*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

25 Ιουνίου

Η απάντηση του Ανέστη Αντωνιάδη, το σχόλιο του Ζαγναφέρη και τα καλύτερα παραπολιτικά...

25 Ιουνίου
ΟΥΣΤ εσύ… Παπαδόπουλε! Οι «μαλ…», δεν έγραψαν ποτέ την ιστορία!
Μόνο οι προνοητικοί…
………………………………..
ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ 1
Οι υποσχέσεις δεν έχουν λόγο ανάμεσά  μας. Αυτή είναι η στιγμή να μιλήσουμε με πράξεις
(Από το σλόγκαν του υποψηφίου βουλευτή της  Ν.Δ. Σπύρου Τσιλιγίρη στο διαδίκτυο)
-Καλά μας τα λες Σπύρο μου αλλά ως Περιφερειακός Σύμβουλος Ξάνθης επί 5 χρόνια στο Περιφερειακό Συμβούλιο δεν άνοιξες και δεν μίλησες ούτε… μια φορά! Θα μιλήσεις στη… Βουλή;
………………………………..
ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ 2
Με ρώτησαν χθες εάν θα κάνω κριτική στους υποψηφίους της ΝΔ στην Ξάνθη. Σε άλαλους με μηδέν δραστηριότητα και παρεμβάσεις για τα κοινά του νομού, όλα αυτά τα χρόνια, εγώ φωνή δεν θα δώσω 14 μέρες πριν τις εκλογές
(Ο υποψήφιος βουλευτής του ΚΙΝΑΛ Ξάνθης Ανέστης Αντωνιάδης στο fb)
-Τους «τελείωσε» με το… βαμβάκι!

ΣΕΜΝΑ &ΤΑΠΕΙΝΑ
*Εμένα φίλτατε Μανώλη Φανουράκη όσο και να με κατηγορείς –αυτό που είναι να στο πω, θα στο πω face to face.
Δεν θα το… στέλνω με μήνυμα στον Σταύρο Καρυπίδη από το κινητό μου και μετά αφού πρώτα κοινοποιώ τις όποιες «συκοφαντίες» να τις… σβήνω από τις αναρτήσεις μου.
Κι ο νοών νοείτω…
……
*Γιατί εκτός των άλλων, εσύ ειδικά Φανουράκη ξέρεις πολύ καλά ότι αν ήθελα να γίνω σαν τους «άλλους»… θα «έκλεινα» έτσι απλά το… «ματάκι» στον οποιοδήποτε αποσταλμένο σας –και επί Τσέπελη- και σήμερα θα το έπαιζα κι εγώ… «μάγκας» πανηγυρίζοντας  γι’ αυτούς που θα μου… «κάθονταν!» Έτσι απλά… Αλλά κάποιος σ’ αυτήν την «πόλη» θα πρέπει και να σας «ελέγχει»… Και ιδίως αν σας ξέρει ολίγον! (σ.σ. Άλλωστε μόνοι σας αλληλο-καρφώνεστε… και χαρακτηρίζει ο ένας τον άλλον, άλλοτε «απατεώνα» κι άλλοτε «λαμόγιο»…).
……
*Κι επειδή οι ΡΗΞΕΙΣ είναι αυτές που γράφουν την ιστορία, θα δώσω μια λιτή και ταπεινή απάντηση και σε όλους τους οσφυοκάμπτες!
Δεν εκβιάζομαι, δεν απειλούμαι και δεν απειλώ όπως κάνουν αυτοί, μπορούν να  συνεχίζουν να «κραυγάζουν» και να λένε ότι θέλουν... και ο  χρόνος θα δείξει!
Και ποια είναι η αλήθεια, αλλά και τι σεισμός πρόκειται να επακολουθήσει! (σ.σ. Ε λοιπόν, η ανοχή δεν είναι αδυναμία…
……
*Κι ένα προσωπικό μου σχόλιο για τον Ζήση Κατσαρίκα.
-Ζήση είσαι καταδικασμένος να είσαι φίλος μου, είσαι καταδικασμένος μόνο να δημιουργείς και να ‘χεις μεγάλη ψυχή. Οπότε… άφες αυτοίς ότι κι αν λες….! Δες τα όνειρα και συνέχισε αυτό που κάνεις, γιατί το κάνεις και πολύ καλά.
……
*Κι όσο για τον φίλο μου τον Κώστα Ζαγναφέρη αν «πείσθηκε» από τις τότε… «αλχημείες» του Φανουράκη ότι πήρε «σταυρό» από τον Σπύρο –ο οποίος κατά την άποψή του τον… ΣΤΑΥΡΩΣΕ και έπαιξε καθοριστικό ρόλο να μην είναι αυτός ο Περιφερειάρχης που ΑΞΙΖΕ στην Περιφέρεια ΑΜΘ, ε… τότε… «δαγκωτό» με όλους τους… Σαρακατσάνους!!!
Απλά πράγματα… Για μένα ο Σπύρος Τσιλιγγίρης είναι μόνο για τον… Σπύρο Τσιλιγγίρη και κανείς δεν «πολέμησε» τον Ζαγναφέρη όσο αυτός! (σ.σ. Όπως και τον Αλέκο Κοντό βέβαια…).
……
*Διαβάζω σχόλιο του Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης Κωνσταντίνου Ζαγναφέρη στο f.b:
«ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ
Όταν προσπαθείς συνεχώς να στργγυλέψεις τον λόγο σου είναι σαν να μη λες τίποτα
Τώρα θα μου πείτε υπάρχουν και αυτοί που θεωρούν τον λόγο άγνωστη λέξη η ονομασία παραλίας.
Ευτυχώς που ήρθε και το καλοκαιράκι και το απολαμβάνουμε.
Τι λέτε κ.κ Πατροκλε».
-Κύριε Ζαγναφέρη sorry, τον κύριο Πάτροκλο τον έχω ακουστά, αλλά αν και της… παραλίας, αδυνατώ να σας παρακολουθήσω. Από τότε «στρογγυλεύεται όμως και ο… λόγος;

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΕΣΤΗ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΞΑΝΘΗΣ 
ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΑΛΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ 
ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΞΑΝΘΗΣ
Με μια ανατρεπτική ανάρτηση στο fb ο υποψήφιος βουλευτής του ΚΙΝΑΛ στο Νομό Ξάνθης Ανέστης Αντωνιάδης, σχολίασε τα παρακάτω για τα «εκλογικά»:
Anestis Antoniadis
Καλημέρα, με χλευάζουν και με ειρωνεύονται στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης, για την προεκλογική μου καμπάνια.
Καλά Πάμε.
Με ρώτησαν χθες εάν θα κάνω κριτική στους υποψηφίους της ΝΔ στην Ξάνθη. Σε άλαλους με μηδέν δραστηριότητα και παρεμβάσεις για τα κοινά του νομού, όλα αυτά τα χρόνια, εγώ φωνή δεν θα δώσω 14 μέρες πριν τις εκλογές. Τα φιλιά μου. Θα συναντηθούμε με όλους σας.
#antoniadis
#metonanesti
#ofilossou
#ItsTime

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »