔΕΥΑΞ Ιπποκράτη Καμαρίδη.


Άρθρο 3

Αμοιβή – Τρόπος πληρωμής

Η αμοιβή του αναδόχου προκύπτει σύμφωνα με την προσφορά του και είναι δεκαοκτώ χιλιάδες διακόσια πενήντα ευρώ (18.250,00) πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ . Αναλύεται δε ως εξής:

3.1. Προμήθεια Software CITIBILL ηλεκτρονικές πληρωμές πέντε χιλιάδες τετρακόσια είκοσι πέντε ευρώ (5.425,00) πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ,

1α Διασύνδεση χρηστών στην πλατφόρμα Cloud CITIBILL

1β Κωδικοποίηση σύνδεσης με πρωτόκολλο OAuth 2.0, το οποίο έχει προτυποποιθεί από τον IETF (Internet Engineering Task Force) οργανισμό.

1γ Δυνατότητα διασύνδεσης από κινητό smartphone (4G – Wifi)

2. Προμήθεια Software CITIBILL ηλεκτρονικές πληρωμές πέντε χιλιάδες τετρακόσια είκοσι πέντε ευρώ (5.425,00) πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ,

2α Ηλεκτρονικές πληρωμές λογαριασμών μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ και τη σύνδεση με την πλατφόρμα CITIBILL

2β Διασύνδεση πληρωμών με CITIBILL

2γ Συμβατό με ασφαλές πληρωμές τραπεζών όπως Εθνική, Eurobank, Alpha, Πειραιώς ή σύστημα πληρωμών ΔΙΑΣ.

3. Προμήθεια Software για την ένταξη της Δημοτικής Ενότητας Σταυρούπολης στη Δ.Ε.Υ.Α.Ξ. χίλια τετρακόσια ευρώ ( 1.400€) πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ,

3αΔημιουργία μερίδων για τα ακίνητα της Σταυρούπολης

3β Δημιουργία καταναλωτών για τους αντίστοιχους υπόχρεους

3γΔημιουργία εικονικών συμβολαίων

3δΜετάπτωση δεδομένων υδρομέτρων

3εΔημιουργία αλγορίθμου για τον υπολογισμό χρεώσεων λογαριασμών

3στΔημιουργία report για την εκτύπωση των λογαριασμών

3ζΕισαγωγή περιοχής Δημοτικής Ενότητας Σταυρούπολης στις αναφορές καταναλώσεων, οφειλών κλπ

4. Σχεδιασμός και ανάπτυξη νέας ιστοσελίδας κα διασύνδεση με την πλατφόρμα CITIBILL τέσσερις χιλιάδες πεντακόσια ευρώ (4.500€) πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ,

4αWORDPRESS 5.3.2

4βΒάση ανάπτυξης PHP, MySQL,)

4γΟnline συναλλαγές μέσω ειδικού συνδέσμου (link) ηλεκτρονικών πληρωμών

4δResponsive Layout – προσαρμογή της εμφάνισης σε όλες τις συσκευές (κινητά τηλέφωνα, tablet, Η/Υ).

4εΕγγραφή Newsletter - Social buttons (facebook κ.λ.π.)

4στΕπιπλέον παροχές photo gallery και φόρμα επικοινωνίας

4ζΕπιλογή Design μέσα από πολλά δείγματα

5. Φιλοξενία της ιστοσελίδας στον cloud server εννιακόσια ευρώ (900€) πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ,

5αCITIBILL cloud server

5β Διάθεση χώρου 1 GB

6. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook) και σύνδεση με CITIBILL εξακόσια ευρώ (600€) πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ,

6αΔημιουργία σελίδας κοινωνικής δικτύωσης ΔΕΥΑΞ (facebook),

[………..]

Αφού συντάχθηκε η παρούσα σύμβαση σε τέσσερα αντίτυπα, αναγνώσθηκε και υπογράφηκε ως ακολούθως από τα συμβαλλόμενα μέρη.

ΟΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΟΙ

ΓΙΑ ΤΗΝ Δ.Ε.Υ.Α.Ξ.

ΚΑΜΑΡΙΔΗΣ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ.

ΓΙΑ ΤΗΝ COSMOS4U

ΒΕΖΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

 


 

Καταπέλτης ο ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ για τις απευθείας αναθέσεις του Προέδρου Ι. Καμαρίδη! Πάνω απο 20.000 ευρώ για μια ιστοσελίδα! (Απρίλιος 2020)


*Στην ίδια εταιρεία απο την οποία αγόρασε και το τηλεφωνικό κέντρο ύψους 19.600 ευρώ πλέων ΦΠΑ ανέθεσε και την ιστοσελίδα ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΞ!
Λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές περιστάσεις που ζούμε και τη λειτουργία των συλλογικών οργάνων θα ήθελα να κάνω μερικές επισημάνσεις, οι οποίες παρακαλώ να καταγραφούν στο πρακτικό της συνεδρίασης του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΞ.
1 1) Στα δια περιφοράς συμβούλια, τα οποία ουσιαστικά πραγματοποιούνται κατ΄ εξαίρεση και κάτω από απολύτως έκτακτες και κατεπείγουσες συνθήκες (άρθρο 67 παρ. 5 του νόμου 3853/2010 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 184 του νόμου 4635/2019), θα έπρεπε να εισάγονται και να συζητούνται μόνο θέματα κατεπείγοντος χαρακτήρα για τα οποία είναι αναγκαία η άμεση λήψη απόφασης και βάσιμα πιθανολογείται κίνδυνος εκ της αναβολής. Όλα τα θέματα του σημερινού δια περιφοράς Συμβουλίου δεν εμπίπτουν κατά τη γνώμη μου σε αυτήν την περίπτωση, ενώ σε κάποια απ’ αυτά λόγω του χαρακτήρα της συνεδρίασης δεν μας δίνεται η δυνατότητα  να λάβουμε περαιτέρω απαραίτητες διευκρινίσεις, προκειμένου να τοποθετηθούμε και να ψηφίσουμε.
2 2) Στην εγκύκλιο του ΥΠΕΣ με αριθμ. 18318/13-3-2020 αναφέρεται ότι σε όσες περιπτώσεις δεν πραγματοποιηθεί δια ζώσης συνεδρίαση των συλλογικών οργάνων η λήψη της απόφασής τους, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, μπορεί να λαμβάνει χώρα: α) δια περιφοράς και β) δια τηλεδιάσκεψης με κάθε πρόσφορο τηλεπικοινωνιακό μέσο όπως εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης με δυνατότητα βιντεοκλήσης κλπ. Βεβαίως η πραγματοποίηση δια περιφοράς συμβουλίου με τον τρόπο που πραγματοποιείται μας στερεί την δυνατότητα συζήτησης, διευκρινιστικών ερωτήσεων, ενημέρωσης για τις θέσεις και τις απόψεις όλων των μελών του συμβουλίου και κυρίως εισαγωγής σε αυτά νέας διαφορετικής προς ψήφιση πρότασης. Για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι ακόμα και κάτω από αυτές τις έκτακτες καταστάσεις τα δια περιφοράς συμβούλια αποτελούν το έσχατο μέτρο λειτουργίας των Οργάνων, αφού οι τηλεδιασκέψεις και η «ζωντανή» συζήτηση και επικοινωνία μέσω των Η/Υ προσφέρει απείρως περισσότερα πλεονεκτήματα. Επιπρόσθετα θα ήθελα να επισημάνω πως σε ένα ολιγομελές (11μελές) συμβούλιο, όπως αυτό της ΔΕΥΑ Ξάνθης, είναι πρόσφορο και πολύ εύκολο να πραγματοποιούνται τα ΔΣ με τηλεδιάσκεψη και όχι διά περιφοράς.
3 3) Υπέπεσε στην αντίληψή μου, στα τοπικά ΜΜΕ, ανακοίνωση του Προέδρου της ΔΕΥΑΞ, σύμφωνα με την οποία «λόγω της επικρατούσας κατάστασης αναστέλλονται οι διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών έως τις 18/6/2020». Θεωρώ πως η απόφαση, του απολύτως σωστού μέτρου το οποίο θα υπερψήφιζα σε κάθε περίπτωση, θα έπρεπε να ληφθεί από το Δ.Σ. της επιχείρησης και όχι από τον Πρόεδρό του, όπως εσφαλμένα έγινε, στερώντας ενδεχομένως και τη νομιμότητα μιας τέτοιας απόφασης, αφού στον νόμο 1069/80 ρητώς αναφέρεται πως: «Το Διοικητικό Συμβούλιο αποφασίζει για τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων των πελατών της ΔΕΥΑ».
4)      Με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου διασποράς του κορωναιού COVID-19, τη στήριξη της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας και την διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης», δίνεται η δυνατότητα στους Δήμους και ιδιαίτερα στα Δημοτικά Συμβούλια, με αποφάσεις τους να μπορούν να προχωρήσουν άμεσα,στη λήψη μέτρων ανακούφισης των πολιτών και των επιχειρήσεων, λόγω των αρνητικών συνεπειών που έχουν προκύψει.
Κατόπιν τούτου προτείνω να εισαχθεί ως θέμα προ ημερησίας διάταξης και να προχωρήσουμε άμεσα στην απόφαση για μείωση κατά 35% των λογαριασμών ύδρευσης, όλων των επιχειρήσεων του Δήμου μας για το 2020.
1.        Αποδοχή της 44/2020 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Από την κείμενη νομοθεσία δεν προβλέπεται πουθενά ορισμός νέου μέλους στη ΔΕΥΑΞ, πρόταση μάλιστα που καταψήφισαν 28 Δημοτικοί Σύμβουλοι Ξάνθης σε σύνολο 39 παρόντων στο Δημοτικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε στις 31/3/2020 και άρα ο ορισμός νέου μέλους στη θέση της Δημοτικής Συμβούλου, κας Δημούδη Χρυσούλας, σύμφωνα με την απόφαση 44/2020 του Δημοτικού Συμβουλίου Ξάνθης δεν συγκέντρωσε την απόλυτη πλειοψηφία, όπως ρητά ορίζεται. Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία «τα  μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου είναι δυνατόν να αντικαθίστανται για οποιονδήποτε λόγο κατά τη διάρκεια της θητείας τους, με αιτιολογημένη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου το οποίο τα όρισε, η οποία μάλιστα λαμβάνεται με απόλυτη πλειοψηφία του αριθμού των μελών του».
Για τον παραπάνω λόγο άλλωστε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης με την αρθμ. πρωτ. 8725/28-8-2018 είχε ακυρώσει την με αρ. 218/2018 απόφαση του τότε Δημοτικού Συμβουλίου Ξάνθης με θέμα «Αποδοχή παραίτησης και ορισμός μέλους στο ΔΣ της ΔΕΥΑΞ Ξάνθης».
-          Κατά την πρώτη συνεδρίαση του νέου ΔΣ της ΔΕΥΑΞ στις 25/10/2019 αναγραφόταν ως πρώτο θέμα της ημερήσιας διάταξης «Αποδοχή απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου σχετική με τον ορισμό Προέδρου, Μελών, αναπληρωτών τους – συγκρότηση σε Σώμα». Το θέμα αυτό αποσύρθηκε από τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΞ, κ. Καμαρίδη Ιπποκράτη, με αποτέλεσμα να μην αποδεχτεί το ΔΣ τον ορισμό του και να μη συγκροτηθεί σε σώμα, για πρώτη φορά από ιδρύσεώς του, παρά την διαφορετική άποψη του Νομικού Συμβούλου της Επιχείρησης, σύμφωνα με τη γνωμοδότηση του οποίου «Η αποδοχή του ορισμού των μελών του ΔΣ από το Δημοτικό Συμβούλιο είναι καθοριστική και απαραίτητη πράξη και ανάγεται σε βασική προϋπόθεση για τη λειτουργία τους ως όργανο. Το γεγονός της μη αποδοχής θέτει ζητήματα εγκυρότητας των αποφάσεων του ΔΣ της επιχείρησης».
-          Στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΞ στις 29/11/2019 συμμετείχε ως τακτικό μέλος ο Δημοτικός Σύμβουλος, κ. Αμβροσιάδης Παναγιώτης, σε εκτέλεση της με αρ.257 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου, η οποία στη συνέχεια κρίθηκε ως μη νόμιμη από την Ειδική Επιτροπή του άρθρου 152 της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, καθότι δεν ελήφθη με την απαραίτητη απόλυτη πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου.
-          Στη  συγκεκριμένη συνεδρίαση της 29/11/2019 δεν εισήχθη θέμα περί αποδοχής της απόφασης 257 του Δημοτικού Συμβουλίου για τη συμμετοχή του κ.Αμβροσιάδη, κάτι που κάνετε τώρα και το οποίο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το γεγονός ότι καλείται το ΔΣ να αποφασίσει για την αποδοχή ορισμού του κου Αμβροσιάδη, ενώ εντελώς αντιφατικά και με ευθύνη του Προέδρου, δεν έχει γίνει αποδοχή της απόφασης ορισμού του Προέδρου και των μελών του ΔΣ από το Δημοτικό Συμβούλιο μέχρι σήμερα.
Το ερώτημα που θέτω είναι κρίσιμο. Σε ποια από τις 3 συνεδριάσεις ακολουθείται η σωστή διαδικασία περί αποδοχής ορισμού μέλους ή μελών του ΔΣ; Ποιες είναι οι επιπτώσεις από τους λανθασμένους χειρισμούς σας στις αποφάσεις της επιχείρησης; 
-          Καταλήγοντας θεωρώ πως το ΔΣ της επιχείρησης δεν πρέπει να αποδεχθεί την συγκεκριμένη απόφαση, διότι, σύμφωνα και με τη σχετική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου, «θα οδηγηθεί η επιχείρηση σε έναν υπηρεσιακό και δικαστικό Γολγοθά με ανυπολόγιστες συνέπειες για την επιχείρηση αναφορικά με την τυπική εγκυρότητα όλων των αποφάσεων του ΔΣ, χωρίς να έχουμε την πολυτέλεια απώλειας χρόνου και ευκαιριών».
-          Ο Δημοτικός Σύμβουλος, κ. Αμβροσιάδης Παναγιώτης συμμετείχε σε 4 συνεδριάσεις του ΔΣ της ΔΕΥΑΞ (29/11/2019, 23/12/2019, 10/1/2020, 29/1/2020), στις οποίες έχουν ληφθεί σοβαρές αποφάσεις για τη λειτουργία της επιχείρησης, οι οποίες λόγω των επιπόλαιων, λανθασμένων και παράτυπων χειρισμών της Δημοτικής Αρχής και του Προέδρου της ΔΕΥΑΞ είναι έωλες. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να ζητηθεί άμεσα γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της επιχείρησης, ως προς την εγκυρότητά τους.
2.        Έγκριση 2ου Πρακτικού της Επιτροπής Διαγωνισμού και Αξιολόγησης για την «Προμήθεια υλικών Ύδρευσης – Αποχέτευσης και Υδρομέτρων έτους 2020».
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
3.        Έγκριση 2ου Πρακτικού της Επιτροπής Διαγωνισμού και Αξιολόγησης για την «Προμήθεια Υγρών Καυσίμων ετών 2020-2021».
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
4.        Έγκριση 3ου Πρακτικού της Επιτροπής Διαγωνισμού και Αξιολόγησης για την «Συντήρηση και επισκευή μεταφορικών μέσων έτους 2020» και έγκριση κατακύρωσης.
 Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
5.        Έγκριση προμήθειας, μελέτης και τευχών δημοπράτησης του ανοικτού διαγωνισμού για την «ΑΝΕΛΚΥΣΗ - ΚΑΘΕΛΚΥΣΗ, ΕΞΑΓΩΓΗ - ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΝΤΛΗΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΕΤΟΥΣ 2020».
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
6.        Ορισμός Επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης για την «ΑΝΕΛΚΥΣΗ - ΚΑΘΕΛΚΥΣΗ, ΕΞΑΓΩΓΗ - ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΝΤΛΗΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΕΤΟΥΣ 2020».
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
   Έγκριση Πρακτικού Αξιολόγησης Προσφορών Σύνταξης οικονομικών καταστάσεων, σύνταξης φορολογικής δήλωσης έτους 2019 και κατάρτισης και παρακολούθησης ταμειακών ροών έτους 2020.
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Η επιχείρηση διαθέτει Οικονομικό Διευθυντή και οικονομική υπηρεσία. Σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ. κεφ. Α άρθρο 8 παρ. 8.1 ζ, ο Δ/ντης Διοικητικής και Οικονομικής Υπηρεσίας είναι υπεύθυνος για τη σύνταξη ισολογισμού και των λοιπών οικονομικών καταστάσεων ταμειακών ροών καθώς και για τη σύνταξη της ετήσιας φορολογικής δήλωσης της επιχείρησης. Έτσι η επιχείρηση θα εξοικονομούσε το ποσό των 9.210€ από τις, ούτως ή άλλως, υπέρογκες αμοιβές τρίτων με τις οποίες επιβαρύνεται η  επιχείρηση.
7.        Έγκριση Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την «ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΒΛΑΒΩΝ ΣΕ ΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ».
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Η καθυστέρηση στην πραγματοποίηση του έργου που αναφέρεται στο θέμα 5ο της ίδιας συνεδρίασης θα στοιχίσει στην επιχείρηση το ποσό των 11.100 ευρώ επιπλέον.
8.        Έγκριση Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τον «ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ».
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Από τις εισηγήσεις δεν τεκμηριώνεται η ανάγκη του συγκεκριμένου έργου. Κατατίθεται ένας ενδεικτικός προϋπολογισμός για  προμήθεια υλικών και υπηρεσιών, τις οποίες, εφόσον το συμβούλιο γινόταν δια ζώσης ή με τηλεδιάσκεψη, θα ζητούσα να ενημερωθεί το ΔΣ ποιος τον κατάρτισε, με ποιες γνώσεις και αν αυτό είναι αποτέλεσμα έρευνας αγοράς από επαγγελματίες του Δήμου μας. Η προσωπική μου άποψη είναι το κόστος των υλικών και των υπηρεσιών είναι ιδιαίτερα υψηλό.
Το σημαντικό όμως είναι πως ο «εκσυγχρονισμός και η ασφάλεια δικτύων πληροφορικής» (θέμα 9ο)  και «η κατασκευή ιστοσελίδας» (θέμα 11ο) ανήκουν σε ομοειδή κατηγορία και επομένως υπάρχει σαφέστατα τεχνητή κατάτμηση για προμήθεια ομοειδών αγαθών ή υπηρεσιών.
9.        Έγκριση Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την «Προμήθεια, τοποθέτηση, επισκευή και συντήρηση των συστημάτων βιντεοεπιτήρησης και συναγερμών για το έτος 2020».
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Καλείται το ΔΣ της επιχείρησης να λάβει απόφαση για μία προμήθεια με προϋπολογισμό 4.500 ευρώ πλέον ΦΠΑ «εφόσον προκύψει ανάγκη», όπως αναφέρεται στην εισήγηση, κάτι το οποίο μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση. Αυτό που είθισται, είναι να αποφασίζει το συμβούλιο για μία προμήθεια ή ένα έργο όταν έχει προκύψει η ανάγκη και όχι εφόσον προκύψει ανάγκη, δηλαδή σε μελλοντικό χρόνο.
10.    Έγκριση απ΄ ευθείας ανάθεσης και υπογραφή σύμβασης με την εταιρεία Δ. ΒΕΖΕΡΗΣ & ΣΙΑ Ε.Ε. για την κατασκευή ιστοσελίδας.
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Ο «εκσυγχρονισμός και η ασφάλεια δικτύων πληροφορικής» (θέμα 9ο) και «η κατασκευή ιστοσελίδας» (θέμα 11ο) ανήκουν σε ομοειδή κατηγορία και επομένως υπάρχει σαφέστατα τεχνητή κατάτμηση για προμήθεια ομοειδών αγαθών ή υπηρεσιών.
Επιπρόσθετα έχω δηλώσει και σε προηγούμενες συνεδριάσεις πως είμαι αντίθετος στη πρακτική των απευθείας αναθέσεων και μάλιστα για προμήθειες ή υπηρεσίες, οι οποίες δεν έχουν επείγον χαρακτήρα που να δικαιολογεί την απ’ ευθείας ανάθεση.
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και μια διαδικασία πρόχειρου διαγωνισμού θα έδινε τη δυνατότητα και σε άλλους επαγγελματίες της πόλης μας να συμμετέχουν και έτσι η επιχείρηση να αποκομίσει οικονομικά οφέλη. Συμπληρωματικά αναφέρω πως στον συγκεκριμένο επαγγελματία σε προηγούμενο συμβούλιο ανατέθηκε, επίσης με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, το έργο «Προμήθεια, εγκατάσταση και ρύθμιση του νέου τηλεφωνικού κέντρου» αξίας 19.600 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Τέλος επισημαίνω πως ο προϋπολογισμός για την κατασκευή ιστοσελίδας που ανέρχεται στο ποσό των 18.500 ευρώ πλέον ΦΠΑ είναι ιδιαίτερα υψηλός, κάτι που θα μπορούσατε να διαπιστώσετε κάνοντας μία πρόχειρη έρευνα αγοράς σε επαγγελματίες της πόλης μας.
11.    2η Ενημέρωση για την Εκδήλωση Ενδιαφέροντος Διαφόρων Κατηγοριών.
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
12.    Έγκριση παράτασης προθεσμίας εκτέλεσης του έργου «ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΞΑΝΘΗΣ».
 Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
13.    Τροποποίηση της με αριθμ. 32/2019 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α. Ξάνθης και κατ’ επέκταση της υπ’ αριθ. 2458/2019 σύμβασης, λόγω μετατροπής της εταιρικής μορφής της αναδόχου εταιρείας (θέμα εξ αναβολής).
Ψηφίζω ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Δεν  προτίθεμαι να νομιμοποιήσω  μία υπόθεση του παρελθόντος, για την οποία έχουμε ενημερωθεί από σχετική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της Επιχείρησης και η οποία ενδεχομένως να έχει βλάψει τη ΔΕΥΑΞ  και τους καταναλωτές με ποσό που εκτιμάται ότι υπερβαίνει τα 200.000 ευρώ. Θεωρώ πως είναι υποχρέωση του Προέδρου, εφόσον έχουν περιέλθει σε γνώση του όλα τα σχετικά υπηρεσιακά έγγραφα και η σχετική γνωμοδότηση, και λόγω της σοβαρότητας της υπόθεσης, να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να διαπιστωθεί εάν συντρέχουν πειθαρχικά παραπτώματα και εφόσον αυτά προσωποποιηθούν να αναζητηθούν και τυχόν ποινικές ευθύνες.
14.    Έγκριση παράτασης της σύμβασης «Προμήθεια χρωμάτων – μονωτικών υλικών και παρεμφερών ειδών» με την εταιρεία ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
15.    Έγκριση παράτασης της σύμβασης «Προμήθεια οικοδομικών υλικών» με την εταιρεία ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ Θ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
16.    Έγκριση τευχών δημοπράτησης του έργου «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΠΕΤΡΟΧΩΡΊΟΥ».
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
17.    Έγκριση τευχών δημοπράτησης του έργου «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΒΙ.ΠΕ. ΣΤΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΝΕΑΣ ΜΟΡΣΙΝΗΣ».
Ψηφίζω ΘΕΤΙΚΑ στην εισήγηση.
Μετά το τέλος της σημερινής δια περιφοράς συνεδρίασης του Δ.Σ. της ΔΕΥΑ Ξάνθης, παρακαλώ να μας κοινοποιηθεί ηλεκτρονικά η ψήφος και η αιτιολόγηση για κάθε θέμα, όλων των μελών της Επιτροπής.
Με εκτίμηση
ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΞΑΝΘΗΣ
ΜΕΛΟΣ Δ.Σ. Δ.Ε.Υ.Α. ΞΑΝΘΗΣ


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »